E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-01-18626-5
Język:
Polski
Rok wydania:
2013
Rozmiar pliku:
6,1 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
PROMOCJA
-35%
33,80 zł
51,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
3380 pkt.
Promocja będzie trwać jeszcze tylko przez

Pełny opis

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Spis treści

Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala

Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND
1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk
2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński
3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz
4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech
5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski
6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda

Część II SKŁADOWE SUKCESU
7. Usability i User Experience Jarosław Królewski
8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński
9. E-mail marketing Paweł Sala
10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota
11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska
12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska
13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć
14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska
15. Copywriting Leszek Łuczyn
16. Content marketing Barbara Stawarz
17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech

Część III JAK TO POLICZYĆ?
18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich
19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski
20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski

Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA
21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski
22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka
23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś
24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński
25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski
26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk
27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk
28. Marketing w start-upach Marek Przystaś

Bibliografia

O Autorach