Psychologia sprzedaży - ebook

Oceń:
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
Tłumacz:
ISBN:
978-83-8087-266-0
Język:
Polski
Data wydania:
6 czerwca 2012
Rozmiar pliku:
5,5 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
39,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
3990 pkt.

Pełny opis

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży


Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji.
W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.

***


Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik sprzedaży. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Z jego treningów korzystają ludzie w prawie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio oraz wideo. Prowadzi inspirujące szkolenia i seminaria w dziedzinach takich jak sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future oraz Million Dollar Habits.


***

Doskonała książka! Stosując zasady i techniki zawarte w Psychologii sprzedaży, staniesz się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję domy, mieszkania, działki, biurowce oraz nieruchomości inwestycyjne warte miliony euro. Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce.
Mark Stelmaszak, prezes zarządu Brian Tracy International Sp. z o.o.

Ta książka da ci pomysły, metody, strategie i techniki, które natychmiast wprowadzisz w życie. Dzięki nim twoja sprzedaż wzrośnie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej mogłeś się spodziewać. Ta książka jest obietnicą prosperity, którą Brian Tracy, guru od sprzedaży, spełnia raz za razem. Dzięki słuchaniu jego pomysłów i wprowadzaniu ich w życie więcej handlowców stało się milionerami niż dzięki jakimkolwiek innym programom treningowym. Musisz rozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. To absolutnie konieczne, jeśli chcesz osiągnąć sukces, o jakim marzysz. Ta książka to twój klucz do umysłu klienta.
Tom Hopkins, autor książki How to Master the Art of Selling


Dzięki tej książce stałem się handlowcem numer jeden w mojej firmie. Wystarczyło, że wprowadziłem w życie pomysły Briana Tracy. Gdziekolwiek, cokolwiek i kiedykolwiek sprzedajesz, pamiętaj, że przetestowane techniki Briana Tracy to pewna droga na szczyt.
Todd Duncan, autor bestsellera High Trust Selling


Brian Tracy po mistrzowsku uczy, jak przekuć jego wiedzę handlową w twój sukces w sprzedaży!
Jeffrey Gitomer, autor książki Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12,5 zasady genialnej sprzedaży


Psychologia sprzedaży Briana Tracy powinna być lekturą obowiązkową! Każdy coś sprzedaje: produkt, usługę, filozofię, ideę i, co najważniejsze, siebie! Ta książka da ci cenne narzędzia. Dzięki nim nauczysz się opanowywać wiele różnych sytuacji handlowych i potęgować swoją kreatywność. To ponadczasowa lektura, a Brian Tracy to doskonały trener! Terri L. Sjodin, autorka książki Sales Speak — The Nine Biggest Sales Presantation Mistakes and How to Avoid Them Brian Tracy robi to znowu! Ta książka jest wypełniona po brzegi poradami, jak kontrolować swoją karierę. Tracy pisze wprost, nazywa rzeczy po imieniu i daje ci dokładnie to, czego potrzebujesz!
Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju kariery Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only Way

 

Spis treści

Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Dedykacja
WPROWADZENIE
Zostań milionerem!
Moja historia
ROZDZIAŁ 1. Psychologiczna gra sprzedaży
Jesteś ważny
Zasada 80/20 w sprzedaży
Twój program nadrzędny
Kluczowe obszary rezultatowe sprzedaży
Reaktywny rdzeń twojej koncepcji siebie
Bariery na drodze do skutecznej sprzedaży
Pięć spotkań do zamknięcia
Podnoś swoją samoocenę i dochody
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży
Twój roczny cel dochodu
Twój roczny cel sprzedaży
Wyznacz klarowne cele działań
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 3. Dlaczego ludzie kupują?
Motywacja podstawowa
Rozpoznawanie potrzeb
Odwoływanie się do potrzeb klienta
Decyzje zakupowe są emocjonalne
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 4. Kreatywna sprzedaż
Dąż do doskonałości w poszukiwaniu potencjalnych klientów
Cztery klucze sprzedaży strategicznej
Gruntownie przeanalizuj rynek
Najlepsza reklama
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 5. Umawiać więcej spotkań
Proces poszukiwania potencjalnych klientów
Bądź skuteczniejszy w poszukiwaniu potencjalnych klientów przez telefon
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 6. Siła sugestii
Zadbaj o to, by twój ubiór pracował na twój sukces
Prezentowanie produktu
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 7. Zamykanie sprzedaży
Typy osobowości kupujących
Sprzedawanie produktów materialnych i niematerialnych
Zostań doskonałym słuchaczem
Metody prezentacji
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 8. 10 sposobów na sukces w sprzedaży
Sukces jest przewidywalny
Twoja przyszłość jest nieograniczona
Działania do przećwiczenia
O AUTORZE

 

BESTSELLERY

Serwis korzysta z plików cookies w celach określonych w Polityce Prywatności i Cookies (aktualizacja dn. 26.10.2016 r.). Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce internetowej. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie.