Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Salon motocyklowy - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Salon motocyklowy - ebook

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63799-32-8
Rozmiar pliku: 414 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Wiatr we włosach, owady w zębach – oto synonimy wolności, jaką daje jazda motocyklem. Najlepiej odbyta po amerykańskich bezdrożach wśród mijanych kaktusów i prażącego słońca. Niestety, polskie realia zmuszają krajowych miłośników dwóch kółek do rezygnacji z przynajmniej części marzeń o wolności, w poszukiwaniu której można wybrać się z kilkuset końmi mechanicznymi między nogami. Kodeks ruchu drogowego już od kilkunastu lat nakazuje jazdę w kasku na motocyklu, zaś na piekące słońce można liczyć u nas co najwyżej przez dwa miesiące w roku. O ile przeciętny polski motocyklista nie uświadczy po drodze ani jednego kaktusa, to i tak nie byłby w stanie go dostrzec – większość jego uwagi absorbuje bowiem stan krajowych dróg. Mimo tych wszystkich niedogodności coraz więcej z nas przesiada się na dwa kółka –od małych i zwinnych skuterów, poprzez ciężkie i dostojne choppery, po super szybkie i zaginające czasoprzestrzeń „ścigacze”. Motocykle to jedna z tych kosztownych pasji, na której jej „wyznawcy” nie oszczędzają. Stwarza to świetne warunki do działalności dla wszystkich podmiotów zajmujących się tematyką „mechanicznych rumaków”.

Sprawdzimy, jak wygląda rynek jednośladów i jaki model biznesowy sklepu motocyklowego przyjąć, by wykorzystać jak najlepiej krótki sezon motocyklowy. Policzymy koszty związane z uruchomieniem oraz prowadzeniem przedsięwzięcia, a także możliwe do osiągnięcia zyski.

Charakterystyka rynku

Moda na jednoślady już od lat zatacza w Polsce coraz szersze kręgi. Z roku na rok rośnie liczba zarejestrowanych motocykli. W całym 2011 roku zarejestrowano 50 260 nowych i używanych jednośladów. Było to o 7,2% więcej niż przed rokiem. Wśród nich było 8961 pojazdów nowych. Wśród marek największą popularnością cieszyły się: Yamaha, Romet Motors, Honda i Junak.

Wśród motocykli podobnie jak w innych branżach istnieją segmenty maszyn, które cechują się większym zainteresowaniem. Polacy pokochali skutery i motorowery. Wśród tej grupy jednośladów największym powodzeniem cieszyły się produkty takich marek, jak: Romet Motors, Zipp oraz Router.

Krajowy rynek motocyklowy jest wciąż w fazie wzrostu i cechuje się dużą stabilnością w okresach gorszej koniunktury. Przeciwnie do rynku zachodniego, który choć większy, to podlega znacznym wahaniom i jest już bardzo nasycony.

Typowa grupa klientów salonów motocyklowych to najczęściej mężczyźni w wieku 35-45 lat. Z reguły są to osoby zamożne, które mając już takie dobra, jak dom, mieszkanie czy samochód, decydują się na realizację swoich marzeń i zakup motocykla. Kupują oni najczęściej lekkie pojazdy typu naked bike, enduro, rzadziej turystyczne, supersportowe, choppery i cruisery. Na drugim biegunie są znacznie młodsze osoby, często nastolatkowie, kupujący masowo skutery najczęściej z przedziału cenowego do ok. 5000 zł.

Rośnie także sprzedaż akcesoriów i odzieży motocyklowej. O ile jeszcze 2-3 lata temu klienci kupowali praktycznie wszystko, co tylko zostało przywiezione przez prywatnych importerów do naszego kraju, tak teraz zwracają większą uwagę na stan techniczny, historię czy komplet dokumentów.

Konkurencja

Decydując się na zakup motocykla, klienci najrzadziej wybierają salony oficjalnych sieci dilerskich danych marek. Dlatego też nie będą one rozpatrywane jako poważna konkurencja. Największym wolumenem sprzedaży charakteryzują się zaś firmy wyspecjalizowane w imporcie jednośladów z krajów Europy Zachodniej oraz USA. Niektóre z nich to salony wielomarkowe, podobne do naszego, inne specjalizują się tylko w sprowadzaniu konkretnych modeli, marek czy typów motocykli. Wiele z nich, mających rozległe kontakty handlowe, jest w stanie sprowadzić np. z USA czy z Japonii na indywidualne życzenie klienta model lub wersje wyposażenia niedostępne w oficjalnej sprzedaży w Europie.

Konkurencją w kontekście sprzedaży skuterów są także hipermarkety. Znajdujące się w ich ofercie pojazdy to tanie, sprowadzane w częściach z Chin produkty o egzotycznie brzmiących nazwach. Mimo wątpliwej jakości i przestróg specjalistów znajdują dość pokaźną rzeszę nabywców.

Plan marketingowy

Motocykliści to bardzo silnie zdefiniowana i wyróżniająca się grupa, niezależnie od rodzaju sprzętu, jakim poruszają się jej członkowie. Dlatego też konieczne będzie dotarcie do nich wszelkimi możliwymi kanałami.

Podstawową formą promocji naszego salonu będzie własna strona internetowa. Powinna ona zawierać jak najwięcej informacji o naszej firmie, ujętych w jak najatrakcyjniejszej formie wizualnej. Strona powinna być także połączona ze sklepem internetowym. Takie wirtualne uzupełnienie podstawowej działalności salonu będzie świetną formą zarówno reklamy, jak i sprzedaży, generującą sporą część przychodów, szczególnie w okresie, kiedy sklep stacjonarny świeci pustkami – poza sezonem motocyklowym.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: