Jedz i trenuj - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
Tłumacz:
ISBN:
978-83-64131-22-6
Język:
Polski
Rok wydania:
2015
Rozmiar pliku:
4,8 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
39,80 zł
42,40 zł
Cena w punktach Virtualo:
3980 pkt.

Pełny opis

Zdobądź wiedzę potrzebną do ułożenia sobie diety sportowca. Dowiedz się, jakich produktów i w jakich ilościach potrzebuje twój organizm przy regularnym wysiłku fizycznym.

Książka Nancy Clark Jedz i trenuj to recepta na zrównoważoną dietę sportowca. Odpowiada na pytania:

  • jak dodać siły mięśniom,
  • co jeść, by skutecznie budować tkankę mięśniową,
  • dlaczego śniadanie jest podstawą diety sportowca,
  • co jeść przed wysiłkiem, w jego trakcie i po zakończeniu,
  • jak za pomocą diety wesprzeć regenerację organizmu,
  • jak się dobrze nawadniać,
  • jak rozsądnie tracić kilogramy,
  • co zrobić, by uniknąć problemów z zaburzeniami odżywiania,
  • jak mądrze używać suplementów w diecie sportowca?

Książka zawiera również gotowe przepisy.

Spis treści

Wstęp

Podziękowania

CZĘŚĆ I

Codzienna dieta dla aktywnych

ROZDZIAŁ 1. Wysokoenergetyczny plan żywieniowy

ROZDZIAŁ 2. Co jeść, by być zdrowym w każdym wieku

ROZDZIAŁ 3. Śniadanie – podstawa dobrej diety sportowej

ROZDZIAŁ 4. Lunch i obiad – w domu i w biegu

ROZDZIAŁ 5. Przekąski i napady głodu

ROZDZIAŁ 6. Węglowodany – siła mięśni

ROZDZIAŁ 7. Białko – przyrost i naprawa mięśni

ROZDZIAŁ 8. Uzupełnij to, co wypocisz

CZĘŚĆ II

Jedzenie a wyniki w  sporcie

ROZDZIAŁ 9. Odżywianie przed wysiłkiem

ROZDZIAŁ 10. Co jeść w trakcie i po wysiłku

ROZDZIAŁ 11. Suplementy, odżywki i żywność funkcjonalna

ROZDZIAŁ 12. Wiek a potrzeby żywieniowe

CZĘŚĆ III

Równo-waga, czyli zdrowe podejście do kilogramów

ROZDZIAŁ 13. Za mało, za dużo czy w sam raz?

ROZDZIAŁ 14. Więcej mięśni, a nie tłuszczu

ROZDZIAŁ 15. Schudnij bez głodzenia się

ROZDZIAŁ 16. Zaburzenia łaknienia i obsesje żywieniowe

CZĘŚĆ IV

Przepisy dla zwycięzców

ROZDZIAŁ 17. Pieczywo i śniadania

ROZDZIAŁ 18. Makaron, ryż, ziemniaki

ROZDZIAŁ 19. Warzywa i sałatki

ROZDZIAŁ 20. Kurczak i indyk

ROZDZIAŁ 21. Ryby i owoce morza

ROZDZIAŁ 22. Wołowina i wieprzowina

ROZDZIAŁ 23. Fasola i tofu

ROZDZIAŁ 24. Napoje i koktajle

ROZDZIAŁ 25. Przekąski i desery

DODATEK A Więcej informacji

Wybrana bibliografia

Indeks

O autorce