Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7488-025-1
Język:
Polski
Rok wydania:
2009
Rozmiar pliku:
9,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
42,30 zł
45,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
4230 pkt.

Pełny opis

Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań szczególnie dotyczących czasu pracy i tzw. toksycznego sukcesu. Ciekawy jest również nowy podrozdział o japońskiej filozofii zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską.

Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów. Założenie realizacji “najwyższej jakości” pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.

W tej książce Autor stara się spojrzeć na problemy jakości kompleksowo, pokazując całą naturę tego rozległego obszaru, wykraczającego poza wewnętrzne sfery organizacji i wywierającego wpływ na otoczenie zewnętrzne.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem

1.1. Jakość życia i jakość życia w pracy

1.2. Obciążenie pracą a jakość życia

1.3. Badanie jakości życia pracowników

1.4. Jakość życia kobiet we współczesnych organizacjach

Rozdział 2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM

2.1. Zarys koncepcji TQM

2.2. Zasady funkcjonowania organizacji stosujących kompleksową jakość

2.3. Przeszkody w realizacji zasad TQM

2.4. Przywództwo we wdrażaniu koncepcji TQM

2.5. Japońska filozofia zarządzania jakością

Rozdział 3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie

3.1. Przedsiębiorstwo jako system

3.2. Międzynarodowa organizacja normalizacyjna

3.3. System zarządzania jakością według norm ISO serii 9000

3.4. Systemy zarządzania jakością w modelach nagród jakości (Nagroda Deminga,  Nagroda Malcolma Baldrige’a, Europejska nagroda jakości EFQM, Polska nagroda jakości)

Rozdział 4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością

4.1. Zasoby wiedzy w organizacji

4.2. Proces zarządzania wiedzą

4.3. Organizacja ucząca się

4.4. Kapitał intelektualny

4.5. Organizacja inteligentna

Rozdział 5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości

5.1. Nowa rola przedsiębiorstwa

5.2. Różne poglądy na społeczne role przedsiębiorstwa

5.3. Rola etyki w zarządzaniu firmą

5.4. Organizacyjny system wartości

5.5. Skuteczny system CSR

5.6. Instrumenty odpowiedzialnego zarządzania (Global Compact, Norma AA 1000, Norma SA 8000, Green Paper, Wytyczne ISO w aspekcie CSR)

Uwagi końcowe

 

Bibliografia