Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Pub - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Pub - ebook

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63799-30-4
Rozmiar pliku: 466 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Deszczowa i ponura aura za oknami, a w środku gwarno, leniwie i rodzinnie. Barman, z którym klienci są na „ty”, biegające wokół stolików dzieci i weekendowy wieczór spędzony w gronie rodziny czy przyjaciół, oraz prawie wszyscy znajomi sąsiedzi przy stolikach obok. To obrazki znane głównie z angielskich czy irlandzkich filmów. Choć pub dla przeciętnego Polaka nie jest miejscem tak ważnym jak dla przeciętnego Brytyjczyka czy nawet Niemca, Austriaka lub Czecha, to z roku na rok lokale te odwiedza coraz więcej gości. Wiąże się to z coraz lepszą świadomością picia dobrego gatunkowo piwa, które staje się tłem rozmów i spotkań z przyjaciółmi, a nie tylko towarzyszem samotnych wieczorów spędzoych przed telewizorem.

Sprawdzimy, czy tendencje na rynku piwnym sprzyjają uruchomieniu własnego pubu i jakie kryteria trzeba będzie spełnić, by odniósł on sukces.

Charakterystyka rynku

Statystyczny Polak wypija rocznie ok. 90 litrów piwa. W ciągu kolejnych dwóch lat wynik ten może wzrosnąć do 94-95 litrów. Jesteśmy piwną potęgą europejską, zaraz za Czechami i Niemcami. Jako jeden z ulubionych trunek ten wymienia ok. 65% dorosłych Polaków. Piwo pite jest najczęściej w domu – 72%, spożycie w pubach i restauracjach wybiera ok. 21%, zaś w pozostałych miejscach, takich jak imprezy plenerowe czy sportowe, ok. 6%. 98% sprzedawanego i serwowanego piwa pochodzi z produkcji krajowej. Choć spożycie tego alkoholu nad Wisłą rośnie, to wciąż jeszcze tak charakterystyczna dla krajów, które gonimy, tzw. kultura picia, jest we wczesnej fazie rozwoju. Dowodem na to są różnice w popularności pubów, które na stałe wpisały się w tryb życia naszych europejskich sąsiadów, u nas zaś wybierane są sporadycznie.

Różnice widać także w grupie wiekowej konsumentów pubów. O ile gośćmi lokali zagranicznych są wielopokoleniowe rodziny, to krajowe puby odwiedzają głównie osoby z przedziału 20-35 lat. W większych miastach puby popularne są szczególnie wśród studiującej młodzieży.

W Polsce pije się przede wszystkim piwo jasne pełne. Preferuje je aż 75% konsumentów. Dużą popularnością cieszą się także piwa mocne – ok. 20%. Pozostała część rynku należy do piw specjalnych – ok. 4%. Choć segment ten jest najmniejszy, to z roku na rok zyskuje coraz większą liczbę miłośników. Klienci coraz chętniej sięgają po piwa smakowe, ciemne, niepasteryzowane itp.

W ostatnim czasie na rynku można zauważyć bardzo ciekawy trend związany ze spadkiem obrotów największych koncernów browarniczych. Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi i po latach fascynacji wielkimi, globalnymi markami zaczynają na nowo odkrywać smak prawdziwego piwa – a te, jak twierdzą znawcy, produkują tylko małe, regionalne browary i browary restauracyjne. Dlatego też w ostatnich latach zyskują one na znaczeniu, a sprzedaż piw niepasteryzowanych i „żywych” rośnie w największym tempie. Klienci znudzeni powtarzalnością i podobnym smakiem piw z największych w Polsce browarów zwracają się ku trunkom warzonym tradycyjnymi metodami. Dlatego też mali producenci piwa, którym udało się przetrwać lata słabej sprzedaży, teraz odnotowują rekordowe wzrosty i wychodzą ze swoją ofertą znacznie poza lokalny rynek. Trend ten zaczęły ostatnio wykorzystywać duże browary, które zaczynają wypuszczać produkty przypominające te naturalne, choć jak twierdzą znawcy wciąż nie mają one z takimi piwami nic wspólnego. Dlatego też idąc w ślad tego bądź co bądź pozytywnego dla kultury picia piwa trendu, powinniśmy w naszym lokalu oferować także wyroby małych, lokalnych producentów. Jak się bowiem okazuje, szyld na pubie informujący, że w tym miejscu jest serwowane piwo z małego browaru, jest skutecznym wabikiem na smakoszy regionalnego piwa chmielowego trunku, których z roku na rok przybywa.

Konkurencja

Na fali rosnącego spożycia piwa i popularności pubów lokali tego typu przybywa jak grzybów po deszczu. Rynek jest tak dynamiczny, że w niektórych miejscach brakuje już odpowiednich lokali, w których można by prowadzić taką działalność.

W każdym większym mieście działa od kilku do kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu pubów. Najwięcej można spotkać ich w miejscowościach turystycznych, na starówkach miast oraz w ośrodkach akademickich. Swoją rzeszę miłośników zdobywają także lokale w mniejszych miasteczkach.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: