100 gier i zabaw animacyjnych dla dzieci i młodzieży - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-942179-0-7
Język:
Polski
Data wydania:
20 kwietnia 2015
Rozmiar pliku:
3,3 MB
Zabezpieczenie:
brak
Cena Virtualo
11,20 zł
12,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
1120 pkt.

Pełny opis

100 gier i zabaw animacyjnych dla dzieci i młodzieży to świetne pomysły na zabawy podczas kolonii, komunii, chrzcin, festynu czy zabawy w hotelu!

W życiu animatorów i wychowawców kolonijnych często zdarza się sytuacja że trzeba zorganizować imprezę dla dzieci lub młodzieży na festynie, koloniach, w szkole. W trakcie długiej zabawy może zabraknąć pomysłów. W Internecie można znaleźć dużo przykładów zabaw, jednakże są to przeważnie opisy bardzo krótkie, nie zawierające wielu istotnych szczegółów takich jak miejsce zabawy, sposób wprowadzenia lub nastawienie animatora.

Ten materiał zawiera wszystkie niezbędne informacje a także praktyczne porady od doświadczonego animatora zabaw. Dzięki tej książce odkryjesz, że prowadzenie gier może być proste i przyjemne oraz nigdy nie zabraknie Ci świetnych pomysłów na imprezę w gronie najmłodszych.

Spis treści

Spis treści

Wstęp 4

O Autorze 5

Dzieci w wieku 3-6 lat 6

Dzieci w wieku 7-12 lat 11

Dzieci i młodzież w wieku 12-16 lat 28

Zabawy z chustą animacyjną 37

Bibliografia 42