Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Zarządzanie jakością w placówce medycznej. Wydanie II - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
Listopad 2014
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Zarządzanie jakością w placówce medycznej. Wydanie II - ebook

Publikacja omawia najważniejsze problemy związane z zarządzaniem jakością. Uwzględnia zmiany organizacyjne i systemowe, które spowodowały, że jakość stała się przedmiotem całościowego zarządzania organizacją. Publikacja zawiera praktyczne wskazówki dotyczące zapewnienia jakości, ustandaryzowania działań w tym obszarze, co w konsekwencji doprowadzi do większej przewidywalności i stabilności, ale przede wszystkim szybszego wykrywania błędów w tym obszarze i podejmowania działań eliminujących ich przyczynę.

Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Wprowadzenie do jakości w ochronie zdrowia

1.1. Specyfika rynku ochrony zdrowia

1.2. Pojęcie jakości w ochronie zdrowia

1.3. Zarządzanie jakością w ochronie zdrowia

Rozdział 2. Przepisy prawne związane z zarządzaniem jakością w ochronie zdrowia

2.1. Wprowadzenie do prawodawstwa w zakresie jakości usług zdrowotnych

2.2. Prawodawstwo krajowe

2.2.1. Zarządzenie prezesa NFZ w sprawie określenia kryteriów oceny ofert

2.2.2. Ustawy i rozporządzenia regulujące kwestie standardów jakości w ochronie zdrowia

2.3. Prawodawstwo Unii Europejskiej

2.4. Wymagania prawne a certyfikaty jakości

Rozdział 3. Rola zarządzania jakością w zwiększaniu konkurencyjności w ochronie zdrowia

3.1. Konkurencja na rynku ochrony zdrowia

3.2. Wpływ systemów zarządzania na konkurencyjność placówek medycznych

Rozdział 4. Wskaźniki i mierniki jakości w podmiotach leczniczych i ich zastosowanie

4.1. Wskaźniki jakości w ochronie zdrowia

4.2. Mierniki jakości w ochronie zdrowia

Rozdział 5. Planowanie systemów jakości w podmiocie leczniczym

5.1. Projektowanie systemu zarządzania jakością w podmiocie leczniczym

5.1.1. Kiedy wdrażać system jakości w placówce medycznej

5.1.2. Rodzaje systemów jakości

5.2. Sposób wdrożenia systemu zarządzania

5.3. Bariery oraz błędy wdrożenia systemów zarządzania

5.4. Harmonogram i proces wdrożenia systemu zarządzania jakością

5.5. Certyfikacja systemów zarządzania

5.6. Koszty wdrożenia, utrzymania i certyfikacji systemów jakości

5.6.1. Koszty wdrożenia systemów zarządzania wg ISO

5.6.2. Koszty utrzymania systemów zarządzania wg ISO

5.6.3. Koszty certyfikacji systemów zarządzania wg ISO

5.6.4. Koszty procesu uzyskania akredytacji ministra zdrowia

5.7. Korzyści i zagrożenia wdrożonych systemów zarządzania

Rozdział 6. Charakterystyka najważniejszych standardów jakości w ochronie zdrowia

6.1. Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna

6.2. System zarządzania jakością wg ISO 9001

6.2.1. Budowa i wymagania Systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008

6.2.2. Dokumentacja Systemu zarządzania jakością

6.3. System zarządzania jakością w ochronie zdrowia wg EN 15224:2012

6.3.1. Budowa normy i zasady zarządzania wg EN 15224:2012

6.3.2. Wymagania Normy EN 15224:2012

6.3.3. Porównanie Norm ISO 9001:2008 i EN 15224:2012

6.3.4. Miejsce Normy EN 15224 na tle innych standardów

6.4. System zarządzania środowiskowego wg ISO 14001

6.4.1. Zasady i idea Systemu zarządzania środowiskowego

6.4.2. Wymagania Systemu zarządzania środowiskowego

6.5. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg PN-N/OHSAS 18001

6.5.1. Wdrażanie i dokumentowanie SZBiHP

6.5.2. Ocena ryzyka zawodowego

6.5.3. Korzyści z wdrożenia Systemu zarządzania bhp

6.5.4. Różnice między PN-N 18001 a OHSAS 18001

6.6. System zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001

6.6.1. Nowe wydanie Normy ISO/IEC 27001:2013

6.6.2. Dokumentowanie i wdrażanie systemu bezpieczeństwa informacji

6.6.3. Problemy wdrożeniowe i modele bezpieczeństwa informacji

6.6.4. Korzyści i zagrożenia związane z ISO 27001

6.7. System zarządzania bezpieczeństwem żywności wg ISO 22000

6.7.1. Dobre Praktyki i HACCP

6.7.3. Wdrażanie Normy ISO 22000 w placówce medycznej

6.8. Powiązania pomiędzy standardami ISO

Rozdział 7. Akredytacja w ochronie zdrowia

7.1. Akredytacja ministra zdrowia wg standardów Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia

7.1.1. Geneza i zasady akredytacji w ochronie zdrowia

7.1.2. Standardy akredytacyjne wg CMJ

7.1.3. Wdrażanie akredytacji ministra zdrowia w placówkach medycznych

7.2. Zalety i wady akredytacji

Rozdział 8. Porównanie wymagań ISO 9001 i akredytacji CMJ

Podsumowanie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Kategoria: Inne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-269-3476-6
Rozmiar pliku: 2,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: