Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-63804-76-3
Język:
Polski
Data wydania:
Grudzień 2015
Rozmiar pliku:
3,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
40,40 zł
43,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
4040 pkt.

Pełny opis

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Spis treści

  • Wstęp
  • 1. Teoretyczne aspekty zarządzania reputacją jednostki osadniczej
    • 1.1. