CUD. Jak stać się fit w kilka miesięcy? - audiobook

Oceń:
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-65391-58-2
Język:
Polski
Rok wydania:
2016
Rozmiar pliku:
137 MB
Czas:
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
27,10 zł
28,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
2710 pkt.

Pełny opis

Siedzisz w fotelu. Wygodnie. A jednak coś jest nie tak. Twój oddech jest szybki, czasem bardzo szybki. Twoje serce kołacze w piersi zdecydowanie zbyt szybko. Nic nie robisz, a jednak pocisz się za dużo jak na relaks w fotelu. Piecze Cię zgaga, czujesz ciężar w żołądku. Na wagę nie wchodzisz już od dawna. Nie to, żeby się zepsuła, nawet wymieniłaś w niej baterię, jednak wiesz dobrze, że wejście na wagę nie poprawi Twojego nastroju.


Z zazdrością zerkasz kątem oka w pracy na szczupłe koleżanki i na wysportowanych facetów. Na basenie nie byłaś od lat, bo wstydzisz się pokazać w stroju pływackim. Chętnie byś pobiegała, jednak jak to zrobić, skoro spacer z psem powoduje zadyszkę. W sumie to byłabyś nawet gotowa wziąć się za siebie, ale próbowałaś już tyle razy i nic z tego nie wyniknęło, że nie masz już siły, chęci, motywacji. Gdybyś jeszcze znała kogoś, kto przeszedł to samo co Ty, kto mógłby pochwalić się sukcesem. Czy gdyby znalazł się taki ktoś – zaczęłabyś robić to samo? Przeszłabyś na aktywną stronę życia?
Oczywiście, że przeszłabym, mówisz sobie w duchu. Ale – niestety nikogo takiego nie znam, więc dalej będę sobie siedzieć w moim wygodnym fotelu?

Mam zatem coś dla Ciebie, niespodziankę, która być może odmieni Twoje życie. Gdyby zdarzył się CUD, gdyby nadeszła chwila kiedy Czas Unieść D… (Duszę).

Znam kogoś takiego, o kim myślisz. Kogoś, kto ważył 116 kg., miał zadyszkę od samego stania, EKG pokazywało serce 70 latka, a miał 35 lat, w końcu jego kondycja fizyczna pozwalała mu w szczycie wysiłku wczłapać się do sypialni i legnąć na łożu.

Ten ktoś w ciągu roku od podjęcia decyzji o całkowitej zmianie swojego życia schudł 26 kg., przebiegł maraton, a serce wskazuje wiek metaboliczny 27 lat. Obecnie ma na koncie 9 ukończonych maratonów (42km.), ponad 100 półmaratonów, z czego 21 oficjalnych (21 km.) i jeden triathlon na dystansie ½ IronMan (1900 m. pływania, 90km. na rowerze i 21 km. Biegu). Został instruktorem triathlonu i trenerem mentalnym. Teraz pomaga innym zrobić to, co zrobił sam, będąc jednocześnie gwarancją sukcesu.

Ten ktoś to ja.

I co z tego, powiesz przewrotnie. Otóż to, że jeżeli zrobiłem to ja, możesz też zrobić to Ty. Niezależnie od tego, jaką masz kondycję, ile ważysz, czy biegasz, czy też nie – dam Ci wszystko, czego potrzebujesz do zmiany trybu życia, do cieszenia się życiem, zmiany sylwetki, lepszego samopoczucia.

Jesteś wielka, jesteś wyjątkowa, możesz stać się inną, lepszą wersją siebie. Przy mojej małej pomocy. Twojego małego trenera fizycznego i mentalnego, którego zawsze zabierzesz ze sobą, zawsze dyskretnie wetkniesz w ucho i posłuchasz, kiedy nadejdzie euforia i wtedy, kiedy nadejdzie chwila zwątpienia.

A za rok od dziś? Zgodnie z wszelkimi zasadami planowania celów (wyjaśnienie znajdziesz w audiobooku):

„NA MOJEJ ŚCIANIE CHWAŁY WISI ZDJĘCIE Z WAKACJI W BIKINI, Z OGLĄDAJĄCYMI SIĘ ZA MNĄ FACETAMI I PIĘKNYM, PŁASKIM BRZUCHEM”

Nie myśl o pięknym ciele, nie myśl o kroplach morskiej wody spływających po Twej jedwabistej skórze, nie myśl o pożądliwym wzroku facetów pożerającym Twoje jędrne pośladki… Czy już zorientowałaś się, że to wszystko jest o krok? Po prostu kliknij, wrzuć na uszy MP3-jkę i zrób pierwszy krok. Odbierz audiobooka. I zacznij znowu cieszyć się życiem.

Twój trener ze słuchawek.
Dariusz Kowalski

Autor to:


Instruktor Triathlonu Ministerstwa Sportu
Trener Personalny Sportów Wytrzymałościowych
Akredytowany Coach ICI, 1000 godzin doświadczenia coachingowego
Certyfikowany Trener NLP Johna Grindera

Spis treści

Wstęp

Cześć 1 – historia managera
Część 2 – jak osiągnąłem cel
Część 3 – wyznaczanie celu metodą PIES
Część 4 – wybór dyscypliny
Część 5 – motywacja społecznościowa
Część 6 – motywacja osobista
Część 7 – budowa własnej wartości – lista osiągnięć dziennych
Zakończenie