Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-8055-114-5
Język:
Polski
Rok wydania:
2011
Rozmiar pliku:
58 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Produkt chwilowo niedostępny

Pełny opis

Oficjalny poradnik do Dragon Age II zawiera omówienie wszystkich zadań wypełnianych w trakcie gry. Do części tekstowej poradnika dołączonych zostało ponad 90 map poszczególnych lokacji, pomocnych w odnajdywaniu istotnych miejsc, postaci czy przedmiotów.

Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) (Questy główne - Akt 1)
  • Wstęp
  • Akt miłosierdzia (1) (Questy główne - Akt 1)
  • Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) (Questy główne - Akt 1)
  • Potrzeba złodzieja (Questy główne - Akt 2)
  • Lustrzane odbicie (1) (Questy towarzyszy - Akt 2)
  • Zniszczenie Lothering (1) (Questy główne - Prolog)
  • Zadania zielarza #1 (Questy uzupełniające - Akt 1)
  • Wymagania Qun (1) (Questy główne - Akt 2)
  • Więcej szczęścia niż rozumu (Questy uzupełniające - Akt 1)

Informacja o grze

Gra RPG osadzona w realiach fantasy, z widokiem TPP, będąca kontynuacją hitu z 2009 roku. Producenci z BioWare ponownie przenoszą nas do świata fantasy, wypełnionego po brzegi rozmaitymi rasami, postaciami, stworami i przedmiotami. Usprawnieniom uległy system walki i oprawa audiowizualna.

Gra Dragon Age II, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Dragon Age II - oficjalny polski poradnik do gry
-Wstęp
-Lista zmian
-Questy główne - Prolog
-Prolog
-Zniszczenie Lothering (1)
-Zniszczenie Lothering (2)
-Zniszczenie Lothering (3)
-Questy główne - Akt 1
-Długa droga do domu (1)
-Długa droga do domu (2)
-Nowy dom?; Przyjaciółka w straży
-Rozmowa o interesach
-Wyciszenie
-Syn marnotrawny (1)
-Syn marnotrawny (2)
-Akt miłosierdzia (1)
-Akt miłosierdzia (2)
-Akt miłosierdzia (3)
-Obietnica prochu strzelniczego
-Wróg w naszych szeregach (1)
-Wróg w naszych szeregach (2)
-Zaganianie wilków (1)
-Zaganianie wilków (2)
-Przyjaciele z Dolnego Miasta
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1)
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2)
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3)
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4)
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5)
-Questy główne - Akt 2
-Wymagania Qun (1)
-Wymagania Qun (2)
-Wymagania Qun (3)
-Wymagania Qun (4)
-Przysługa w kwestii prochu (1)
-Przysługa w kwestii prochu (2)
-W poszukiwaniu domu; Zyski i straty
-Główny podejrzany (1)
-Główny podejrzany (2)
-Główny podejrzany (3)
-Oferta i utrata (1)
-Oferta i utrata (2)
-To, co pozostało (1)
-To, co pozostało (2)
-To, co pozostało (3)
-Podążanie drogą Qun
-Potrzeba złodzieja
-Questy główne - Akt 3
-Tego już za wiele (1)
-Tego już za wiele (2)
-Tego już za wiele (3)
-Tego już za wiele (4)
-Tego już za wiele (5)
-Tego już za wiele (6)
-Tego już za wiele (7)
-Tego już za wiele (8)
-Tego już za wiele (9)
-Na wolności (1)
-Na wolności (2)
-Najlepsza na zimno (1)
-Najlepsza na zimno (2)
-Plotki
-Syn marnotrawny; Akt miłosierdzia; Wróg w naszych szeregach
-Obietnica prochu strzelniczego; Zaganianie wilków
-Questy uzupełniające - Akt 1
-Zagubiony list
-Znalezione nie kradzione
-Zamiana (1)
-Zamiana (2)
-Kościany Szyb
-Rozkazy sędziego (1)
-Rozkazy sędziego (2)
-Niedokończone sprawy; Wracać do roboty
-Więcej szczęścia niż rozumu
-Zadania zielarza #1
-Pierwsza ofiara
-Niepożądany ratunek
-Questy uzupełniające - Akt 2
-Złoto głupców (1)
-Złoto głupców (2)
-Zadania zielarza #2
-Nocne koszmary (1)
-Nocne koszmary (2)
-Nocne koszmary (3)
-Robota kogoś z naszych (1)
-Robota kogoś z naszych (2)
-Grotołazy
-Korsarze na urwiskach
-Jaskinia Umarłych
-Dostawa kilofów
-Questy uzupełniające - Akt 3
-Rzeź w kopalni
-Stado Kruków (1)
-Stado Kruków (2)
-Zadania zielarza #3; Odwiedź Gamlena
-Najcenniejszy skarb Gamlena (1)
-Najcenniejszy skarb Gamlena (2)
-Poszukiwania Nathaniela
-Questy towarzyszy - Akt 1
-Tak, jak być powinno
-Spadek
-Pytania i odpowiedzi; Porozmawiaj z Andersem
-Zwerbowano Fenrisa; Portret z przeszłości
-Historia rodzinna; Witaj w domu
-Ładną tu macie falę zbrodni; Kontakt Izabeli
-Questy towarzyszy - Akt 2
-Plany na przyszłość; Odwiedź Andersa
-Wizyta u pani kapitan; Porozmawiaj z Fenrisem
-Dalsze poszukiwania Izabeli; Żałoba
-Słowa pocieszenia; Sygnet rodu Tethras
-Przeprosiny Varrika; Nierozwiane wątpliwości
-Anders w Pustce; Przeprosiny Izabeli
-Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa
-Fenris- Księga Shartana; Nowiny
-Sprawa rodzinna (1)
-Sprawa rodzinna (2)
-Opowieść w toku; Drewniana halla
-Gorzkie lekarstwo (1)
-Gorzkie lekarstwo (2)
-Kwestionowanie wiary (Fenris; Izabela)
-Anders- amulet tevinterskiego Zakonu
-Statek dla Izabeli
-Daleka droga (1)
-Daleka droga (2)
-Kwestionowanie wiary (Avelina)
-Odstępca (1)
-Odstępca (2)
-Kwestionowanie wiary (Anders)
-Lustrzane odbicie (1)
-Lustrzane odbicie (2)
-Powrót z Rozdartego Grzbietu; Kwestionowanie poglądów
-Jej rycerska tarcza; Kondolencje od pani kapitan
-Skrucha
-Długi łuk ze Starkhaven; Kwestionowanie wiary (Sebastian)
-Questy towarzyszy - Akt 3
-Surowa rozmowa; Burza i to, co było przedtem
-Sprawdź, co u Andersa; Bohaterowie i kapitanowie
-Porozmawiaj z Fenrisem
-Żal Izabeli; Nowe miejsce
-Samotność
-Justynian (1)
-Justynian (2)
-Dalijska pamiątka; Mały problem
-Nawiedzenie
-Zakończenie; Rocznica
-Przysługa i wina
-Nowa ścieżka (1)
-Nowa ścieżka (2)
-Fenris- Ostrze miłosierdzia
-Nie ma spokoju dla nikczemnych (1)
-Nie ma spokoju dla nikczemnych (2)
-Rivański talizman
-Wiara
-Kwestionowanie wiary (Sebastian, Fenris, Izabela)
-Questy poboczne - Akt 1
-Palec Patrona; Loki Złotego Głupca
-Płynna Szrama, 5:34 Świętych; Szal Dalesdottir
-Spiskowcy
-Nocne kłamstwa
-Ostre ukłucia
-Nacisk na nadbrzeżu
-Szczątki bandyty Silsama 'Półwarkocza'
-Szczątki siostry Opoki
-Mapa okupowanego Kirkwall
-Symbol rodu Talwain
-Traktat o Kastach i Księgowości Rodu
-Specjał z dzikiej róży
-Terror na Wybrzeżu
-Mroczne objawienie
-Szczątki bandyty 'Brodatej Bestii'; Głowica Eustice
-Potajemne spotkanie; Księga Ucznia
-Zmienić swą naturę
-Ostatni z rodu
-Cudotwórcy
-Questy poboczne - Akt 2
-Podziemny szlak
-Zakazana wiedza (1)
-Zakazana wiedza (2)
-Zakazana wiedza (3)
-Elfy na wolności
-Niewyraźne szczegóły
-Zaginiony patrol
-Wyprawa ratunkowa
-Jak wrobić templariusza
-Symbol Dawnego Boga Dumata
-Czapka Waxlera
-Draństwo
-Nocne rozrywki pań
-Rasa z rodzinnych stron
-Zwłoki Gerralta, 'Pieśni Południa'
-Nóż zielarski
-Oczy Lazurowego Jamosa
-Szósty palec Wentwortha; Skrawek bandery
-Obręcz od beczki wysadzana lyrium; Jedyne Słuszne Pantalony
-Szacunek dla poległych
-Kombinator
-Rodzinne długi
-Łowca nagród
-Spotkanie o północy
-Questy poboczne - Akt 3
-Zaginione miecze
-Szlachetny cel
-Ulice spowite czerwienią
-Pewna potrzeba
-Nagonka
-Awiergańskie zwoje- pierwszy aspekt
-Awiergańskie zwoje- drugi aspekt
-Awiergańskie zwoje- trzeci aspekt
-Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair
-Niedobitki
-Zawartość specjalna
-Kostur Parthalana; Brzytwa Haydera
-Buty Lodowych Pustkowi; Pancerz Krwawego Smoka
-Pancerz sir Izaaka; Aura pewności
-Moc Evry; Zdobyczny Pas Evry
-Herb Rodu Ivo; Błękitny Promień Dury
-Odległe urwiska Kirkwall; Żelaza
-Lament Lothering; Amulet Popiołów
-O Rzeczach Ocalonych; Zrozumienie
-Ostrze Pustki i Lew Orlais; Czarne Emporium
-Książę na wygnaniu
-Obowiązek
-Uwaga- Zły pies
-Mapy
-M1; M2- Ziemie Plagi i Dziedziniec Katowni
-M3; M4- Górne Miasto (dzień i noc)
-M5; M6- Kwitnąca Róża (dzień i noc)
-M7; M8- Zakon (dzień i noc)
-M9; M10- Twierdza wicehrabiego (dzień i noc)
-M11; M12- Rozdarty Grzbiet - Miejsce zasadzki i Dolne Miasto (dzień)
-M13; M14- Dolne Miasto (noc) i Kirkwall - Inne
-M15; M16- Pod Wisielcem (dzień i noc)
-M17; M18- Koszary i Rezydencja Danariusa, Fenrisa
-M19; M20- Doki (dzień i noc)
-M21; M22- Magazyn Woodrowa i Nieużywane przejście
-M23; M24- Mrokowisko i Piwnica posiadłości Amellów
-M25; M26- Rozdarty Grzbiet i Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem
-M27; M28- Przełęcz Nieboszczyka i Okaleczone Wybrzeże
-M29; M30- Opuszczone ruiny i Zrujnowane przejście
-M31; M32- Kościany Szyb i Kopalnie Kościanego Szybu
-M33; M34- Katownia i Żelazodrzewna polana
-M35; M36- Prywatny dok Arthuris i Jaskinie łowców niewolników
-M37; M38- Droga na Okaleczone Wybrzeże i Grota uciekinierów
-M39; M40- Jaskinia Tal Vashoth i Uliczki Podmiasta
-M41; M42- Przełęcz w Górach Vimmark i Obóz Wilmoda
-M43; M44- Sanktuarium i Głębokie Ścieżki
-M45; M46- Prastare ruiny i Starożytna krypta
-M47; M48- Zaułek i Zapuszczony zaułek
-M49; M50- Podejrzany dom i Sala templariuszy (Pustka)
-M51; M52- Zdewastowany zaułek i Posiadłość DuPuisa
-M53; M54- Ślepa uliczka i Okolice Kirkwall
-M55; M56- Kryjówka Arlana i Posiadłość Bartranda
-M57; M58- Opuszczony thaig i Gnijąca, oraz zatęchła jaskinia
-M59; M60- Okolice Kirkwall #2 i Jaskinie więzienne
-M61; M62- Kryjówki łowców niewolników i łowców nagród
-M63; M64- Wnętrze i zewnętrze przejścia przemytników
-M65; M66- Boczna uliczka i Lochy w Katowni
-M67; M68- Zapomniane leże i Tereny łowne varterrali
-M69; M70- Kopalnie Kościanego Szybu (Jaskinia Umarłych) i Kryjówka sir Varnella
-M71; M72- Mroczna kuźnia i Kryjówka zabójcy
-M73; M74- Kręta uliczka i Zagubiona kuźnia
-M75; M76- Podejrzany dom #2 i Ukryty skład
-M77; M78- Kanały i Zapuszczony zaułek #2
-M79; M80- Zaniedbany zaułek i Kościany Szyb (Rzeź w kopalni)
-M81; M82- Kopalnie smoczego kamienia i Górska jaskinia
-M83; M84- Antivański obóz i Ukryty loch
-M85; M86- Przetwórnia ryb Smetty'ego i Kloaka
-M87; M88- Sala templariuszy i Rezydencja de Launcetów
-M89; M90- Przejście w kanałach i Kres Pychy
-M91; M92- Miejsce potajemnego spotkania i Więzienie w Katowni
-M93; M94; M95- Śledztwo Emeryka; Magazyn i Przystań Castillona
-M96; M97- Czarne Emporium i Posiadłość Harimannów
-M98; M99; M100- Podziemne przejście; Ukryty kanał i Schronienie magów krwi