Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - Ebook (Książka na Kindle) do pobrania w formacie MOBI
Fragment:

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ebook

Oceń:
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7561-699-6
Język:
Polski
Data wydania:
16 września 2016
Rozmiar pliku:
39 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
29,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
2990 pkt.

Pełny opis

To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1. Podstawy: rynek e-mail marketingu i prawo
E-mail marketing w liczbach
Aspekty prawne
Czym jest dana osobowa?
Czym jest przetwarzanie danych osobowych?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych
Przetwarzanie danych w celach marketingowych przez podmioty trzecie
Typy pozyskania zgody marketingowej – single i double opt-in
Spam vs e-mail marketing
Rozdział 2. Od czego zacząć?
Dopełnienie formalności w GIODO
Rejestracja zbioru danych
Powołanie ABI
Budowa bazy subskrybentów
Gdy masz własną bazę odbiorców z aktualnymi zgodami handlowymi
Gdy masz bazę danych nieaktualizowaną od kilku lat
Gdy posiadasz bazę bez aktywnych zgód handlowych
Gdy nie posiadasz bazy subskrybentów, ale masz bazę klientów
Gdy nie posiadasz żadnej bazy potencjalnych odbiorców
Lista Robinsonów
Wybór profesjonalnego narzędzia
Kryterium pierwsze: intuicyjność obsługi i przyjazny interfejs
Kryterium drugie: raporty i statystyki
Kryterium trzecie: dostarczalność, whitelisting, blacklisting i inboxowanie
Kryterium czwarte: mechanizmy weryfikacyjne i antyspamowe
Kryterium piąte: darmowe zasoby i zaawansowane funkcjonalności
Rozdział 3. Pierwsze kroki w systemie
Rozplanowanie wysyłek w czasie
Określenie nadawcy
Przygotowanie autoresponderów
Prośba o potwierdzenie subskrypcji
Podziękowanie za zapis na newsletter
Potwierdzenie rezygnacji z subskrypcji
Struktura i import bazy odbiorców
Rozdział 4. Jak przygotować kampanię?
KROK 1: Wybór kreatora wiadomości
KROK 2: Określenie tematu i nadawcy wiadomości
KROK 3: Wybór szablonu
KROK 4: Tworzenie wiadomości
Stopka podglądu wiadomości
Stopka informacyjna
Stopka wypisu
Wersja tekstowa
Elementy HTML m.in. grafiki, wideo, GIF-y…
KROK 5: Personalizacja i indywidualizacja wiadomości
Personalizacja tekstu
Zróżnicowanie elementów graficznych
KROK 6: Testowanie wiadomości przed wysyłką
Spam test
Test podglądu wyświetlania wiadomości (ang. preview test)
Testowa wysyłka wiadomości
Podgląd wersji mobilnej
Podgląd poprawności personalizacji
Test A/B (ang. split test)
KROK 7: Wybór odbiorców
KROK 8: Wysyłka wiadomości
Rozdział 5. Jak mierzyć efekty
Podstawowe miary efektywności
Wskaźnik wysłanych wiadomości
Wskaźnik dostarczonych wiadomości
Wskaźnik odbić
Wskaźnik otwarć (OR)
Wskaźnik kliknięć (CTR)
Wskaźnik CTOR
Wskaźnik wypisów z bazy (UR)
Wskaźnik UTOR
Wskaźnik zgłoszeń spamu
Dodatkowe statystyki
Geolokalizacja
Domeny
Aplikacje webowe, mobilne i desktopowe
Ocena skuteczności kampanii w praktyce
Rozdział 6. Co dalej, czyli inspiracje działań prostych i zaawansowanych
Studium przypadku GetResponse dla Diverse: Jak kody rabatowe zwiększyły 10-krotnie liczbę subskrypcji do newslettera
Studium przypadku GetResponse dla Hairstore.pl: Optymalizacja mailingów − wzrost zamówień o 31,96% w sklepie internetowym
Studium przypadku FreshMail dla Diamonds Factory: Komunikacja 1:1 w e-mail marketingu
Studium przypadku FreshMail dla TUI: Promocja oferty letniej przy pomocy kontentu dynamicznego
Studium przypadku FreshMail dla PerhapsMe: Segmentacja bazy na podstawie analizy RFM
Studium przypadku SARE dla Endo: 44,5% przyrost bazy dzięki konkursowi Urodzinowe rabaty
Studium przypadku SARE dla L’Occitane: Kampania urodzinowa E-mail + SMS
Studium przypadku SARE dla Nespresso: Badanie opinii klientów za pomocą ankiety online
Słowniczek

BESTSELLERY

Serwis korzysta z plików cookies w celach określonych w Polityce Prywatności i Cookies (aktualizacja dn. 26.10.2016 r.). Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce internetowej. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie.