Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Złam szyfr ludzkich zachowań - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
18 maja 2018
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Złam szyfr ludzkich zachowań - ebook

Naukowe spojrzenie na sukces w relacjach z ludźmi. Ta książka to niezwykle praktyczny trening rozwoju kompetencji społecznych oraz inteligencji interpersonalnej.

Czy zdarza ci się czuć nieswojo podczas spotkań networkingowych? Czy zastanawiasz się czasem, co tak naprawdę myśli o tobie ktoś, z kim się umówiłeś na randkę? Chciałbyś umieć odczytywać ludzkie emocje? Jeśli tak, to pora zacząć zgłębiać naukę o ludziach. Opanowanie kompetencji społecznych odmieni twoje życie.

Vanessa Van Edwards posiadła sztukę odczytywania ludzkich zachowań. Stworzyła laboratorium badawcze, w którym zajmuje się ukrytymi czynnikami kształtującymi nasze postępowanie. Udało jej się złamać kod! W swojej książce Złam szyfr ludzkich zachowań przedstawia różne tajemnice, systemy i skróty, dzięki którym interakcje w domu, w pracy i w innych sytuacjach społecznych przestaną być dla ciebie takim wyzwaniem. Nie chodzi tu o umiejętności społeczne z gatunku tych, które się nabywa w szkole. Ta książka to pierwszy kompleksowy podręcznik wpływania na innych oparty na badaniach naukowych – a zarazem prezentujący zupełnie nowe podejście do budowania relacji międzyludzkich.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi:

  • Jak się odnaleźć w dużej grupie ludzi. Każde przyjęcie, każde spotkanie networkingowe i ogólnie każda sytuacja społeczna dają się nanieść na szablonową mapę. Poznaj najciekawsze punkty na tej mapie i dowiedz się, jak nawiązywać najbardziej wartościowe znajomości.
  • Jak czytać ludzkie twarze. To prostsze, niż ci się wydaje. Odczytywanie wyrazu twarzy człowieka pozwala trafnie przewidywać jego emocje.
  • Jak rozmawiać z różnymi ludźmi. Każda rozmowa z tobą może się na długo zapisać w pamięci rozmówcy – wystarczy, że będziesz wiedział, jak za pomocą odpowiednich słów oddziaływać na ośrodki wydzielające dopaminę w mózgu drugiego człowieka.

Dzięki znajomości praw rządzących zachowaniami ludzi zyskasz możliwość znacznie silniejszego oddziaływania na innych, co znajdzie bezpośrednie przełożenie na twoją zdolność kształtowania rzeczywistości oraz wysokość twoich zarobków. Wywrze też pozytywny wpływ na poziom twojej inteligencji interpersonalnej – będziesz zatem robić lepsze pierwsze wrażenie, szybciej nawiązywać relacje i łatwiej pozyskiwać zaufanie drugiej strony podczas negocjacji, rozmów kwalifikacyjnych, przyjęć czy wystąpień publicznych. Twoje interakcje zmienią się nie do poznania.

***

Ludzie bardzo różnią się od siebie pod względem wyglądu zewnętrznego, ale w środku wszyscy działają mniej więcej tak samo – i są wręcz upiornie przewidywalni. Zachowaniami ludzi rządzą określone zasady. Trzeba tylko wiedzieć, czego szukać.

W ciągu ostatnich ośmiu lat udało mi się opracować skróty, wzory i schematy, dzięki którym można się dogadać właściwie z każdym. Pracowałam z zespołami z firm z listy Fortune 500, wspierając ich w procesie rozwijania inteligencji interpersonalnej. Podczas warsztatów szybkich randek pomagałam singlom nawiązywać kontakty z innymi ludźmi. Wspierałam też przedsiębiorców, którzy chcieli wykorzystać zdobycze nauk społecznych podczas konkursów na najlepszą prezentację.

Ta książka wyjaśnia, jak działają ludzie. Jeśli się wie dokładnie, co kogo kręci, można w odpowiedni sposób kształtować własne zachowanie, ale również interakcje i relacje. Każdy z rozdziałów książki pozwala opanować jeden z czternastu trików łamacza szyfrów zachowań. To proste, ale niezwykle skuteczne narzędzia, dzięki którym można zapewnić sobie większy sukces w życiu zawodowym i osobistym, a także podnieść poziom dochodów.

Podsumowując, proces zdobywania przyjaciół i zjednywania ludzi można opisać naukowo – a zdobycie wiedzy w tym zakresie pozwoli ci diametralnie zmienić charakter twoich interakcji.

[fragment]

***

Vanessa Van Edwards jest badaczką, prelegentką i autorką książek dotyczących kompetencji społecznych oraz inteligencji interpersonalnej. O jej laboratorium The Science of People, zajmującym się badaniem zachowań ludzi, pisały „Fast Company”, „Inc.”, „Men’s Health” i „Forbes”, poświęcono mu również materiał w Fox News. Vanessa Van Edwards jest felietonistką w miesięczniku „Entrepreneur”, a także prowadzi zajęcia w zakresie umiejętności społecznych w Udemy oraz CreativeLive. Prowadziła też szkolenia dla wielu firm z listy Fortune 500 z całego świata. Mieszka wraz z mężem w Portland w stanie Oregon.

Spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Dedykacja

Wprowadzenie

Część I. Pierwsze pięć minut

Rozdział 1. Kontrola nad sytuacją

Rozdział 2. Zdobywanie uwagi rozmówcy

Rozdział 3. Iskra

Rozdział 4. Podkreślanie

Rozdział 5. Splatanie

Część II. Pierwsze pięć godzin

Rozdział 6. Odczytywanie

Rozdział 7. Dogłębne poznanie

Rozdział 8. Uznanie

Rozdział 9. Docenienie

Część III. Pierwszych pięć dni

Rozdział 10. Kontakt

Rozdział 11. Moc

Rozdział 12. Otwartość

Rozdział 13. Ochrona

Rozdział 14. Zaangażowanie

Dodatkowe materiały cyfrowe

Warsztaty dla firm

Dodatek Fiszki z mikroekspresjami

Podziękowania

Podziękowania za zdjęcia i ilustracje

Przypisy

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8087-575-3
Rozmiar pliku: 6,7 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Część I Pierwsze pięć minut

Parapetówka, spotkanie networkingowe, pierwsza randka – bez względu na charakter spotkania wyzwania niezmiennie są te same.

- Jak wywrzeć świetne pierwsze wrażenie?
- Z kim rozmawiać?
- Co powiedzieć?

W części pierwszej będziemy się zajmować pierwszymi pięcioma minutami interakcji. Jak wykorzystać pierwsze wrażenie? Jak rozpocząć rozmowę? Jak nawiązać znajomość? Pięć pierwszych trików opiera się na umiejętności intrygowania, dzięki której możesz zyskać sobie opinię najciekawszego uczestnika spotkania.Przypisy

Rozdział 1

David G. McCullough, Truman, Simon & Schuster, Nowy Jork 1992; The Autobiography of Harry S. Truman, red. Robert H. Ferrell, Colorado Associated University Press, Boulder 1980; Memoirs by Harry S. Truman, Konecky & Konecky, Nowy Jork 1955, s. 68; Kenneth T. Walsh, Celebrity in Chief: A History of the Presidents and the Culture of Stardom, Routledge, Nowy Jork 2015.

Andrew Powell-Morse, A Historical Profile of the NBA Player: 1947–2015, https://bballbreakdown.com/2015/03/14/the-historical-profile-of-the-nba-player-1947-2015/ .

Ibidem.

Ankiety realizowane przez Science of People mają charakter cyfrowy. Uczestnicy mogą zgłaszać chęć udziału w takiej ankiecie za pośrednictwem strony ScienceofPeople.com. W ten sposób uzyskujemy dostęp do dużej liczby respondentów z całego świata – reprezentantów różnych grup społecznych, przedstawicieli różnych ras i wyznawców różnych religii. To zwiększa wiarygodność naszego zbioru danych.

Barbara Wild, Michael Erb, Mathias Bartels, Are Emotions Contagious? Evoked Emotions While Viewing Emotionally Expressive Faces: Quality, Quantity, Time Course and Gender Differences, „Psychiatry Research” 102, nr 2, 1 czerwca 2001, s. 109–124, doi: 10.1016/ s0165-1781(01)00225-6.

Badacze doszli do wniosku, że posiadanie jednego szczęśliwego przyjaciela zwiększa nawet o 34 procent prawdopodobieństwo, że dzięki niemu sami będziemy szczęśliwi. J. H. Fowler, N. A. Christakis, Dynamic Spread of Happiness in a Large Social Network: Longitudinal Analysis over 20 Years in the Framingham Heart Study, „British Medical Journal” 337, 5 grudnia 2008, doi: 10.1136/bmj.a2338.

Veikko Surakka, Jari K. Hietanen, Facial and Emotional Reactions to Duchenne and Non-Duchenne Smiles, „International Journal of Psychophysiology” 29, nr 1, 29 czerwca 1998, s. 23–33, doi: 10.1016/s0167-8760(97)00088-3.

Barbara Wild, Michael Erb, Michael Eyb, Mathias Bartels, Wolfgang Grodd, Why Are Smiles Contagious? An FMRI Study of the Interaction Between Perception of Facial Affect and Facial Movements, „Psychiatry Research: Neuroimaging” 123, nr 1, 1 maja 2003, s. 17–36, doi: 10.1016/s0925-4927(03)00006-4.

Paul Schrodt, Lady Gaga Discovered How to Be Happy When She Started Saying One Word a Lot More Often, „Business Insider”, 30 października 2015, http://www.busi­nes­sinsider.com/lady-gaga-yale-speech-2015-10 .

Truman, Memoirs, s. 68.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: