Bankowość detaliczna w Polsce. Wydanie 3 - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7941-208-2
Język:
Polski
Rok wydania:
2011
Rozmiar pliku:
3,2 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
28,10 zł
29,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
2810 pkt.

Pełny opis

Książka Janiny Harasim to bardzo rzetelna monografia o bankowości detalicznej w Polsce. Kompleksowe dane o bankowości detalicznej okażą sie przydatne dla wszystkich którzy interesują się bankowością detaliczną. Analiza usług dla klientów detalicznych banków jest pełna, uczciwa i rzetelna. Każdy kto weżmie tą książkę do ręki może mieć nowe spojrzenie na usługi sektora bankowego, zarówno specjaliści bankowi i osoby profesjonalnie zaj­mujące się bankowością, jak i klienci banków detalicznych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1
Sektor bankowości detalicznej w Polsce 
1.1. Istota bankowości detalicznej i jej specyfika 
1.2. Rozwój bankowości detalicznej na tle zmian w otoczeniu rynkowym 
1.3. Identyfikacja sektora bankowości detalicznej w Polsce 

Rozdział 2
Czynniki wpływające na rozwój bankowości detalicznej w Polsce 
2.1. Sytuacja gospodarcza a rozwój bankowości detalicznej 
2.2. Wpływ regulacji prawnych na prowadzenie bankowości detalicznej 
2.3. Kształtowanie się popytu na detaliczne usługi bankowe 
2.3.1. Czynniki demograficzne i stopień „ubankowienia” ludności 
2.3.2. Ocena potencjału rynku usług depozytowych 
2.3.3. Ocena potencjału rynku kredytów konsumpcyjnych 
2.3.4. Ocena potencjału rozwoju produktów rozliczeniowych 
2.4. Analiza konkurencji na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce 

Rozdział 3
Ocena zasobów materialnych i niematerialnych najważniejszych uczestników rynku detalicznych usług bankowych w Polsce 
3.1. Wyposażenie kapitałowe banków i efektywność ich działania 
3.1.1. Wielkość zasobów finansowych 
3.1.2. Efektywność wykorzystania zasobów finansowych 
3.1.3. Ocena poziomu wypłacalności banków 
3.2. Ocena zasobów rzeczowych niezbędnych do prowadzenia bankowości detalicznej 
3.2.1. Rozwój sieci stacjonarnej 
3.2.2. Zasoby technologiczne banków 
3.3. Zasoby ludzkie i ich jakość 
3.3.1. Wielkość zatrudnienia w bankach 
3.3.2. Wydajność i poziom kwalifikacji personelu bankowego 
3.4. Aktywa rynkowe i inne zasoby niematerialne banków 
3.4.1. Ocena pozycji rynkowej i wizerunku banków 
3.4.2. Inne zasoby niematerialne banków 

Rozdział 4
Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych usług bankowych 
4.1. Istota przewagi konkurencyjnej i kwestia jej trwałości 
4.2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej na świecie i w Polsce 
4.3. Rola wizerunku banku w osiąganiu przewagi nad konkurencją 
4.4. Wysoka jakość usług bankowych jako źródło trwałej przewagi konkurencyjnej 
4.5. Wykorzystanie nowoczesnej technologii w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej 
4.5.1. Obszary zastosowania IT w bankowości detalicznej i warunki jej efektywnego wykorzystania 
4.5.2. Rola nowoczesnych kanałów dystrybucji w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej 
4.6. Cena jako instrument osiągania przejściowej przewagi na rynku 

Rozdział 5
Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowości detalicznej w Polsce 
5.1. Pola wyboru strategicznego banków w sferze bankowości detalicznej 
5.2. Decyzje strategiczne dotyczące wielkości banku i zasięgu jego działania 
5.2.1. Drogi powiększania rozmiarów banku 
5.2.2. Wielkość banku a korzyści skali i zakresu 
5.2.3. Geograficzny zasięg prowadzenia bankowości detalicznej 
5.3. Celowość i zakres dywersyfikacji działalności banków 
5.3.1. Bankowość uniwersalna czy specjalistyczna 
5.3.2. Konglomerat finansowy czy koncentracja na kluczowej działalności banku połączona z outsourcingiem 
5.4. Decyzje strategiczne dotyczące wyboru docelowych grup klientów 

Rozdział 6
Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce 
6.1. Zmiany strategiczne w bankach w świetle badań 
6.2. Wyzwania strategiczne dla sektora bankowego i bankowości detalicznej w Polsce i na świecie 
6.3. Możliwość zastosowania wybranych strategii konkurencyjnych na krajowym rynku detalicznych usług finansowych 

Zakończenie 
Bibliografia