Cyfrowa przestrzeń biznesowa - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-01-16683-0
Język:
Polski
Rok wydania:
2011
Rozmiar pliku:
8,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
PROMOCJA
-32%
16,30 zł
23,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
1630 pkt.

Pełny opis

E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeniu, ale przede wszystkim naszą aktywność, m.in. w takich obszarach, jak: pozyskiwanie informacji i wiedzy, rozrywka, komunikacja czy współpraca. Dziś wystarczy być "podłączonym" do globalnej sieci przez jakiekolwiek urządzenie mobilne, np. laptop, smartphone, palmtop, tablet, żeby utrzymywać na bieżąco kontakt z innymi, niezależnie od strefy czasowej czy miejsca pobytu. Zmiany różnych form aktywności, pozbawione barier, są dostrzegalne na każdym kroku, na ulicy, w domu, w środkach masowego przekazu. Nie da się już zaprzeczyć, że świat wokół nas zmienia się z niewyobrażalną szybkością. Pozostaje jednak pytanie, czy podobne zmiany zachodzą również w biznesie. Czy nowy internetowy sposób komunikacji ma wpływ na przedsiębiorców?

Celem publikacji jest rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju globalnej, cyfrowej przestrzeni biznesowej. Atutem książki jest przeanalizowanie serwisów, które są globalnymi liderami w swoich obszarach konkurencyjnych. Autor omawia takie serwisy, jak:

• biznesowe serwisy społecznościowe: LinkedIn, Viadeo, Xing i Facebook,

• business directory z elementami Web 2.0: Spoke, Jigsaw,

• social technology platforms: Bantam Live, Central Desktop, Huddle.net, Jivesoftware, Projectplace, Socialtext,

• marketplace: Alibaba.com, Elance, oDesk,

• enterprise on demand: 37Signals, Salesforce, Zoho.

Informacje zawarte w tej publikacji będą przydatne do korzystania z serwisów internetowych w bieżącym wykonywaniu zadań w firmie - wiele serwisów umożliwia np. bezpłatne korzystanie z CRM czy narzędzia do zarządzania projektami, co pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy w firmie. Dzięki niej poszerzysz swoją wiedzę o tym, co się dzieje w cyfrowym świecie biznesu, uzyskasz syntetyczną i analityczną informację o dostępie do poszczególnych aplikacji internetowych, a także poznasz prognozy dotyczące cyfrowego świata biznesu.

Matt Mayewski - marketingowiec, przedsiębiorca, analityk biznesowy, posiadający doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, paliwowej, internetowej, doktorant w Katedrze Nauk o Przedsiębiorstwie SGH (przedsiębiorstwo przyszłości, konkurencyjność systemów kooperacyjnych w Internecie).

Spis treści

Wstęp

CZĘŚĆ I. Analiza jakościowa i ilościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego. Globalny benchmarking

ROZDZIAŁ 1. Analiza jakościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego
Grupa I (grupa wartości)
Grupa II (grupa ilości)
Grupa III (grupa wsparcia)

ROZDZIAŁ 2. Analiza jakościowa. Przegląd krajowych rynków B2B i otoczenia biznesowego

CZĘŚĆ II. Analiza internetowych serwisów biznesowych

ROZDZIAŁ 3. Metoda analizy internetowych serwisów biznesowych

ROZDZIAŁ 4. Identyfikacja internetowych serwisów biznesowych

ROZDZIAŁ 5. Społecznościowe (networkingowe) serwisy biznesowe
Trzy prawa społeczności biznesowych
Mistrzowie biznesowych relacji
Dinozaury relacji
Wielka trójka
Biznesowe serwisy społecznościowe - podsumowanie grupy
Poglądowy SWOT grupy społecznościowych (networkingowych) serwisów biznesowych

ROZDZIAŁ 6. Business directory
Spoke
Jigsaw
Business directory - podsumowanie grupy
Poglądowy SWOT serwisów z grupy business directory

ROZDZIAŁ 7. Social technology platform
Od zarządzania projektami do zarządzania pracą
Nowy styl pracy
Dzieci Facebooka
Walka o ogień… wiedzy
Bantam Live
Central Desktop
Socialtext
Jivesoftware
Huddle.net
Projectplace
Social technology platform - podsumowanie grupy
Poglądowy SWOT serwisów z grupy social technology platform

ROZDZIAŁ 8. Targowiska internetowe
Goliat
Dawid
Przyszłość marketplace'ów produktów
Work, Worker, Workspace
Pierwszy wśród równych
Atak klonów
Jesteś moim guru
Marketplace - podsumowanie grupy
Poglądowy SWOT grupy marketplace'ów

ROZDZIAŁ 9. Enterprise on demand
Organizacja do wynajęcia
Salesforce
Rework, czyli 37Signals
Organizacja Głupcze!
Enterprise on demand - podsumowanie grupy
Poglądowy SWOT serwisów z grupy enterprise on demand

ROZDZIAŁ 10. Macierzowa analiza internetowych serwisów biznesowych
Mapa migracji wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych
Macierz wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych
Cena dostępu

Wnioski z analizy
Bibliografia