Podstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne - Ebook (Książka PDF) do pobrania w formacie PDF
Fragment:

Podstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-8088-145-7
Język:
Polski
Rok wydania:
2016
Rozmiar pliku:
1,7 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
22,95 zł
Cena w punktach Virtualo:
2295 pkt.

Pełny opis

Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa polega na badaniu szeregu czynników, uwarunkowań i zjawisk, które w istotny sposób mogą wpływać na przyszłe dochody i dywidendy spółki, dając wyraz oczekiwanej stopie zwrotu dla inwestora przy określonym poziomie ryzyka inwestycyjnego. Treść książki dotyczy merytoryczno-metodycznych zagadnień przeprowadzania analizy fundamentalnej przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem analizy strategicznej jako instrumentu wykorzystywanego w rozważanych obszarach zarówno przez inwestorów, jak i zarządzających spółką. Czytelnik może zapoznać się z wiedzą z danej dziedziny, znajdzie też problemy do samodzielnego rozwiązania, pytania testowe i zadania praktyczne. Publikacja ukazuje wielość, złożoność i różnorodność zjawisk zachodzących w toku zarządzania przedsiębiorstwem oraz prezentuje metody, techniki i narzędzia służące do prawidłowej oceny jednostki i jej otoczenia. Adresowana jest przede wszystkim do słuchaczy studiów związanych z finansami i naukami o zarządzaniu. Będzie również przydatna inwestorom indywidualnym, analitykom i specjalistom, którzy pragną dobierać akcje spółek w przemyślany sposób, a także osobom poszukującym narzędzi analizy strategicznej do celów niezwiązanych z obrotem papierami wartościowymi.

Spis treści

Wprowadzenie         9

Rozdział I. Podstawowe problemy i założenia analizy fundamentalnej  13

1. Istota i cele analizy fundamentalnej     13

2. Zakres analizy fundamentalnej              20

3. Problemy 24

4.          Pytania testowe 25

Rozdział II. Fundamenty działania przedsiębiorstwa   27

1. Pojęcie przedsiębiorstwa i cele jego działania   27

2. Uwarunkowania decyzji finansowych na tle celów interesariuszy przedsiębiorstwa 37

3. Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw  42

4. Źródła finansowania przedsiębiorstw   53

5. Rola i znaczenie finansów w przedsiębiorstwie 67

6. Problemy 74

7. Pytania testowe 75

Rozdział III. Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa              77

1. Składniki makrootoczenia przedsiębiorstwa       77

2. Metody analizy makrootoczenia przedsiębiorstwa           84

2.1. Koncepcje bezscenariuszowe       84

2.2. Koncepcje scenariuszowe             99

3. Problemy 113

4. Pytania testowe 114

5. Zadania do samodzielnego rozwiązania 115

Rozdział IV. Analiza sektorowa 119

1. Cele i zakres analizy otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa 119

2. Metody analizy sektorowej przedsiębiorstwa 127

3. Problemy 159

4. Pytania testowe 159

5. Zadania do samodzielnego rozwiązania 160

Rozdział V. Analiza sytuacyjna przedsiębiorstwa 163

1. Cele i zakres analizy potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa 163

2. Metody analizy sytuacyjnej przedsiębiorstwa 166

3. Problemy 191

4. Pytania testowe 192

5. Zadania do samodzielnego rozwiązania 193

Zakończenie 197

Bibliografia 201

Spis tabel 209

Spis rysunków 211

 

Odpowiedzi do pytań testowych 213

BESTSELLERY

Serwis korzysta z plików cookies w celach określonych w Polityce Prywatności i Cookies (aktualizacja dn. 26.10.2016 r.). Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce internetowej. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie.