Facebook - konwersja

Prawa konsumenta. Komentarz - ebook

Wydawnictwo:
Rok wydania:
2017
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Prawa konsumenta. Komentarz - ebook

Książka zawiera obszerne i pogłębione omówienie przepisów ustawy o prawach konsumenta. Przedstawiono w niej kompleksową analizę instrumentów ochrony konsumenta z uwzględnieniem powiązanych z nimi regulacji kodeksu cywilnego i innych aktów prawnych. Wiele uwagi poświęcono wykładni przepisów o odstąpieniu przez konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. W publikacji omówiono również zmiany wprowadzone ustawą z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, obowiązujące od 10 stycznia 2017 r., które dotyczą m.in. obowiązku przedsiębiorcy udzielenia odpowiedzi na reklamację konsumenta.
Istotnym walorem książki są liczne obrazowe przykłady oraz praktyczne wskazówki dotyczące stosowania komentowanych przepisów w obrocie gospodarczym.
W książce wykorzystano m.in. orzecznictwo Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na temat klauzul abuzywnych, jak również decyzje Prezesa UOKiK w odniesieniu do praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.
Publikacja skierowana jest przede wszystkim do sędziów, adwokatów, radców prawnych i rzeczników praw konsumenta. Ze względu na przystępny język może ona także zainteresować konsumentów, którzy zamierzają dochodzić przysługujących im uprawnień przeciwko przedsiębiorcom.

Spis treści

Wykaz skrótów 7
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. - o prawach konsumenta 13
Rozdział 1. Przepisy ogólne 15 Art. 1. [Zakres ustawy o prawach konsumenta] 15 Art. 2. [Słowniczek] 30 Art. 3. [Wyłączenia] 86 Art. 4. [Dalsze wyłączenia] 123 Art. 5. [Świadczenie niezamówione przez konsumenta] 152 Art. 6. [Przeniesienie własności rzeczy i wykonanie usługi] 169 Art. 7. [Semidyspozytywność przepisów] 175 Art. 7a. [Odpowiedź na reklamację konsumenta] 180
Rozdział 2. Obowiązki przedsiębiorcy w umowach, innych niż umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość 195 Art. 8. [Obowiązki informacyjne przedsiębiorcy] 195 Art. 9. [Drobne umowy życia codziennego] 238 Art. 10. [Dodatkowe płatności] 245 Art. 11. [Opłaty za połączenia telefoniczne] 256
Rozdział 3. Obowiązki przedsiębiorcy w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość 262 Art. 12. [Przedkontraktowy obowiązek informacyjny] 262 Art. 13. [Wzór pouczenia o odstąpieniu o umowy] 281 Art. 14. [Forma przekazania informacji] 282 Art. 15. [Forma dokumentu umowy, potwierdzenia i zgody konsumenta] 288 Art. 16. [Drobna naprawa i konserwacja] 297 Art. 17. [Informacje o obowiązku zapłaty] 303 Art. 18. [Informacje na stronach internetowych] 310 Art. 19. [Ograniczenie zakresu przekazywanych informacji] 313 Art. 20. [Kontakt telefoniczny] 316 Art. 21. [Forma potwierdzenia umowy i żądania konsumenta] 322 Art. 22. [Informacje jako integralna część umowy] 330 Art. 23. [Opłaty dodatkowe i inne koszty] 340 Art. 24. [Ciężar dowodu] 348 Art. 25. [Odesłanie do art. 10 i 11] 356 Art. 26. [Reguła kolizyjna] 357
Rozdział 4. Prawo odstąpienia od umowy 362 Art. 27. [Prawo odstąpienia od umowy] 362 Art. 28. [Rozpoczęcie biegu terminu do odstąpienia od umowy] 384 Art. 29. [Wygaśnięcie prawa odstąpienia] 391 Art. 30. [Sposób odstąpienia] 400 Art. 31. [Skutki odstąpienia od umowy] 410 Art. 32. [Zwrot płatności otrzymanych od konsumenta] 420 Art. 33. [Zwrot kosztów dostarczenia rzeczy] 439 Art. 34. [Zwrot rzeczy przez konsumenta] 445 Art. 35. [Obowiązek zapłaty za spełnione świadczenia] 462 Art. 36. [Brak kosztów po stronie konsumenta] 476 Art. 37. [Wygaśnięcie umów dodatkowych] 484 Art. 38. [Wyłączenie prawa odstąpienia] 497
Rozdział 5. Umowy dotyczące usług finansowych zawierane na odległość 548 Art. 39. [Przedkontraktowe obowiązki informacyjne] 548 Art. 40. [Konsumenckie prawo odstąpienia] 565 Art. 41. [Odstąpienie sankcyjne] 582 Art. 42. [Wypowiedzenie umowy zawartej na czas nieoznaczony] 593 Art. 43. [Wyłączenia] 605
Rozdział 6. Przepisy zmieniające 611 Art. 44-50. (pominięte). 611
Rozdział 7. Przepisy przejściowe i końcowe 612 Art. 51. [Stosowanie przepisów dotychczasowych] 612 Art. 52. [Uchylenie ustaw] 612 Art. 53. [Uchylenie przepisu kolizyjnego] 613 Art. 54. [Uchylenie przepisu dotyczącego kredytu konsumenckiego] 613 Art. 55. [Data wejścia w życie] 614
ZAŁĄCZNIKI 615
Bibliografia 619

Kategoria: Handlowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8107-529-9
Rozmiar pliku: 1,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: