Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Przywództwo wyższego stopnia - ebook

Tłumacz:
Data wydania:
1 stycznia 2016
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Przywództwo wyższego stopnia - ebook

25 lat doświadczeń w pracy nad przywództwem zebranych w jednej niezwykłej książce!

Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Napisany przez niego wraz ze Spencerem Johnsonem, fenomenalny bestseller The One Minute Manager został sprzedany w 13 000 000 egzemplarzy. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców przełomowe dzieło Przywództwo wyższego stopnia, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywództwa.
Czytelnik dowie się, jak wyznaczać cele i wizje w oparciu o trzy "kluczowe dla firmy sprawy" oraz jak sprawić, żeby pracownicy wiedzieli, kim jest lider, dokąd zmierza i jakie wartości będą przyświecać jego działaniu.
Możesz być przywódcą wyższego stopnia. Tworząc wydajną organizację możesz doprowadzić pracowników do wielkości.
DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ LEPSZYMI LIDERAMI. W każdej firmie, w każdej organizacji, we wszystkich obszarach życia.
WYZNACZANIE WŁAŚCIWYCH CELÓW, DĄŻENIE DO WŁAŚCIWEJ WIZJI. Koncentracja na naprawdę istotnych dla firmy sprawach.
OBSŁUGA KLIENTÓW NA WYSOKIM POZIOMIE.
Dostarczanie klientom idealnych wrażeń i pozyskiwanie "wielbicieli firmy".
POSKROMIENIE EGO: DROGA SŁUŻEBNEGO PRZYWÓDCY. Wysłuchiwanie, chwalenie, wspieranie, prowadzenie i umożliwianie pracownikom osiągania sukcesów.
Zespół autorski tworzą: Ken Blanchard, Marjorie Blanchard, Scott Blanchard, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fred Finch, Susan Fowler, Laurence Hawkins, Judd Hoekstra, Fay Kandarian, Alan Randlph, Jesse Stoner, Drea Zigarmi, Pat Zigarmi.

Spis treści

Wprowadzenie (Ken Blanchard) XIII
Przywództwo na wysokim poziomie XIII
Część pierwsza. WŁAŚCIWY CEL I WIZJA
Rozdział 1. Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard)
Właściwy cel: trzy kluczowe sprawy
Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem
Model HPO SCORES TM
Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES
Rozdział 2. Siła wizji (Jesse Stoner, Ken Blanchard, Drea Zigarmi)
Znaczenie wizji
Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej
Wizja jako punkt wyjścia
Wizja na wszystkich poziomach organizacji
Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji
Tworzenie skutecznej wizji
Urzeczywistnienie wizji
Wizja a przywództwo
Część druga. ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE KLIENTÓW
Rozdział 3. Obsługa klientów na wysokim poziomie (Ken Blanchard, Jesse Stoner, Scott Blanchard)
Korzyści zdobywane dzięki klientom
Obsługa klientów na wysokim poziomie
Wykraczanie poza przyjęte standardy obsługi klienta
Zastosowanie teorii w praktyce
Pozyskiwanie wielbicieli firmy wymaga pracowników-zapaleńców
Część trzecia. ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE PRACOWNIKÓW
Rozdział 4. Kluczem jest empowerment (Alan Randolph, Ken Blanchard)
Definicja empowermentu
Siła empowermentu
Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment
Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty
Uczenie się języka empowermentu
Trzy klucze do empowermentu
Rozdział 5. Przywództwo Sytuacyjne SLII®: koncepcja integrująca (Współzałożyciele The Ken Blanchard Companies)
Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju
Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu
Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki
Trzy główne umiejętności przywódcy sytuacyjnego
Efektywne przywództwo to proces transformacji
Rozdział 6. Samoprzywództwo (self leadership): siła kryjąca się za empowermentem (Susan Fowler, Ken Blanchard, Laurence Hawkins)
Wyzwalanie empowermentu u pracowników
Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się
Trzy główne umiejętności samoprzywódcy
Rozdział 7. Współpraca dla wyników (Fred Finch, Ken Blanchard)
Skuteczny system ocen pracowniczych
Współpraca a system ocen
Współpraca jako nieformalny system ocen
Rozdział 8. Kluczowe umiejętności w zakresie współpracy dla wyników: jednominutowy menedżer (Ken Blanchard, Fred Finch)
Jednominutowe wyznaczanie celów
Jednominutowe pochwały
Reprymendy a uwagi
Czwarty tajnik jednominutowego menedżera
Rozdział 9. Sytuacyjne przywództwo zespołowe (Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Ken Blanchard)
Istota zespołów
Przyczyny niepowodzenia zespołów
Cechy charakterystyczne efektywnego zespołu
Model PERFORM w organizacji
Model PERFORM w praktyce
Przekonania i postawy w zespole
Przywództwo Sytuacyjne SLII® a efektywne zespoły
Etapy rozwoju zespołu
Prawidłowa diagnoza etapu rozwoju i potrzeb zespołu
Style przywództwa zespołowego
Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju zespołu
Nadzwyczajne efekty pracy zespołowej
Rozdział 10. Przywództwo organizacyjne (Pat Zigarmi, Ken Blanchard, Drea Zigarmi, Judd Hoekstra)
Waga zarządzania zmianą
Złożoność zmian w organizacji
Potrzeba wprowadzenia zmian
Przewidywalne przyczyny niepowodzenia zmian
Zarządzanie procesem zmian
Obawy pracowników przed zmianami
Style przywództwa organizacyjnego
Model Przywództwa Sytuacyjnego SLII® a zmiany
Zaangażowanie i wpływ pracowników na planowanie zmian
Rozdział 11. Strategie zarządzania zmianą (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra)
Osiem strategii zarządzania zmianą
Strategia pierwsza: zwiększenie możliwości zaangażowania się pracowników i wywierania przez nich wpływu
Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany
Strategia trzecia: wizualizacja przyszłości
Strategia czwarta: metoda prób i błędów jako sposób zsynchronizowania procesu
Strategia piąta: stwarzanie możliwości i zachęcanie do działania
Strategia szósta: realizacja i promowanie zmiany
Strategia siódma: utrwalanie zmiany i rozszerzanie jej zakresu
Strategia ósma: poszukiwanie okazji do wprowadzenia nowych zmian
Część czwarta. WŁAŚCIWY RODZAJ PRZYWÓDZTWA
Rozdział 12. Przywództwo służebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard, Drea Zigarmi)
Przywództwo służebne – definicja
Stosowanie przywództwa służebnego
Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia
Czynniki wpływające na wydajność pracy
Przywództwo służebne to kwestia serca
Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem
Zagrożenie ze strony ego
Zadania przywódców służebnych
Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór
Rozdział 13. Kształtowanie własnej wizji przywództwa (Ken Blanchard, Margie Blanchard, Pat Zigarmi)
Elementy składowe wizji przywództwa
Kształtowanie własnej wizji przywództwa
Badanie poziomu gotowości organizacji na zmiany
Podziękowania
O Autorach
Skorowidz

Kategoria: Rynek pracy
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-01-18690-6
Rozmiar pliku: 3,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: