Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Prawo zamówień publicznych 2017. Rozporządzenia z komentarzem - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
24 maja 2017
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Prawo zamówień publicznych 2017. Rozporządzenia z komentarzem - ebook

Reforma Prawa zamówień publicznych trwa. Znowelizowaną ustawę znamy już od  kilku miesięcy. Rozporządzenia wykonawcze do niej pojawiały się jednak ze sporym opóźnieniem. Zachęcamy do zapoznania się z pierwszym na rynku komentarzem eksperckim do tych kilkunastu rozporządzeń kluczowych dla codziennego stosowania Pzp.

Kategoria: Zamówienia publiczne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 278 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Dz.U.2016.1128

Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Na podstawie art. 96 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) zarządza się, co następuje:

§ 1. Rozporządzenie określa wzór protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zakres dodatkowych informacji zawartych w protokole, w zależności od zastosowanego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także sposób oraz formę udostępniania zainteresowanym protokołu wraz z załącznikami.

§ 2. 1. Protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zwany dalej „protokołem”, zawiera informacje dotyczące czynności poprzedzających wszczęcie oraz wykonywanych po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Protokół w zależności od zastosowanego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zawiera informacje, o których mowa w art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, oraz informacje dotyczące:

1) przedmiotu zamówienia publicznego, zwanego dalej „zamówieniem”;

2) czynności związanych z przygotowaniem postępowania;

3) ogłoszeń informacyjnych o planowanych zamówieniach i zamówieniach sektorowych;

4) ogłoszeń o zamówieniu i zmiany treści ogłoszeń;

5) specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

6) sytuacji określonej w art. 22c ust. 2 albo w art. 55a ust. 1 ustawy;

7) zastosowania procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy;

8) miejsca i terminu składania ofert;

9) otwarcia ofert;

10) zestawienia ofert;

11) wezwania do złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 1 i 2 ustawy oraz w trybie art. 26 ust. 2f ustawy;

12) wezwania do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w zakresie dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw;

13) wezwania do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty oraz poprawienia omyłek w ofercie;

14) unieważnienia postępowania;

15) zatwierdzenia wyniku postępowania;

16) zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania;

17) środków ochrony prawnej;

18) czynności nowych lub czynności powtórzonych w postępowaniu;

19) zatwierdzenia po dokonaniu czynności nowych lub czynności powtórzonych;

20) udzielenia zamówienia;

21) załączników do protokołu;

22) uwag do protokołu;

23) podpisu osoby sporządzającej protokół;

24) podpisu osoby zatwierdzającej protokół.

§ 3. Wzór protokołu postępowania:

1) o udzielenie zamówienia w trybie:

a) przetargu nieograniczonego stanowi załącznik nr 1 do rozporządzenia,

b) przetargu ograniczonego stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia,

c) negocjacji z ogłoszeniem stanowi załącznik nr 3 do rozporządzenia,

d) dialogu konkurencyjnego stanowi załącznik nr 4 do rozporządzenia,

e) negocjacji bez ogłoszenia stanowi załącznik nr 5 do rozporządzenia,

f) zamówienia z wolnej ręki stanowi załącznik nr 6 do rozporządzenia,

g) zapytania o cenę stanowi załącznik nr 7 do rozporządzenia,

h) licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 8 do rozporządzenia,

i) partnerstwa innowacyjnego stanowi załącznik nr 9 do rozporządzenia;

2) w celu ustanowienia dynamicznego sytemu zakupów oraz udzielenia zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów stanowi załącznik nr 10 do rozporządzenia.

§ 4. 1. Zamawiający udostępnia protokół lub załączniki do protokołu na wniosek.

2. Przekazanie protokołu lub załączników następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3. W przypadku protokołu lub załączników sporządzonych w postaci papierowej, jeżeli z przyczyn technicznych znacząco utrudnione jest udostępnienie tych dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w szczególności z uwagi na ilość żądanych do udostępnienia dokumentów, zamawiający informuje o tym wnioskodawcę i wskazuje sposób, w jaki mogą być one udostępnione.

4. Bez zgody zamawiającego wnioskodawca w trakcie wglądu do protokołu lub załączników, w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego, nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu treści złożonych ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5. Zamawiający udostępnia wnioskodawcy protokół lub załączniki niezwłocznie. W wyjątkowych przypadkach, w szczególności związanych z zapewnieniem sprawnego toku prac dotyczących badania i oceny ofert, zamawiający udostępnia odpowiednio oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w terminie przez siebie wyznaczonym, nie później jednak niż odpowiednio w dniu przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty lub w dniu przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków albo w dniu przekazania informacji o unieważnieniu postępowania.

§ 5. Do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych i niezakończonych przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia stosuje się przepisy dotychczasowe.

§ 6. Traci moc rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. poz. 1458).

§ 7. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 28 lipca 2016 r.Załącznik nr 1

PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Protokół dotyczy:

 zamówienia publicznego

 umowy ramowej

Zamawiający

Pełna nazwa (firma) zamawiającego/zamawiających wspólnie przeprowadzających postępowanie, w tym zamawiających z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:

................................................................................................................................................................................................................................................................

Adres:

ul. ........................................................................

.... – ....... .............................................................

telefon: ........................................ faks: ................................................................

e-mail: ..............................@.....................................................................

Pełna nazwa centralnego zamawiającego albo zamawiającego wyznaczonego przez właściwego ministra kierującego działem administracji rządowej, który prowadzi postępowanie w imieniu zamawiających:

................................................................................................................................................................................................................................................................

Adres:

ul. ........................................................................

.... – ....... .............................................................

telefon: ........................................ faks: ................................................................

e-mail: ..............................@.....................................................................

Pełna nazwa (firma) podmiotu, który w imieniu zamawiającego/zamawiających przeprowadza postępowanie:

.................................................................................................................................................................................................................................................................

Adres:

ul. ........................................................................

.... – ....... .............................................................

telefon: ........................................ faks: ................................................................

e-mail: ..............................@.....................................................................

Działającego na podstawie ................................................................................

Przedmiot zamówienia publicznego

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

.........................................................................................................................................................................................................................................................

2. Czy zamówienie zostało podzielone na części:

 tak

 nie – powody niedokonania podziału zamówienia na części (możliwość składania ofert częściowych/udzielanie zamówienia w częściach):

...........................................................................................................................

1) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1:

....................................................................................................................

2) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2:

....................................................................................................................

3) ....................................................................................................................

(wypełnić w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych)

3. Oferty można składać w odniesieniu do  wszystkich części  jednej części  maksymalnej liczby części (proszę określić tę liczbę) ......................................................................................................................................

Maksymalna liczba części, w których zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy (proszę wskazać) ………………………………………

4. Wartość:

(można wypełnić po otwarciu ofert)

 zamówienia ...................... zł, co stanowi równowartość ................. euro

 zamówień (w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych) z podziałem na części:

1) ......................, co stanowi równowartość .................. euro

2) ......................, co stanowi równowartość .................. euro

3) ......................, co stanowi równowartość .................. euro

4) ............................................

 zamówień, których zamawiający zamierza udzielić w okresie obowiązywania umowy ramowej, została ustalona na kwotę ....................... zł, co stanowi równowartość ........................... euro,

 w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 oraz w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych została ustalona na kwotę .......................... zł, co stanowi równowartość ..................... euro,

 zamówienia udzielanego jako część zamówienia o wartości ..................., co stanowiło równowartość ..................... euro, wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego).......................... zł, co stanowi równowartość ........................... euro.

5. Wartość zamówienia została ustalona w dniu ........................ r. na podstawie (wskazać odpowiedni dokument, np. planowane koszty, kosztorys inwestorski, program funkcjonalno-użytkowy) .........................................................................................................................................................................

6. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej:

 nie

 tak: udział tych środków w wartości zamówienia wynosi: ...........% (podać, o ile jest znany) w ramach (wskazać projekt/program) .................

Czynności związane z przygotowaniem postępowania

1. Przeprowadzono procedurę, o której mowa w art. 31a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności dialog techniczny:

 nie

 tak (wypełnić poniżej w przypadku zaznaczenia odpowiedzi „tak”)

Wskazać podmioty, które uczestniczyły w dialogu technicznym:

1) ................................................;

2) ................................................;

Wskazać wpływ dialogu technicznego na opis przedmiotu zamówienia, specyfikację istotnych warunków zamówienia lub określenie warunków umowy:

2. Istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który uczestniczył w przygotowaniu postępowania o udzielenie tego zamówienia:

 nie

 tak (wypełnić poniżej w przypadku zaznaczenia odpowiedzi „tak”)

Wskazać środki mające na celu zapobieżenie zakłóceniu konkurencji: ……

Osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli czynności w postępowaniu lub czynności związane z przygotowaniem postępowania zostały powierzone osobie trzeciej lub jednemu z zamawiających wspólnie udzielających zamówienia – oprócz imion i nazwisk osób faktycznie wykonujących czynności należy również podać nazwę (firmę) albo imię i nazwisko osoby trzeciej lub nazwę zamawiającego, jeżeli osoby wykonujące czynności w postępowaniu reprezentują zamawiających innych niż wskazany jako prowadzący postępowanie)

A. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

1. Kierownik zamawiającego (imię i nazwisko, imiona i nazwiska osób wchodzących w skład organu):

 wykonuje czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia i złożył oświadczenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

 nie wykonuje czynności w postępowaniu i przekazał upoważnienie do dokonania następujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia

(podać zakres czynności)

Pani/Panu

(imię i nazwisko pracownika zamawiającego, któremu kierownik zamawiającego powierzył wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia)

Pracownik zamawiającego, któremu kierownik zamawiającego powierzył wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, złożył oświadczenie określone w art. ١٧ ust. ٢ ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

2. Komisja przetargowa:

 została powołana w dniu .................... na podstawie:

...................................................................................................................................

(załączyć odpowiedni dokument)

w składzie:

.

(imiona i nazwiska członków komisji)

Członkowie komisji złożyli oświadczenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 nie została powołana, czynności w postępowaniu wykonują (wskazać osoby wykonujące czynności w postępowaniu oraz podać zakres czynności):

(imię, nazwisko) (czynność w postępowaniu)

Osoby wykonujące czynności w postępowaniu złożyły oświadczenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

3. Zespół, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 został powołany w dniu ........................................ na podstawie:

................................................................................................................................

(załączyć odpowiedni dokument)

w składzie:

.

(imiona i nazwiska członków zespołu)

 nie został powołany, czynności w nadzorze nad realizacją udzielonego zamówienia wykonują:

(imię, nazwisko) (czynność w nadzorze)

4. Biegli:

 zostali powołani (imiona i nazwiska biegłych):

.

Biegli złożyli oświadczenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 nie zostali powołani

5. Inne osoby wykonujące czynności w postępowaniu (wskazać osoby wykonujące czynności w postępowaniu oraz podać zakres czynności):

(imię, nazwisko) (czynność w postępowaniu)

Osoby wykonujące czynności w postępowaniu złożyły oświadczenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

B. Osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem postępowania

(wskazać osoby, które faktycznie dokonywały czynności określonych w cz. 4 lit. B pkt 1–5, w tym osoby wymienione w cz. 4 lit. A pkt 1–5, jeżeli dokonują tych czynności)

1. Imiona i nazwiska osób przygotowujących opis przedmiotu zamówienia:

2. Imiona i nazwiska osób ustalających wartość zamówienia:

3. Imiona i nazwiska osób przygotowujących opis warunków udziału w postępowaniu:

4. Imiona i nazwiska osób opisujących kryteria oceny ofert:

5. Inne osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem postępowania (wskazać osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem postępowania oraz podać zakres czynności):

(imię, nazwisko) (czynność związana

z przygotowaniem postępowania)

C. Informacja na temat relacji określonej w art. 17 ust. 1 pkt 1–4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych i podjęte w związku z tym środki zaradcze

.

.

D. Informacja na temat okoliczności wymienionych w art. 17 ust. 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

Kierownik zamawiającego lub osoba, której powierzył czynności w postępowaniu, powziął uzasadnione podejrzenie, że między pracownikami zamawiającego lub innymi osobami zatrudnionymi przez zamawiającego, które mają bezpośredni lub pośredni wpływ na wynik postępowania, a wykonawcami zachodziła relacja, o której mowa w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak (jeżeli tak, proszę wymienić te osoby z imienia i nazwiska oraz określić rodzaj relacji oraz podjęte w związku z tym środki zaradcze)

.

Pracownik zamawiającego lub inna osoba, której zamawiający powierzył wykonywanie czynności w postępowaniu, która ma bezpośredni lub pośredni wpływ na wynik postępowania złożyła oświadczenie określone w art. ١٧ ust. ٢ ustawy z dnia ٢٩ stycznia ٢٠٠٤ r. – Prawo zamówień publicznych.

Ogłoszenia informacyjne o planowanych  zamówieniach  zamówieniach sektorowych

1. Informacja o zamówieniu  nie została zawarta  została zawarta  we wstępnym  w okresowym ogłoszeniu informacyjnym o planowanych zamówieniach opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej …. /S … – …. z dnia ......……. r.

