Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie 5 - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-89537-89-8
Język:
Polski
Data wydania:
30 maja 2014
Rozmiar pliku:
1,9 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
33,50 zł
35,67 zł
Cena w punktach Virtualo:
3350 pkt.

Pełny opis

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

Spis treści

  • O książce
  • Na początek trochę teorii
  • Marketing w małej firmie
  • Wizerunek i profil
  • Twoja pozycja na rynku
  • Jak się prezentujesz?
  • Odpowiednia cena
  • Dystrybucja
  • Insourcing
  • Etyka i środowisko pracy
  • Klienci i rynek
  • Kim jest twój klient
  • Znajdź odpowiedni segment rynku
  • Badania marketingowe
  • Troska o klienta
  • Reprezentacja
  • Opinie klientów
  • Jak wpływać na klientów
  • Planowanie, misja i strategia
  • Zaplanuj marketing firmy
  • Analiza SWOT
  • Strategia firmy
  • Koszty
  • Analiza postępów
  • Misja firmy
  • Marketing usług
  • Firma usługowa
  • Działania marketingowe
  • Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów
  • Efekt murawy
  • Public relations
  • Promocja sprzedaży
  • Reklama
  • Przygotowanie reklamy
  • Typografia
  • Pisanie tekstów reklamowych
  • Reklama i ogłoszenia w prasie
  • Wybór agencji reklamowej
  • Reklama zewnętrzna – plakaty
  • Radio i telewizja
  • Kilka innych sposobów na to, by było o tobie głośno
  • Marketing bezpośredni
  • Co składa się na marketing bezpośredni
  • Wysyłka bezpośrednia
  • Dobry list reklamowy
  • Baza adresowa
  • Kontroluj rezultaty wysyłki
  • Telemarketing
  • Wkładki (ang. inserts)
  • Marketing wewnętrzny
  • Pracownicy firmy i ich rola w działaniach marketingowych
  • Internet
  • Marketing internetowy
  • Twoja strona internetowa
  • www?
  • E-poczta
  • Ogłoszenia w Internecie
  • Co wolno, a czego nie wolno w Internecie
  • Przepisy prawne
  • Dozwolone i zabronione w marketingu
  • Przepisy podatkowe w reprezentacji i reklamie
  • Gdzie jeszcze szukać informacji?
  • Organizacje
  • Literatura
  • Skorowidz