Facebook - konwersja

Keys Of Sales. Kluczowe Elementy Sprzedaży - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Czas:
1 godz. 3 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Keys Of Sales. Kluczowe Elementy Sprzedaży - audiobook

8 lat: POTU, WYSIŁKU, POPEŁNIANYCH BŁĘDÓW, STRACONYCH SZANS i

WYCIĄGNIĘTYCH WNIOSKÓW…

 

skondensowane do 62 zapisu AUDIO szkolenia MINUT…

10 strategii do zastosowania OD ZARAZ!

oraz prostego ćwiczenia, które:

 

  • Pokaże Ci jakie blokady tkwią w Twoich przekonaniach na temat sprzedaży
  • wskaże sposób na to by je zmienić i poczuć wolność oraz luz
  • pomogą Ci BYĆ BARDZIEJ SOBĄ i skuteczniej zamykać sprzedaż
  • pozwolą Ci poczuć jak to jest gdy TO TY MASZ WPŁYW i KIERUJESZ ROZMOWĄ
  • Twoja skuteczność wzrośnie co najmniej DWUKROTNIE!
  • wreszcie zaczniesz BAWIĆ się sprzedażą!
  • Poczujesz jak to jest, kiedy na myśl o spotkaniu z klientem pojawi się podniecający dreszcz i nieodparte pragnienie: JESZCZE! :)

 

OPINIE UCZESTNIKÓW:

„Bałam się sprzedawać. Grzegorz Celeban pomógł mi odkryć, że kierowały mną negatywne przekonania, które blokowały moje efekty. Zainspirował mnie do wiary we własne możliwości, do odważnych działań. Uważam, że Grzegorz jest genialnym trenerem i szczerze podziwiam go za doświadczenie w sprzedaży oraz wyjątkowy talent trenerski! Do zobaczenia na kolejnych wystąpieniach!!”

Justyna Muzyka

Konsultantka Holistycznego Feng Shui

„Po Grzegorzu widać autentyczną pasję. Wydawałoby się, że w temacie sprzedaży powiedziano już wszystko, jednak on udowadnia, że zawsze jest miejsce na innowację. To, co mnie w Grzegorzu ujęło, to promowanie pełnego szacunku podejścia nie tylko do klienta, ale przede wszystkim do siebie jako sprzedawcy.”

Kalina Bełka

"Od razu widać, że jest praktykiem. Wszystkiego co robi i mówi doświadczył w działaniu. To jest bezcenne i uważam go za eksperta w sprzedaży. Już nie mogę się doczekać najbliższego szkolenia prowadzonego przez niego."

Marcin Połoszczański

Dyrektor zespołu w CSU ALFA sp. z o.o. , www.silaubezpieczen.pl

Kiedy przez chwilę posłuchasz Grzegorza, od razu zauważysz i poczujesz, że umiejętność sprzedaży wyciągnął nie z książek, ale przede wszystkim z wieloletniej praktyki, potwierdzonej rezultatami.

Mateusz Drogowski

Przedsiębiorca, Właściciel w „Growth Hacker SEOdoc”, www.seodoc.pl

 

A ponadto odpowiedzi na pytania:

  • Jak wykorzystać fakt, że 90% ludzi to naśladowcy, a 97% naszych decyzji podejmowana jest automatycznie?
  • Jak Twój mózg pomaga lub przeszkadza Ci w sprzedaży?
  • Jak odsunąć w czasie odpowiedź na pytanie: Ile to KOSZTUJE? – do czasu aż klient będzie gotów zapłacić Twoją cenę?
  • Jak zmieniać swoje ograniczające przekonania, nawet w czasie gdy pracujesz lub jedziesz samochodem?
  • Jak wykorzystać strategię przerwania wzorca, by klient nie powiedział: To ja się zastanowię?
  • Jak dostać się z ofertą handlową do kluczowych osób w firmie?

Więc smakuj, testuj i BAW SIĘ DOBRZE!

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-64999-00-0
Rozmiar pliku: 44 MB

BESTSELLERY

Kategorie: