Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II - Audiobook (Książka audio MP3) do pobrania w całości w archiwum ZIP
Fragment:

Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II - audiobook

Oceń:
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Wydawnictwo:
Czyta:
ISBN:
978-83-933-8321-4
Język:
Polski
Rok wydania:
2017
Czas:
2 godz. 54 min.
Zabezpieczenie:
brak
Cena Virtualo
34,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
3490 pkt.

Pełny opis

Od napisania pierwszej wersji „Świeżego podejścia do email marketingu” minęło już dobre cztery lata. W przypadku internetu oraz działań marketingowych to całe lata świetlne. O ile treści zawarte pierwotnie w tej książce nie uległy znaczącemu przeterminowaniu, to zasadniczo w dwa tysiące piętnastym roku można byłoby spokojnie podwoić ich ilość. Ten właśnie fakt skłania mnie do napisania zupełnie nowej książki poświęconej email marketingowi, której premiera powinna mieć miejsce w roku dwa tysiące szesnastym. Natomiast dziś aktualizując dane muszę pokusić się o stworzenie krótkiego „suplementu”, który znajdziesz na końcu. Dodatek ten poświęcony jest jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym „marketing automation”. Nie wdając się w tym miejscu w szczegóły, zachęcam Cię do przesłuchania uważnie dodatku. Udanych kampanii email marketingowych. Paweł Sala

Tytuł nagrany na 1 ścieżkę mp3 bez podziału na części

BESTSELLERY

Serwis korzysta z plików cookies w celach określonych w Polityce Prywatności i Cookies (aktualizacja dn. 26.10.2016 r.). Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce internetowej. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie.