Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje - Ebook (Książka EPUB) do pobrania w formacie EPUB
Fragment:

Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7561-712-2
Język:
Polski
Data wydania:
25 listopada 2016
Rozmiar pliku:
2,5 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
34,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
3490 pkt.

Pełny opis

To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów.
Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granicą, prowadzi szkolenia dla firm, a ponadto jest autorem ponad 50 książek.
Nakładem wydawnictwa Poltext ukazały się dwie inne książki autor-stwa Dr Wojciecha Budzyńskiego: „Eksport w przedsiębiorstwie” oraz „Zakupy w przedsiębiorstwie”, które stanowią łącznie swoistą trylogię poświęconą niezbędnym umiejętnościom w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem jako całością czy poszczególnymi, ważnymi jego funkcjami.
Książka ukazuje się w serii Biblioteka Nowoczesnego Menedżera.

Spis treści

Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Transport w systemie logistycznym przedsiębiorstwa
1.1.Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie
1.2.System transportowo-spedycyjny przedsiębiorstwa
1.3.Bazy informacji o przewoźnikach i spedytorach
1.4.Giełdy transportowe
Rozdział 2. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe decyzji transportowych
2.1.Konwencje przewozowe i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
2.2.Umowy transportowe i spedycyjne w prawie cywilnym
2.3.Ustawy branżowe dotyczące transportu
2.4.Zwyczaje transportowe
2.5.Prawo właściwe w umowach transportowych
Rozdział 3. Zawieranie umów transportowych
3.1.Sposoby zawierania umów z przewoźnikami i spedytorami
3.2.Umowy ramowe w transporcie i spedycji
3.3.Ogólne warunki przewozu
3.4.Zabezpieczanie rozstrzygania spraw spornych
Rozdział 4. Transport drogowy
4.1.Procedury wysyłkowe w Prawie przewozowym
4.2.Konwencja CMR
4.3.Dokumenty w transporcie drogowym
4.4.Umowa ADR
Rozdział 5. Transport kolejowy
5.1.Procedury wysyłkowe w transporcie kolejowym
5.2. Konwencje COTIF/CIM i SMGS
5.3.Dokumenty w transporcie kolejowym
5.4.Instrukcje ładunkowe kolei
Rozdział 6. Transport morski
6.1.Procedury wysyłkowe w transporcie morskim
6.2.Reguły Hasko-Visbijskie i nowe Reguły Rotterdamskie
6.3.Dokumenty w transporcie morskim
6.4.Kodeks morski
Rozdział 7. Transport lotniczy
7.1.Procedury wysyłkowe w transporcie lotniczym
7.2.Konwencja Montrealska
7.3.Dokumenty w transporcie lotniczym
7.4.Stowarzyszenia IATA i ICAO
Rozdział 8. Współpraca ze spedytorem
8.1.Zakres usług spedycyjnych
8.2.Procedury współpracy ze spedytorem
8.3.Dokumenty spedycyjne
8.4.Uzanse OPWS 2010
8.5.Organizacje FIATA i CLECAT
Rozdział 9. Negocjowanie bazy dostawy według Incoterms 2010 
9.1.Baza dostawy 
9.2.Terminy uniwersalne w Incoterms 2010
9.3.Terminy morskie w Incoterms 2010 
9.4.Procedury bezpieczeństwa w transporcie
9.5.Terminy Combiterms 2011 i RAFTD
9.6.Zasady negocjowania bazy dostawy
Rozdział 10. Ryzyko i ubezpieczenia w transporcie
10.1.Ryzyko transportowe
10.2.Ubezpieczenia cargo
10.3.Klauzula ICC A
10.4.Klauzula ICC B
10.5.Klauzula ICC C
10.6.Ubezpieczenia OCP i OCS
Rozdział 11. Dokumenty transportowe w akredytywie
11.1.Dokumenty transportowe a baza dostawy
11.2.Wymagania dotyczące dokumentów w zwyczajach UCP 600
11.3.Weryfikacja dokumentów przez bank według zwyczajów
11.4.Postępowanie w przypadku błędów w dokumentach transportowych
Rozdział 12. Procedury reklamacyjne wobec przewoźników i spedytorów
12.1.Specyfika i rodzaje reklamacji transportowych
12.2.Siła wyższa jako zwolnienie od odpowiedzialności
12.3.Procedury reklamacyjne w Rozporządzeniu Ministra Transportu
12.4.Reklamacje wobec spedytorów według OPWS 2010
12.5.Problem winy spedytora w wyborze podwykonawcy
Rozdział 13. Reklamacje w transporcie drogowym
13.1.Dochodzenie reklamacji drogowych według Prawa przewozowego
13.2.Reklamacje w transporcie drogowym według Konwencji CMR
13.3.Tryb zabezpieczenia roszczenia przy załadunku
13.4.Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji
13.5.Załatwianie reklamacji przez przewoźnika
Rozdział 14. Reklamacje w transporcie kolejowym, morskim i lotniczym
14.1.Dochodzenie reklamacji kolejowych według Prawa przewozowego
14.2.Reklamacje kolejowe według Konwencji COTIF/CIM
14.3.Kolejowe procedury reklamacyjne w Konwencji SMGS
14.4.Reklamacje morskie według Konwencji RHV
14.5.Planowane procedury morskie w Regułach Rotterdamskich
14.6.Reklamacje w transporcie lotniczym
Zakończenie
Załączniki
1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (wyciąg)
2.Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne 2010 – OPWS 2010 opracowane przez Polską Izbę Spedycji i Logistyki (wyciąg)
Bibliografia

BESTSELLERY

Serwis korzysta z plików cookies w celach określonych w Polityce Prywatności i Cookies (aktualizacja dn. 26.10.2016 r.). Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce internetowej. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie.