Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

How to write a business email. Jak pisać emaile biznesowe - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

How to write a business email. Jak pisać emaile biznesowe - ebook

Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!

Kategoria: Angielski
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-64340-24-6
Rozmiar pliku: 279 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

How to write a business email

Subject: How to write a business email?

Dear readers,

Welcome to another part of BEM’s guide for improving your communication skills. In this issue we’re going to give you some advice on how to write better emails.

With our inboxes getting more and more congested every day, well-written emails are a key to success in business. I hope that this short guide will help you get a better grip on your everyday email writing at work.

Best regards,

Bartosz Zieleźnik [email protected]

Due to the ever increasing popularity of email, traditional writing etiquette is becoming a thing of the past. Rather than going for a long, polite business letters, most people choose less formal styles of writing. Nowadays, nobody seems to have the time for fancy old-fashioned business letters. Email is mobile, fast and reliable. It lets us speed up our lives and businesses. But before you press ‘send’, think about some simple rules:

Use subjects effectively

Always fill in the subject field. Sending an email with no title does not look professional and some spam filters might not even let it through. Take the time to type in a short phase summarizing your email’s content. It is a good idea to use key-words, such as FYI (For Your Information), To do or Request. This way your recipients will immediately know what you expect of them, for example:

Request: Senior staff meeting, Mon, 4 p.m.

To do: monthly sales reports

FYI: updated delivery dates on new orders

Reminder: Tom’s birthday party, Friday

To make your message stand out in your recipient’s inbox, begin your subject line with: important or urgent, but avoid using special characters or ALL CAPS. Compare:

Important: missing invoice

Urgent: customer complaints

---!!WHERE IS THE MISSING INVOICE??---

@@@@@ customer complained AGAIN !!!!!!!!!

Using a previous subject to write about something new will make you look disorganized. Long chains of ‘RE: RE: RE: RE: FW: RE: RE: FW: RE: RE:’ are quite common among colleagues, but look really clumsy when writing to a customer. Changing the title every now and then will also help you browse the ‘chat’ history more effectively making important parts of the conversation easier to retrieve.

Another thing to remember while creating the subject of your email is to leave out unnecessary articles and adjectives. Compare:

A new interesting stationary deal from our trusted supplier New internal document layouts for the accounting department

New stationary deal from the supplier

New layouts for accounting

Don’t be too vague, though. Avoid titles that say nothing, such as:

Quick question

Invitation

About Friday

Meeting

Important information

Finally, in some companies people use only the subject line to relate a short message. Such emails are identified by adding EOM (End Of Message) at the end of the title.

This lets your recipients get the necessary information without additional clicking to view the email body. This is highly ap-preciated by professionals who receive a large volume of mail every day.

Please return our stapler EOM

Customer Service Dept. meeting is moved to 4 p.m. EOM

Please come to my office at 8 a.m. EOM

10 confirmed for Tuesday. Will you need a larger room? EOM

Subject: spam

The word ‘spam’ which we use to describe unwanted mail was inspired by a comedy routine on the British television series Monty Python’s Flying Circus. It originally meant: ‘sp(iced) (h)am’- canned meat product made by the Hormel Foods CorporationVOCABULARY

congested – zatłoczony

to get a grip – opanować

etiquette – etykieta

fancy – wyrafinowny

to speed up – przyspieszyć

to type in – wpisać

to summarize – podsumować

immediately – natychmiast

to stand out – wyróżniać się

special character – znak specjalny

disorganized – zdezorganizowany

clumsy – niezgrabny

to browse – przeglądać

to retrieve – odzyskać

to leave out – opuszczać

stationary – art. biurowe

vague – niejasny

to relate – przekazać

stapler – zszywacz

volume – ilość

comedy routine – skecz

canned – puszkowany

manner – sposób

full stop – kropka

abbreviation - skrót

default – domyślny

handheld – przenośny

asterisk – gwiazdka (*)

to skim - przeglądać

to shower sb with sth – zalewać kogoś czymś

on the flip side – z drugiej strony

to sepcify – określić

appropriate – odpowiedni

outgoing – przyjazny

to bounce a message back – odesłać/ odrzucić wiadomość

handful – garść
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: