Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-264-5867-5
Język:
Polski
Rok wydania:
2013
Rozmiar pliku:
484 KB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
9,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
990 pkt.

Pełny opis

Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy.

Adresaci:
E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.

Spis treści

Definicje 5
Część I Budowanie świadomości marki pracodawcy - czy warto być najlepszym pracodawcą? 9
Wprowadzenie 9
Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding 10
Plusy bycia najlepszym 11
Program edukacyjny "ZainSTALuj się" w ArcelorMittal Poland S.A. 13
Część II Employer branding w Polsce - początki i szanse 15
Employer branding w Polsce 15
Po co polskim firmom employer branding? 16
Czego nie wiemy? 17
Dla kogo employer branding? 18
Do każdego inaczej 19
Podsumowanie 21
Część III Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy - studium przypadku Volvo Polska 22
O firmie 22
Identyfikacja adresatów działań. Sposób przekazu informacji 23
Budowanie wizerunku zaczyna się wewnątrz firmy 23
Najważniejsze wartości - wybrane przez pracowników 24
Film jako nośnik wartości 25
Bogata oferta Volvo dla pracowników 25
Działalność społeczna jako czynnik ważny z punktu widzenia pracownika 27
Promocja zdrowego stylu życia 28
Wyciąganie wniosków i ciągły rozwój. Plan na przyszłość 29
To po prostu skutkuje 30
Część IV Budowa marki pracodawcy poprzez system edukacji dla środowisk studenckich w Imperial Tobacco Polska 32
Wprowadzenie 32
Spojrzenie w przyszłość 33
Różne metody zaspokajania potrzeb 34
Sprofilowane programy 36
Program stażowy Challenging Path 36
Program stażowy Imperial Way to Start 37
Program stypendialny Akademicki Partner Biznesu 38
Proces rekrutacji 38
Od wdrożenia po informację zwrotną 40
Kluczowa rola opiekuna 40
Zakończenie programu 42
Otwartość na zmiany 42
Wyzwania 43
Sukcesy i dalsze plany 44
Część V Wzór dokumentu: Strategia personalna określająca potrzeby i wytyczne dla działań związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa 46 Wykaz autorów 51