Konsument na rynku usług - ebook
Konsument na rynku usług - ebook
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.
Autorzy badają:
- jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
- jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań,
- jakie działania marketingowe są na nim prowadzone,
- jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług,
- jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze.
Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Powstanie tak obszernej książki jest rezultatem wieloletnich badań naukowych i pracy dydaktycznej autorów związanych z Uniwersytetem Szczecińskim, specjalizujących się w problematyce badania sfery usług w jej wielu przekrojach, czego wyraźnym dowodem jest zwłaszcza empiryczna część monografii.
(…) Czytelnicy odnajdą tu uporządkowaną, przydatną wiedzę o współczesnym sektorze usług i procesach sprzyjających rozwojowi konsumpcji zróżnicowanych rodzajowo usług. Na rynku wydawniczym od wielu lat brakuje pozycji tak kompleksowo i nowocześnie opisującej problematykę usług od strony popytu i konsumenta. Wydaje się, że ta publikacja dobrze zapełni widoczną lukę wydawniczą w tym obszarze.
Dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik
Prof. UE we Wrocławiu
Katedra Podstaw Marketingu
Zespół autorski tworzą głównie pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, specjaliści w zakresie omawianych zagadnień zajmujący się naukowo i praktycznie problematyką usług.
Kategoria: | Ekonomia |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-255-6682-1 |
Rozmiar pliku: | 5,2 MB |