Jakość i marketing usług medycznych - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-264-2585-1
Język:
Polski
Rok wydania:
2008
Rozmiar pliku:
4,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
52,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
5200 pkt.

Pełny opis

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.

W publikacji zaprezentowano:
  • sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru
  • zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej
  • specyfikę relacji lekarz-pacjent
  • wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy
  • Adresaci:

    Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.

    Recenzje:

    "Książka [...] burzy stereotypy dotyczące marketingu w przypadku usług profesjonalnych. Lekarze (a także prawnicy) ciągle kojarzą marketing przede wszystkim z promocją, a właściwie jedną z jej form - reklamą [...]."
    więcej w zakładce Recenzje:

Spis treści

Wprowadzenie 7
Rozdział 1. Co to jest jakość usługi medycznej? 9
1.1. Pojęcie jakości usługi medycznej 11
1.2. Koncepcje jakości usług medycznych 34
1.3. Kryteria jakości 42
1.4. Metody pomiaru jakości świadczeń medycznych 45
1.5. Jakość otrzymanej usługi medycznej 53
1.6. Usługa oczekiwana 66
Rozdział 2. Co to jest marketing relacyjny w zakładach opieki zdrowotnej? 75
2.1. Pacjent a konsument opieki zdrowotnej 75
2.2. Pojęcie marketingu relacyjnego 81
2.3. Czy usługa medyczna to tylko leczenie? 93
2.4. Jaką cenę płacą pacjenci? 103
2.5. Jak komunikować się z pacjentami 104
2.6. Obsługa pacjentów oraz rozwój technologii informatycznej jako narzędzia kreowania partnerstwa 112
2.7. Czy personel medyczny może być również klientem? 115
Rozdział 3. Relacja lekarz-pacjent, czyli jak budować bliskie więzi z pacjentem? 124
3.1. Specyfika roli pacjentki oddziału ginekologiczno-położniczego 124
3.2. Relacja lekarz-pacjent jako kluczowy element poprawy jakości świadczeń medycznych 131
Rozdział 4. Pacjenci i lekarze w świetle badań 170
4.1. Sposób realizacji badań 171
4.2. Identyfikacja oczekiwań pacjentów 176
4.3. Usługa medyczna w opinii pacjentek i personelu. Komponenty usługi medycznej 186
4.4. Komunikacja z rynkiem 227
4.5. Marketing wewnętrzny. Kształcenie studentów 231
Rozdział 5. Metody poprawy jakości usług medycznych - propozycje praktycznych rozwiązań 253
5.1. Zasady działania zakładów opieki zdrowotnej 253
5.2. Przykład Cleveland Clinic 272
5.3. Przykład Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. dr. L. Zamenhoffa Akademii Medycznej w Białymstoku 288
Bibliografia 309
Spis tabel 321
Spis rysunków 323
Spis wykresów 324
Aneksy 325