Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta - ebook

Data wydania:
1 stycznia 2016
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta - ebook

Gospodarka doświadczeń – koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku – powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.

Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarki doświadczeń w Polsce. Bazując na wynikach szeroko zakrojonych badań ilościowych i jakościowych, Autorki starają się udzielić odpowiedzi na pytanie, czy polscy konsumenci są gotowi do udziału w gospodarce doświadczeń oraz na ile koncepcja ta możliwa jest do zastosowania w Internecie. Lektura prezentowanej publikacji może stanowić inspirację zarówno dla badaczy zajmujących się tą tematyką, jak i dla przedsiębiorców oraz menedżerów, pragnących zaoferować swoim klientom niezapomniane doświadczenia.

„Recenzowana książka stanowi pierwszą kompleksową, zawierającą zarówno rozważania teoretyczne i badania empiryczne, pozycję literaturową na rynku polskim, wpisaną w nurt teoretyczny – gospodarka doświadczeń (…) Wyznacza kierunki dalszych badań naukowych w obszarze gospodarki i marketingu doświadczeń.”



Z recenzji prof. dr. hab. Grzegorza Karasiewicza

„Książka stanowi oryginalne, dojrzałe studium nad sposobami kształtowania doświadczeń polskiego konsumenta. Czyta się ją z dużym zainteresowaniem, zawiera liczne, interesujące wyniki badan naukowych jak również ustalenia natury teoretycznej. Oceniana książka w moim przekonaniu stanowi jedno z nielicznych na krajowym rynku wydawniczym a jednocześnie wartościowe opracowanie z tego zakresu.”



Z recenzji dr. hab. Edyty Rudawskiej, prof. US

dr Agnieszka Kacprzak, dr Katarzyna Dziewanowska, dr Monika Skorek – wykładają na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, są związane z Katedrą Marketingu oraz Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

Kategoria: Handel i gospodarka
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-01-19040-8
Rozmiar pliku: 8,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: