Kreatywni w biznesie - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7561-616-3
Język:
Polski
Data wydania:
9 października 2015
Rozmiar pliku:
3,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
32,80 zł
34,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
3280 pkt.

Pełny opis

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych. Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą kreatywną. Książka zawiera wiele ciekawych przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie. Polskiego czytelnika zainteresują przede wszystkim przykłady polskich firm, które postawiły na kreatywność – i wygrywają. Książka łączy ciekawą narrację z elementami poradnika zarówno dla pracodawców, jak i pracowników.

Prof. Jan Fazlagić specjalizuje się w zarządzaniu wiedzą, zrealizował ponad 40 projektów badawczych, był stypendystą Komisji Europejskiej Marie Curie Research Fellow oraz Komisji Fulbrighta, wykłada na uczelniach krajowych i zagranicznych, jest autorem 10 monografii naukowych oraz ponad 200 innych publikacji.

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1. Czym jest kreatywność?
Wprowadzenie
1.1. Czym jest „myślenie kreatywne”?
1.2. Mity dotyczące kreatywności
Podsumowanie
Literatura ..
Rozdział 2. Kreatywna osoba
Wprowadzenie 7
2.1. Pracownik kreatywny, czyli jaki?
2.2. Pewność siebie
2.3. Umiejętność koncentracji
2.4. Wytrwałość
2.5. Cechy osób kreatywnych
2.6. Dobre rady dla zarządzających osobami
kreatywnymi
2.7. Niekreatywni pracownicy w firmie
Podsumowanie
Literatura: 
Rozdział 3. Proces kreatywny
Wprowadzenie
3.1. Istota procesu kreatywnego
6 Kreatywni w biznesie
3.2. Teorie wyjaśniające istotę procesu twórczego
3.3. Różne rodzaje twórczości
3.4. Jakie znaczenie ma czas w procesie twórczym?
3.5. Jakość procesu twórczego
Podsumowanie
Literatura:
Rozdział 4. Środowisko sprzyjające kreatywności
Wprowadzenie
4.1. Jakie elementy współtworzą środowisko
sprzyjające kreatywności?
4.2. Klimat współpracy
4.3. Jakie czynniki związane z przestrzenią biurową
mają wpływ na kreatywność pracowników?
4.4. Jak zaprojektować biuro sprzyjające
kreatywności?
Podsumowanie
Literatura:
Rozdział 5. Motywowanie do kreatywności
Wprowadzenie
5.1. Teorie motywacji
5.2. Jak motywować pracowników kreatywnych?
5.3. Bodźce motywujące osoby kreatywne
Podsumowanie
Literatura: .
Rozdział 6. Jak mierzyć kreatywność?
Wprowadzenie
6.1. Ocena i pomiar kreatywności
6.2. Analiza CV osoby kreatywnej
6.3. Cechy kreatywnego produktu
Podsumowanie
Literatura
Spis treści 7
Rozdział 7. Zarządzanie firmą kreatywną
Wprowadzenie
7.1. Rachunek zysków i strat w kreatywnej firmie
7.2. Jak rekrutować kreatywnych pracowników?
7.3. Wyjazdy integracyjne
7.4. Zamień firmę w fabrykę innowacji
7.5. Audyt systemu motywacji
Podsumowanie
Literatura:
Rozdział 8. Kreatywność w polskim biznesie
Wprowadzenie
Salad Story
Lech Modern Fabrics
Polska Organizacja Turystyczna
Kreatywność w kancelarii prawnej
Rozdział 9. Konkursy na kreatywne rozwiązania
Wprowadzenie
9.1. Stymulowanie podaży innowacji z pomocą
konkursów i nagród
9.2. Przykładowe konkursy
9.3. Pomiar efektywności konkursów z nagrodami
9.4. Opisy przykładowych konkursów na kreatywne
rozwiązania
Podsumowanie
Dodatek A.
Techniki zwiększające kreatywność pracowników
Dodatek B.
Test pozwalający ustalić dominującą półkulę
mózgową ..