Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Poradnik Konkursowicza - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
15 marca 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
14,90

Poradnik Konkursowicza - ebook


Wspaniała wiadomość dla ludzi biorących udział w różnego rodzaju konkursach i loteriach. Pewnie wiele razy zadawali sobie pytania: 'Dlaczego nie wygrałem?', 'Co takiego wiedzą tzw. zawodowi gracze, że co chwilę wygrywają?' Aż w końcu znalazł się gracz, który postanowił się podzielić swoim 8 letnim doświadczeniem w tej nietypowej dziedzinie.
Zbigniew Trzcionkowski w swoim ""Poradniku Konkursowicza"" dzieli się swoją unikalną wiedzą i doświadczeniem, przedstawiając poszczególne rodzaje konkursów i loterii. Książka została napisana prostym językiem, przez praktyka, dzięki czemu bez lania wody zawiera dokładnie to, co trzeba wiedzieć, aby zacząć wygrywać. Autor na przykładach pokazuje w jakie konkursy warto grać, a w jakie niekoniecznie. Oprócz wad i zalet nie zabrakło opisu sposobów i sposobików stosowanych przez graczy.

Poradnik Konkursowicza odsłania też ciemniejsze strony tego światka, dzięki czemu świeżo upieczony konkursomaniak nie będzie tracił czasu i zasobów na coś, co jest z góry skazane na porażkę. W osobnym rozdziale pokazano gdzie i jak szukać nowych konkursów. Autor pamiętał też, aby poruszyć takie tematy jak podatki przy sprzedaży nagród, problemy ze spamem i plagiatami, a nawet właściwe podejście psychologiczne.

Spis treści

Wygrywać może każdy

Zawsze czytaj regulamin

Konkursy na hasło, wierszyk, tekst

Kreatywności można się nauczyć!

Konkursy fotograficzne

Uwaga na plagiaty

Konkursy i loterie promocyjne z kodami

Zakupy „na zapas”

Konkursy typu „pełna godzina”

Najszybsza odpowiedź SMS

Problemy ze spamem

Konkursy hackerskie, czyli gierki

Głosowania, zaproszenia, „lajki”

Loterie SMS z inflacją losów

Cudowne systemy do gier hazardowych

Gdy wygrasz

Skąd brać konkursy/loterie?

Podatki

Sprzedaż nagród

Psychologia wygrywania

 

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7900-040-1
Rozmiar pliku: 783 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Spist treści
(pełnej wersji publikacji)

Wygrywać może każdy

Zawsze czytaj regulamin

Konkursy na hasło, wierszyk, tekst

Kreatywności można się nauczyć!

Konkursy fotograficzne

Uwaga na plagiaty

Konkursy i loterie promocyjne z kodami

Zakupy „na zapas”

Konkursy typu „pełna godzina”

Najszybsza odpowiedź SMS

Problemy ze spamem

Konkursy hackerskie, czyli gierki

Głosowania, zaproszenia, „lajki”

Loterie SMS z inflacją losów

Cudowne systemy do gier hazardowych

Gdy wygrasz

Skąd brać konkursy/loterie?

Podatki

Sprzedaż nagród

Psychologia wygrywaniaWygrywać może każdy

Największą barierą jesteśmy my sami. Tak naprawdę w mojej przygodzie z konkursami najtrudniej było uwierzyć, że wygrywanie jest tak proste.

Jestem pewien, że po pewnym czasie każdy znajdzie dla siebie niszę:

- ktoś będzie dobry w pisaniu wierszyków lub robieniu zdjęć,
- ktoś polubi świat SMSów
- ktoś trzeci zostanie hurtownikiem towarów promocyjnych.

Wygrywać może każdy - od biednego studenta lub rencisty po znudzonego życiem biznesmena.

Popatrz czasem na listy nagrodzonych...

Zawsze ktoś te nagrody wygrywa!

Popatrz też na nazwiska/miejscowości... Nigdy nie ma tak, że jedna osoba/miejscowość zgarnia wszystko we wszystkich dziedzinach... To jak ze zbieraniem grzybów w lesie... Wszystkich nikt nie wyzbiera.

Oczywiście życie to nie bajka. Wszędzie, gdzie w grę wchodzą pieniądze będzie też omijanie regulaminów, dobrego obyczaju, a nawet prawa. Mówiąc obrazowo: wędkarz nie traci czasu przy jeziorze, w którym ktoś łowi „na dynamit”. Jednym z celów niniejszej publikacji jest pomoc w wyrobieniu umiejętności szacowaniu swoich szans, w konkretnych przypadkach.

Zgodnie ze słynną zasadą Pareto 80% nagród zgarnia 20% graczy. To prawda. Prawdą jest też, że 80% sukcesów odniesiesz biorąc udział we właściwych 20% konkursów i loterii. W tym mam nadzieję pomoże Ci niniejszy ebook.

Konkursy i loterie są jednym ze skuteczniejszych działań marketingowych i nawet w największym kryzysie wydatki na marketing nie spadną do zera. Innymi słowy... zawsze będzie o co grać.Konkursy na hasło, wierszyk, tekst

Tutaj trzeba się zdać na własną kreatywność. Najwygodniej zapisywać jakie wierszyki wysyłamy na jakie konkursy i z jakich numerów. Po pewnym czasie odkryjemy rymy-killery, które są stworzone do wygrywania.

Ciekawostki:

- rymy „szczerze LandRoverze”, i „szczerze Hummerze”, wygrały takie właśnie samochody,
- „dodaj do ulubionych” przez długi czas było najpopularniejszym hasłem wygrywającym nagrody,
- w konkursie na nazwę nowej lokaty bankowej wybierano spośród 60000 haseł. Nagrodzono banały i plagiaty. Po nagłośnieniu sprawy przez internautów powtórzono wybór i plagiaty odpadły. Nie miejmy złudzeń przy wielkich konkursach genialne zgłoszenia giną w tłumie. Lepiej wysłać bardzo dużo przeciętnych.
- w konkursach na hasło z podziałem nagród na poszczególne sklepy bardzo łatwo zgarnąć wszystkie nagrody dla danego punktu. Wystarczy wybrać sobie za cel jakiś mało oblegany sklep i postawić na ilość.
- w konkursach z urnami, gdzie nagrody wybiera lokalna ekipa zwykle nie liczy się hasło. Wystarczy przyczepić do kuponu jakieś laurki, lub świecące i grające cuda, coś co zadziwi prostego człowieka...
- profesjonalni organizatorzy łapią się kolorowe sztuczki rzadziej, ale bywa, że konkurs na hasło wygrywa prezentacja PowerPoint albo odnośnik do filmu na youtube. Jeśli czasem się zastanawiasz, czemu przeciętne hasło dostało nagrodę to już wiesz - mogła zadecydować forma w jakiej go dostarczono.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: