Facebook - konwersja

Czas i miejsca w biografii. Aspekty edukacyjne - ebook

Rok wydania:
2017
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
24,95

Czas i miejsca w biografii. Aspekty edukacyjne - ebook

W kolejnym tomie serii „Biografia i badanie biografii” autorzy skoncentrowali się na dwóch podstawowych kategoriach – czasu i miejsca - w kontekście biograficznym. Kategorie te traktowane są jako przestrzenie uczenia się człowieka. Autorzy wskazują na potencjał edukacyjny, jaki w nich tkwi, i proponują nowe, interdyscyplinarne, teoretyczne ujęcia tych zagadnień. Czytelnik znajdzie w tomie również przykłady badań w zakresie tej tematyki: przeczyta o tym, w jaki sposób człowiek uczy się „z miejsc” i jaką rolę w uczeniu się odgrywa czas, także w sytuacjach egzystencjalnie trudnych.

 

Ze wstępu Elżbiety Dubas

Spis treści

Wstęp (Elżbieta Dubas, Anna Gutowska)           7

CZAS – PRÓBA INTERDYSCYPLINARNEGO OGLĄDU FENOMENU CZASU              11

Sławomir Sztobryn – Czas historii – czas życia – czas marzeń, polisemiczny walor pojęcia            13

Anita Całek – Czas jako element konstrukcyjny biografii naukowej        21

Amelia Krawczyk-Bocian – Doświadczanie czasu w badaniach biograficzno-narracyjnych             37

Rafał Marcin Leszczyński – Czas człowieka z perspektywy ontologii reizmu pansomatycznego  49

Elżbieta Dubas – Czas w andragogicznym podejściu biograficznym – wybrane aspekty 63

Janusz Krysztofik, Anna Walulik – Temporalny charakter synergii edukacyjnych              79

 

CZAS – PRZYKŁADY BADAŃ POWIĄZANYCH Z CZASEM                89

Olga Czerniawska – Dzieciństwo w badaniach biograficznych     91

Anna Sladek – Między czasem teraźniejszym a przyszłym. Znaczenie orientacji temporalnych dla rozwoju ludzi młodych               99

Beata Kunat – Dzielenie się czasem wolnym z uczniem, czyli o pracy nauczycieli z pasją               117

Anna Gutowska – Czas w narracji o przyjaźni kobiet w perspektywie wybranych etapów dorosłości     127

Olga Czerniawska – Czas nocy w badaniach biograficznych         145

Anna Szafranek – Bohater historyczny i jego rola w opinii studentów Uniwersytetu w Białymstoku       153

Paweł Kaźmierczak – Czas biograficzny, czas historyczny i Zeitgeist w autobiografii Dietricha von Hildebranda  167

 

CZAS – W BADANIACH SYTUACJI EGZYSTENCJALNIE TRUDNYCH            181

Emilia Mazurek – Choroba przewlekła w biografii w świetle wybranych stanowisk teoretycznych i badań empirycznych               183

Miłosz Mółka – Czas w narracjach mężczyzn pozbawionych wolności    201

 

MIEJSCA W PRZESTRZENI MIASTA W BIOGRAFII. UCZENIE SIĘ „Z MIEJSC”          217

Marcin Muszyński – Miejsca w przestrzeni miasta w świetle biograficznych narracji – założenia badawcze projektu      219

Alicja Korzeniewska-Bondar, Beata Kunat, Katarzyna Szorc – Przestrzeń miasta Białystok z perspektywy mieszkańca – w poszukiwaniu miejsc znaczących             223

Elżbieta Krzewska, Ryszard Skrzyniarz – Miejsca znaczące Lublina jako element procesu uczenia się na przykładzie wywiadu z dorosłym mieszkańcem miasta             235

Elżbieta Dubas, Anna Gutowska – Uczenie się „z miejsc” (na przykładzie projektu Miejsca w przestrzeni miasta i ich funkcje w świetle biograficznej narracji)              251

Marcin Muszyński – Miejsca w przestrzeni miasta – próba oglądu z perspektywy podmiotu – uczącego się dorosłego 265

 

ZAŁĄCZNIKI       281

Załącznik nr 1. Białystok (Beata Kunat)  283

Załącznik nr 2. Lublin (Elżbieta Krzewska)            285

Załącznik nr 3. Łódź (Anna Gutowska)   289

Załącznik nr 4. Lublin – mapa miejsc       293

 

Załącznik nr 5. Łódź – mapa miejsc          295

Kategoria: Pedagogika
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8088-625-4
Rozmiar pliku: 2,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: