Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook

Oceń:
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-65391-61-2
Język:
Polski
Rok wydania:
2016
Rozmiar pliku:
86 MB
Czas:
1 godz. 2 min.
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
25,20 zł
26,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
2520 pkt.

Pełny opis

Od czego zależy sukces wprowadzanego na rynek produktu?

Czy wysoka jakość produktu gwarantuje wysoką sprzedaż? Niestety nie. Czasy, kiedy wystarczyło zaoferować ludziom produkt dobrej jakości, a oni rzucali się na niego, wykupując wszystko co do sztuki, dawno minęły. Klientów już rzadko zachwycają produkty „wysokiej jakości”, ponieważ w obecnych czasach mają oni naprawdę duży ich wybór.

Czasami zdarzają się jednak produkty, na które ludzie wyczekują i wręcz nie mogą się doczekać, aby je kupić. I bynajmniej niewiele ma to wspólnego z samym produktem, a zależy prawie całkowicie od dobrego marketingu. To właśnie odpowiednie działania marketingowe pozwalają generować dużą sprzedaż dla wprowadzanego na rynek produktu.

Jak powinna wyglądać kampania marketingowa promująca wprowadzany na rynek produkt, aby ludzie chcieli go kupić? Na czym się skupić? Przygotowaliśmy dla Ciebie praktyczne szkolenie omawiające pięć polskich studiów przypadku, z których dowiesz się, jak wprowadzać na rynek różnego typu produkty, aby zapewnić im dobrą sprzedaż.

Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to znany trener i praktyk biznesu. Regularnie, od ponad 10 lat wdraża w swojej firmie najlepsze rozwiązania marketingowe, wprowadzając nowe produkty na rynek. Jest autorem kilku rekordowych (w jego branży) kampanii sprzedażowych dla wprowadzanych na rynek produktów. Piotr przygotował dla Ciebie praktyczne porady na ten temat.

Czego dowiesz się z tego kursu?
Jak wprowadzać na rynek produkty proste i niełatwe do wyróżnienia? (na przykładzie dwóch kampanii realizowanych niezależnie przez dwie księgarnie, wprowadzające na polski rynek pewną zagraniczną książkę)
Jak wprowadzać na rynek produkty/rozwiązania wcześniej nieznane klientom? (na przykładzie Citi Banku, który jako jeden z pierwszych banków w Polsce wprowadził do swojej oferty karty kredytowe)
Jak wprowadzać na rynek produkt droższy, a jednocześnie powszechny? (na przykładzie samochodu, pewnego modelu citroëna)
Jak wprowadzać nowości w branżach, gdzie panuje duża konkurencja (na przykładzie branży fast food)

Inwestycja w to szkolenie pomoże Ci skuteczniej wprowadzać do oferty nowe produkty, zapewniając im dobrą sprzedaż od samego początku. Wystarczy wykorzystać praktyczne wskazówki z tego kursu.

Zamów teraz kurs „Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi?”, wykorzystaj zdobytą wiedzę w praktyce i spraw, by wprowadzane do Twojej oferty produkty miały od początku dobrą sprzedaż.