Cztery obsesje wyjątkowego szefa. Opowieść o przywództwie - audiobook
Cztery obsesje wyjątkowego szefa. Opowieść o przywództwie - audiobook
Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o przywództwie, której każdy element jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie.
Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji – często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu.
Czytelnicy mogą poznać historię intrygi korporacyjnej, w której Rich O’Connor, fikcyjny dyrektor naczelny firmy konsultingowej z branży technologicznej, Telegraph Partners, napotyka wyzwanie tak wielkie, że może ono zachwiać jego firmą, karierą i wszystkim, co uważa za ważne w byciu wyjątkowym przywódcą.
***
Opowiadając tę historię, Lencioni zręcznie pomaga czytelnikowi zrozumieć rozbrajającą prostotę i potęgę tworzenia zdrowej organizacji i ujawnia cztery kluczowe dyscypliny, których należy przestrzegać, by to osiągnąć.
Po raz kolejny Lencioni przynosi nam naprawdę porywającą opowieść z potężnym i zapadającym w pamięć przesłaniem dla wszystkich, którzy starają się być nadzwyczajnymi przywódcami. Następna wspaniała lektura od Lencioniego! Równie przyjemna w czytaniu, co odkrywcza.
John J. Donahoe, dyrektor zarządzający na cały świat w Bain & Company, Inc.
Spis treści
01 Wstęp
02 Część pierwsza. Problem Greena. Rywal
03 Rekonesans
04 Część druga. Historia. Dwaj dyrektorzy
05 Nagłe objawienie
06 Praktyka
07 Bramkarz
08 Zaśnięcie na bramce
09 Niewłaściwa orientacja
10 Zawahanie
11 Konfrontacja
12 Wirus
13 Powrót
14 Sesje wyjazdowe
15 Meadowood
16 Sądny dzień
17 Ocena 360 stopni
18 Rozwój sytuacji
19 Zimny prysznic
20 Chwila prawdy
21 Część trzecia. Szansa Greena. Odnowiona znajomość
22 Kontakt
23 Dyscyplina pierwsza
24 Dyscyplina druga
25 Dyscyplina trzecia
26 Dyscyplina czwarta
27 Zrozumienie
28 Część czwarta. Rozwiązanie. Decyzja
29 Biała flaga
30 Posłowie
31 Model. Zdrowa organizacja. Dyscypliny w praktyce
32 O autorze
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8087-254-7 |
Rozmiar pliku: | 235 MB |