Facebook - konwersja

Manager dojrzały. Jak odpowiadać za biznes i ludzi - audiobook

Wydawnictwo:
Rok wydania:
2015
Czas:
1 godz. 23 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Manager dojrzały. Jak odpowiadać za biznes i ludzi - audiobook

Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie posługiwania się zaawansowanymi kompetencjami managerskimi. Omówione są wymagania stawiane przed managerami wysokiego szczebla, odpowiedzialnymi za wygrywanie firmy w biznesie. Zasugerowane jest podejście do kreowania przez liderów kultury firmy i budowania współodpowiedzialności wszystkich członków organizacji.

Zaproponowano metodologię rozpoznawania sytuacji konfliktowych i poszukiwania najbardziej skutecznych rozwiązań dla wychodzenia z konfliktów. Zaznaczono wagę umiejętności wywierania wpływu i kształtowania przekonań przez managera. Program w sposób przejrzysty opisuje kwestie i cele jakie są do osiągnięcia na każdym etapie szkolenia.

Spis treści

Prolog – postawa i przykład managera


Rozdział 1 : Dojrzały manager jest liderem

- definiowanie misji zespołu

- kultura oparta na wartościach


Rozdział 2 : Zarządzanie konfliktem

- przyczyny konfliktów w pracy

- identyfikacja konfliktów


Rozdział 3 : Efektywne rozwiązywanie konfliktów

- style zachowań w sytuacjach konfliktowych

- zasady i narzędzia wychodzenia z konfliktu


Rozdział 4 : Wywieranie wpływu

- reaktancja i sposoby jej obchodzenia

- oddziaływanie na podwładnych


Rozdział 5 : Język perswazji

- dobór słownictwa

- techniki perswazji


Rozdział 6: Kreowanie przekonań

- bariery mentalne

- siła przekonań i doświadczeń


Rozdział 7 : Przyjmowanie odpowiedzialności

- przyczyny unikania odpowiedzialności

- taktyki zachęcania do przyjmowania odpowiedzialności

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-65391-09-4
Rozmiar pliku: 53 MB

BESTSELLERY

Kategorie: