Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II - audiobook
Świeże podejście do email marketingu. Wydanie II - audiobook
Od napisania pierwszej wersji „Świeżego podejścia do email marketingu” minęło już dobre cztery lata. W przypadku internetu oraz działań marketingowych to całe lata świetlne. O ile treści zawarte pierwotnie w tej książce nie uległy znaczącemu przeterminowaniu, to zasadniczo w dwa tysiące piętnastym roku można byłoby spokojnie podwoić ich ilość. Ten właśnie fakt skłania mnie do napisania zupełnie nowej książki poświęconej email marketingowi, której premiera powinna mieć miejsce w roku dwa tysiące szesnastym. Natomiast dziś aktualizując dane muszę pokusić się o stworzenie krótkiego „suplementu”, który znajdziesz na końcu. Dodatek ten poświęcony jest jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym „marketing automation”. Nie wdając się w tym miejscu w szczegóły, zachęcam Cię do przesłuchania uważnie dodatku. Udanych kampanii email marketingowych. Paweł Sala
Tytuł nagrany na 1 ścieżkę mp3 bez podziału na części
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-933-8321-4 |
Rozmiar pliku: | 400 MB |