Intensywny trening CrossFit. Ćwiczenia dla każdego. Porady lekarza rodzinnego - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7898-378-1
Język:
Polski
Rok wydania:
2013
Rozmiar pliku:
7,4 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
1,80 zł
2,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
180 pkt.

Pełny opis

CrossFit jest dla ciebie! Dla każdego, kto lubi ruch! Niezależnie od tego, w jakim jest wieku, jak wygląda jego codzienna aktywność ruchowa, jaką ma kondycję i jaki cel zamierza osiągnąć. W tym praktycznym, bogato ilustrowanym poradniku, opracowanym przez doświadczonych trenerów, znajdziesz informacje, czym jest CrossFit, jak układać trening oraz dokładnie opisane i przedstawione na licznych zdjęciach ćwiczenia dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

Spis treści

Co to jest CrossFit?

Przeciwwskazania

Wskazania – dla kogo CrossFit?

Atuty treningu CrossFit

Dlaczego warto ćwiczyć?

Jak ułożyć trening – zasady

Przykładowe ćwiczenia i plany treningowe dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych

Pompki z dostawieniem nogi

Pompki na jednej nodze, w oparciu o ławkę, drzewo

Jumping

Przysiady ze wstawkami izometrycznymi

Wyskoki w górę naprzemienne z rękoma

Wykroki w bok z wyciskaniem sztangielek

Wykroki w przód ze zginaniem przedramion

Wykop w tył z prostowaniem przedramion w opadzie tułowia

Leżenie tyłem – rozpiętki – zgięcie tułowia

Leżenie tyłem – przyciąganie kolana do przeciwległego łokcia

Leżenie tyłem – unoszenie bioder na jednej nodze

Wzmacnianie kończyn górnych, stojąc na jednej nodze

Wejście na stopień i zeskok (z podrzutem piłki)

Skoki w przód z piłką

Skok z obrotem i rzutem do „kosza”

Skok przez kałużę

Leżenie tyłem – nożyce z piłką

„Żuraw” na jednej nodze z wyprostami przedramion

Unoszenie bioder w leżeniu na plecach (ćw. w parach, z oporem)

Pompki tyłem

Wymachy nóg w podporze przodem

Wykrok w przód – wzniosy ramion w przód – powrót – przeniesienie ramion w bok – wykrok w tył – wyciskanie hantli w górę

Przysiady z uniesieniem piłki nad głowę

Narciarz

Przykładowy trening CrossFit dla osoby średnio zaawansowanej

Regeneracja potreningowa