Mobile dla menedżerów - ebook
Mobile dla menedżerów - ebook
Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.
Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
Marcin Zaremba - współtwórca magazynu o biznesie technologicznym „Proseed”, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl.
46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief.
Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
Spis treści
1. Wstęp
2. Moje podejście i cel
3. Rynek i mobile
4. Krajobraz
5. Zmiana społeczna
6. Zmiana rynkowa
7. Siły kształtujące rozwój mobile’a
8. Manager i mobile
9. Wizja, wiedza i władza
10. Kto nie powinien robić produktów mobilnych
11. Firma i mobile
12. Rola i rozwój działu mobilnego w organizacji
13. Struktura i komplementarność zespołu
14. Mobile w startupach
15. Mobile w małych i średnich firmach
16. Mobile w agencjach reklamowych
17. Mobile w korporacjach
18. Mobile w grupach mediowych
19. Strategia mobilna
20. Cztery typy taktyk mobilnych
21. Wyciąganie wniosków z dostępnych danych
22. Jakość kontra ilość
23. SPIS TREŚCI
24. Modele biznesowe
25. Analiza konkurencji
26. Punkty odniesienia i metryki
27. Zespół i organizacja produktu mobilnego
28. Proces i organizacja
29. Cykl życia i komunikacja
30. Metodyki pracy
31. User stories, backlog i sprinty
32. Spójność i ciągłość procesu powstawania aplikacji
33. Modele współpracy z dostawcą
34. Wymagania biznesowe
35. Budżet i rodzaje kontraktów
36. Produkt mobilny
37. Przenoszenie usługi między różnymi kanałami
38. Referencyjne modele telefonów
39. Aplikacje natywne, HTML5 i hybrydowe
40. Etapy powstawania produktu
41. Zarys
42. Userflow (diagram przepływu użytkowników)
43. Makiety Lo-Fi
44. Makietowanie Hi-Fi
45. Interaktywne makiety
46. Prototyp
47. Wersja testowa
48. Wersja 1.0
49. Marketing aplikacji mobilnych
50. Marketing i mobile
51. Kanały zdobywania użytkowników
52. Konwersja
53. Koszt pozyskania i wartość użytkownika
54. Zakończenie
55. Podziękowania
56. Słownik pojęć
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-7561-552-4 |
Rozmiar pliku: | 9,5 MB |