Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-264-5497-4
Język:
Polski
Data wydania:
15 kwietnia 2013
Rozmiar pliku:
1,8 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
59,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
5900 pkt.

Pełny opis

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:
  • przegląd rodzajów badań konsumenckich,
  • kryteria wyboru firmy badawczej,
  • kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
  • sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
  • Adresaci:
    Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom.


    Autorka ma rację, że w badaniach rynku uważniej przyjrzeć się należy samemu konsumentowi, jego sposobom działania w warunkach różnorakiej niepewności, ryzyka i kryzysu. Pomóc w tym może wiedza metodologiczna badacza - socjologa, jak też znajomość sztuki łączenia w całość, jaką powinien posiadać dobry menedżer. Zawsze wymaga to także wyobraźni społecznej. Te walory książka Katarzyny Staszyńskiej z pewnością posiada.

    prof. dr hab. Witold Morawski, Akademia Leona Koźmińskiego


Spis treści

Podziękowania 9
Przedmowa 11
Zamiast wstępu: Jak to się zaczęło 15
1. BUDOWANIE MARKI 29
Marka 31
Tożsamość i wizerunek marki: strategie pozycjonowania 37
Dusza marki 43
Pomysł na produkt 49
Jak kształtować produkt? 55
Zarządzanie marką 61
Strategie rynkowe 67
Produkt i marka - fazy cyklu życia 74
Walka o rynek 79
Czego zaniechał Ludwik? 86
2. CO TRZEBA WIEDZIEĆ, ZANIM ZAMÓWI SIĘ BADANIA RYNKU 93
Jak zamówić badania rynku? 95
Badania jakościowe 99
Badania eksploracyjne 104
Ilościowe badania rynku: kogo badamy? 110
Techniki przeprowadzania badań: czy badać przez internet? 116
Jak czytać tabele? 121
Problemy etyczne w badaniach rynku 124
Rzecz o marketingu społecznie zaangażowanym 138
3. BADANIA: JAKIE, KIEDY, PO CO 141
Badania strategiczne 143
Badania konceptu 147
Badania wspomagające rozwój produktu 151
Opakowanie: czemu służy i jak się dowiedzieć, czy spełni swoje funkcje 156
Badania reklamy: pozostańmy w zgodzie z konsumentem 164
Badania ceny produktu 175
Testy rynku 181
Badania satysfakcji klientów 185
Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: retail audit i panel konsumencki 192
Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: tracking 198
Badania efektywności reklamy 201
Dziecko jako konsument 206
Zamiast zakończenia 213
Bibliografia. Wybrane pozycje polskie i przetłumaczone na język polski 217