Zatrudnianie pracowników kluczem do rozwoju Twojej firmy - audiobook
Zatrudnianie pracowników kluczem do rozwoju Twojej firmy - audiobook
Prowadzisz dobrze prosperującą firmę lecz obawiasz się zatrudnić więcej pracowników? A może już ich zatrudniłeś ale masz problem ze zmotywowaniem ich do pracy?
Takie wyzwania nie są obce żadnemu przedsiębiorcy. Uporanie się z nimi, pozwoli ci zaoszczędzić wiele cennego czasu oraz rozwinąć firmę w pożądanym kierunku. W tym krótkim produkcie audio, znajdziesz sprawdzone techniki, które pozwoliły to zrobić znanej trenerce biznesu - Justynie Bronieckiej-Klim. Dzięki zastosowaniu prezentowanej przez nią wiedzy, dowiesz się jak w praktyce zarządzać i motywować pracowników. Pomoże ci ona także uniknąć wypalenia związanego z natłokiem zadań, ciążących na Twojej głowie.
Poradnik został skonstruowany jako krótki, 80min. produkt audio. Dzięki temu nie musisz słuchać wielogodzinnego audiobooka, zagłębiającego się w nieistotne szczegóły. Naszym celem jest zaserwowanie Ci skondensowanej wiedzy, gotowej do zastosowania w praktyce. Materiał jest podzielony na rozdziały, dzięki temu możesz przerwać audycje w każdej chwili i w prosty sposób wrócić do danej części.
Spis treści
- Wstęp
- Motywacje, aby zostać przedsiębiorcą – z jakich powodów ludzie chcą zostać przedsiębiorcami
- Powody dlaczego przedsiębiorcy przestają pracować efektywnie, dlaczego ich firma nie rośnie
- Etapy rozwoju firmy wg modelu Greinera
- Obawy przed zatrudnieniem
- Ja robię najlepiej
- Nie będę miał z czego żyć
- Nie będę miał z czego zapłacić za pracę
- Nie znajdę odpowiedniej osoby
- Pracownik na pewno mnie oszuka
- Rozwiązania prawno – finansowe dotyczące budowania zespołu
- Sieci partnerskie podwykonawców
- Różne rodzaje zatrudnienia
- Utrzymywanie efektywnego zespołu
- Trzy poziomy delegowania
- Trzy trójkąty w zarządzaniu
- Piramida Maslowa
- Trójkąt dramatyczny Stephana B. Karpmana
- Zadanie kierownika/menadżera
- Podsumowanie
Dodatki:
PDF – narysowane trójkąty
PDF – 3 poziomy delegowania
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-83-942803-7-6 |
Rozmiar pliku: | 78 MB |