2. Informacja o zamówieniu  nie została zawarta  została zawarta  we wstępnym  w okresowym ogłoszeniu informacyjnym zamieszczonym na stronie internetowej w dniu ......……. r.

Ogłoszenie o zamówieniu/zmiana treści ogłoszenia

1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało:

 zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu ...... r. pod nr. ...................................................................................................................

 przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu ............ r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ........../ S ............ – ............. z dnia ...................... r. (załączyć dowód zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub publikacji w Dz. Urz. UE)

2. Ogłoszenie o zamówieniu powiązanym z aktualnie udzielanym zamówieniem (w przypadku udzielania zamówienia w częściach) zostało zamieszczone/opublikowane:

1) w ............................ pod nr. ............................

2) w ............................ pod nr. ............................

3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej (podać adres strony): ............................................ od dnia ......................... r. do dnia ....................... r.

4. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego:

 tak

 nie

5. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w inny sposób:

 nie

 tak (w jaki sposób) .......................................................................................

6. O wszczęciu postępowania, na podstawie art. 11b ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie zostali poinformowani wykonawcy

 zostali poinformowani następujący wykonawcy:

1) ........................................................................................................................

2) ........................................................................................................................

7. Zmiana/sprostowanie treści ogłoszenia:

 nie zmieniono treści ogłoszenia

 zmieniono treść ogłoszenia:

 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia/sprostowaniu ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu ..................... r. pod nr. .................................................................................................................

 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia/sprostowaniu ogłoszenia zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu .................... r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ................./S ... – …. z dnia ....................... r.

(załączyć dowód zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub publikacji w Dz. Urz. UE, wypełnić odrębnie dla każdej zmiany ogłoszenia)

8. W związku ze zmianą treści ogłoszenia:

 nie przedłużono terminu składania ofert

 przedłużono termin składania ofert

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

 SIWZ została udostępniona na stronie internetowej (podać adres strony) ................................. ...................................................................................... od dnia .…............... r. do dnia ................................... r.

SIWZ nie została udostępniona  w całości  w części na stronie internetowej z powodu jednej z okoliczności wymienionych w art. 10c ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

 (proszę wskazać inny sposób jej przekazania i datę)

 Brak obowiązku udostępnienia części SIWZ na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

Informacja na temat sytuacji określonej w art. 22c ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

Wymagano od wykonawców, aby posiadali minimalny roczny obrót, w tym minimalny roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem przekraczający dwukrotność wartości zamówienia:

 nie

 tak

Powody zastosowania takiego wymogu:

Procedura, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający zastosował procedurę, o której mowa w art. ٢٤aa ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak

Miejsce i termin składania ofert:

1. Termin składania ofert:

 nie został skrócony

 został skrócony z powodu ........................................................................

2. Miejsce składania ofert .................................................................................

3. Termin składania ofert upłynął w dniu ........................ r. o godz. ..... : ......

 Przedłużono termin składania ofert do dnia .........................................

4. Powody odstąpienia od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert (w przypadkach, o których mowa w art. 10c ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych):

Otwarcie ofert

1. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu .............................. r. o godz. ..... : ......

w: ................................................................................................................... adres: ..................................................................................................................

2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie:

zamówienia, w wysokości ................. zł, w tym w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych, kwotę na sfinansowanie:

 część .......... w wysokości....... zł

 część .......... w wysokości....... zł

 część .......... w wysokości....... zł

3. W postępowaniu:

 nie wpłynęła żadna oferta

 wpłynęły oferty

Zestawienie ofert

1. Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:

(podać nazwę (firmę) albo imię i nazwisko wykonawcy, znak identyfikacyjny w przypadku zastosowania aukcji elektronicznej – jeżeli dotyczy, adres siedziby lub miejsca zamieszkania, cenę lub koszt)

1)

2)

3)

W tym oferty wariantowe (jeżeli dotyczy):

1)

2)

2. Po terminie składania ofert zostały złożone następujące oferty (podać nazwę (firmę) albo imię i nazwisko wykonawcy):

1)

2)

Wezwanie do złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz w trybie art. 26 ust. 2f ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

1. Zastosowano art. 26 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak (jakiego wykonawcę lub – w przypadku powtórzenia procedury – wezwano do złożenia dokumentów):

1)

2)

2. Zastosowano art. 26 ust. 2f ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak (jakich wykonawców wezwano do złożenia dokumentów):

1)

2)

Wezwanie do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub wyjaśnienia dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw

Zastosowano art. 26 ust. 3 lub 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak

Zastosowano art. 26 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak

Wyniki badania podstaw wykluczenia

1. Z postępowania wykluczono wykonawców:

 nie

 tak, wykluczono następujących wykonawców:

1)

Podstawa wykluczenia:

2)

Podstawa wykluczenia:

3)

Podstawa wykluczenia:

2. Wykonawcy skorzystali z instytucji przewidzianej w art. 24 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak (podać nazwę (firmę) lub imię i nazwisko wykonawcy oraz adres siedziby lub miejsca zamieszkania)

3. Zamawiający uznał za wystarczające dowody przedstawione przez wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak

(podać oddzielnie dla każdego z wykonawców)

4. Sposób zapewnienia konkurencji w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

(wskazać wykonawcę, którego przesłanka dotyczyła, oraz sposób zapewnienia konkurencji)

Wezwanie do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty oraz poprawienie omyłek w ofercie

1. Zastosowano art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak

2. Zastosowano art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

 nie

 tak

Oferty odrzucone

Odrzucono oferty:

 nie

 tak, odrzucono oferty następujących wykonawców (podać powody odrzucenia)

1)

Powód odrzucenia:

2)

Powód odrzucenia:

3)

Powód odrzucenia:

Najkorzystniejsza oferta

1. Zastosowanie aukcji elektronicznej:

 nie zostało przewidziane

 zostało przewidziane

 najkorzystniejszą ofertę wybrano:

 z zastosowaniem aukcji elektronicznej (załączyć zestawienie wiążących postąpień w postaci wydruku z platformy, na której prowadzono aukcję, albo – jeżeli brak możliwości wydruku – zestawienie w innej formie)

 bez zastosowania aukcji elektronicznej ze względu na ..........................

 nie wybrano najkorzystniejszej oferty

2. Ocena ofert (podać łączną punktację przyznaną ofertom w kolejności przyznanych punktów wraz z podaniem nazwy (firmy) albo imienia i nazwiska wykonawcy oraz łącznej punktacji)

1)

2)

3)

Jako najkorzystniejszą(-sze) wybrano (podać nazwę (firmę) albo imię i nazwisko wykonawcy oraz siedzibę lub miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, cenę lub koszt, a w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych podać informację odrębnie dla każdej części zamówienia)

 ofertę

 oferty wykonawców, z którymi zostanie podpisana umowa ramowa:

1)

2)

3)

3. Części zamówienia lub umowy ramowej, które wybrany wykonawca/wykonawcy zamierza/zamierzają zlecić do wykonania osobom trzecim i jeżeli jest to wiadome w danym momencie imiona i nazwiska albo nazwy ewentualnych podwykonawców (podać zakres części zlecanej oraz nazwy firm lub imiona i nazwiska oraz adresy znanych podwykonawców)

4. Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty

Unieważnienie postępowania

Powody unieważnienia postępowania (podać uzasadnienie faktyczne i prawne):

Zatwierdzenie wyniku postępowania

1. Prace  komisji przetargowej  osób wykonujących czynności w postępowaniu zakończyły się w dniu .............................. r.

1)

2)

3)

(imię, nazwisko) (podpis)

2. Prace  komisji przetargowej  osób wykonujących czynności w postępowaniu oraz wynik postępowania w dniu ......................... zatwierdził:

 kierownik zamawiającego

 pracownik zamawiającego upoważniony przez kierownika zamawiającego

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty/unieważnieniu postępowania

Zawiadomienie o:

 wyborze najkorzystniejszej oferty

 unieważnieniu postępowania

zostało przekazane w dniu ........... r. w sposób: ....................................................

(wskazać formę przesłania zawiadomienia)

Powody, z których zamawiający postanowił nie udzielać zamówienia, nie zawierać umowy ramowej (inne niż unieważnienie postępowania)

Środki ochrony prawnej

1. W trakcie postępowania:

 wykonawca ....................................... poinformował zamawiającego o czynności bezprawnie podjętej lub zaniechanej (należy podać, jakiej czynności dotyczyła informacja) .................................................

 nie poinformowano zamawiającego o czynności bezprawnie podjętej lub zaniechanej

 nie wniesiono odwołania

 wykonawca ............................. wniósł odwołanie w dniu ................. r. (należy podać, jakich czynności dotyczyło odwołanie) .......................................................................................................................................

2. Rozstrzygnięcie Krajowej Izby Odwoławczej

3. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej:

 nie została wniesiona skarga

 została wniesiona skarga przez .

4. Rozstrzygnięcie sądu okręgowego

Czynności nowe/czynności powtórzone w postępowaniu

 nie dokonano nowych czynności/nie powtórzono czynności

 dokonano nowych czynności/powtórzono następujące czynności:

(podać zwięzły opis czynności nowych/powtórzonych w wyniku rozstrzygnięcia środków ochrony prawnej albo zaleceń pokontrolnych)

Zatwierdzenie po dokonaniu czynności nowych/czynności powtórzonych

1. Prace  komisji przetargowej  osób wykonujących czynności w postępowaniu zakończyły się w dniu .................................................. r.

1)

2)

3)

(imię, nazwisko) (podpis)

2. Czynności nowe/powtórzone w dniu ............................ zatwierdził:

 kierownik zamawiającego

 pracownik zamawiającego upoważniony przez kierownika zamawiającego

Udzielenie zamówienia

1. Umowa/umowa ramowa została zawarta w dniu .......... r., z ............................................................................... na kwotę ............................................

(proszę wpisać wartość brutto umowy/umowy ramowej), w przedmiocie (proszę wpisać przedmiot umowy)

2. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało:

 zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu .................r. pod nr. ....................................

 przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu …….… r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: ...... /S ... – ........ z dnia ................................. r.

(załączyć dowód zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub publikacji w Dz. Urz. UE)

Załączniki do protokołu

Następujące dokumenty stanowią załączniki do protokołu (wymienić wszystkie załączniki):

1.

2.

3.

4.

5.

Uwagi do protokołu

1. Osoby wykonujące czynności związane z przeprowadzeniem postępowania:

 nie zapoznały się z treścią protokołu (podać imię i nazwisko)

 zapoznały się z treścią protokołu i:

 nie zgłosiły uwag do protokołu

 zgłosiły następujące uwagi do protokołu (wypełnić odrębnie dla każdej osoby zgłaszającej uwagi):

2. Inne uwagi zamawiającego dotyczące protokołu

Osoba sporządzająca protokół

Protokół sporządził:

(imię i nazwisko osoby sporządzającej protokół)

Osoba zatwierdzająca protokół

(imię i nazwisko kierownika zamawiającego/pracownika zamawiającego upoważnionego przez kierownika zamawiającego)

(miejscowość i data oraz podpis)Załącznik nr 3

PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI Z OGŁOSZENIEM

Protokół dotyczy:

 zamówienia publicznego

 umowy ramowej

Zamawiający

Pełna nazwa (firma) zamawiającego/zamawiających wspólnie przeprowadzających postępowanie, w tym zamawiających z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:

................................................................................................................................................................................................................................................................

Adres:

ul. ........................................................................

.... – ....... .............................................................

telefon: ........................................ faks: ................................................................

e-mail: ..............................@.....................................................................

Pełna nazwa centralnego zamawiającego albo zamawiającego wyznaczonego przez właściwego ministra kierującego działem administracji rządowej, który prowadzi postępowanie w imieniu zamawiających:

................................................................................................................................................................................................................................................................

Adres:

ul. ........................................................................

.... – ....... .............................................................

telefon: ........................................ faks: ................................................................

e-mail: ..............................@.....................................................................

Pełna nazwa (firma) podmiotu, który w imieniu zamawiającego/zamawiających przeprowadza postępowanie:

.................................................................................................................................................................................................................................................................

Adres:

ul. ........................................................................

.... – ....... .............................................................

telefon: ........................................ faks: ................................................................

e-mail: ..............................@.....................................................................

Działającego na podstawie ................................................................................

Przedmiot zamówienia publicznego

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

..................................................................................................................................................................................................................................................

2. Czy zamówienie zostało podzielone na części:

 tak

 nie – powody niedokonania podziału zamówienia na części (możliwość składania ofert częściowych/udzielanie zamówienia w częściach):

...........................................................................................................................

1) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1:

....................................................................................................................

2) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2:

....................................................................................................................

3) ....................................................................................................................

(wypełnić w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych)

3. Oferty można składać w odniesieniu do  wszystkich części  jednej części  maksymalnej liczby części (proszę określić tę liczbę) ......................................................................................................................................

Maksymalna liczba części, w których zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy (proszę wskazać) ………………………………………

Darmowy fragment
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: