Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Marketing internetowy - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
25 września 2015
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Marketing internetowy - ebook

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie.
Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu.
Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.

Spis treści

Damian Sałkowski
Rozdział 1. Reklama w wyszukiwarkach
Wyszukiwarka jako źródło reklamy
Rynek wyszukiwarek w Polsce
Dlaczego reklama w wyszukiwarce jest skuteczna
Formy reklamy w wyszukiwarce.
Podsumowanie
Damian Sałkowski
Rozdział 2. Google AdWords.
Czym jest Google AdWords
Elementy programu AdWords
Czy AdWords jest dla mnie
Wady i zalety AdWords
Ile kosztuje AdWords
Jak zacząć z AdWords
Najczęstsze błędy.
Podsumowanie.
Damian Sałkowski
Rozdział 3. SEO
Czym jest SEO
Podstawy SEO
Czy SEO jest dla mnie
Wady i zalety SEO..
Ile kosztuje SEO
Jak zacząć SEO
Najczęstsze błędy w SEO
Podsumowanie
Łukasz Kępiński
Rozdział 4. Media społecznościowe
Czym są media społecznościowe
Nie bój się nieświeżych kurczaków
Budować własną społeczność czy korzystać z gotowych
MARKETING INTERNETOWY
6
Czemu Facebook jest najważniejszy
O co tak naprawdę chodzi na Facebooku
EdgeRank
Koligacja
Waga
Odstęp czasu
Fan page to strona WWW
Kiedy publikować
Strategia social media
Zakładamy fan page
Jak promować posty
Podsumowanie..
Marcin Kordowski
Rozdział 5. Content marketing
Wstęp
Big Picture i efekty uboczne
Do kogo będziemy mówić i w jakim języku
Kanały dystrybucji
Cele
Wybór persony
Podsumowanie..
Kamil Sztubecki
Rozdział 6. Katalogi firm
Trochę historii
Zrozumieć Yellow Pages
Wady Yellow Pages
Miejsce Yellow Pages we współczesnym marketingu
Yellow Pages – kompleksowy dostawca usług
marketingowych
Wybór oferty Yellow Pages
Panorama Firm
Polskie Książki Telefoniczne – Pkt.pl
Firmy.net
Porównanie ofert i wyników
Podsumowanie
Słownik

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7561-567-8
Rozmiar pliku: 15 MB

BESTSELLERY

Kategorie: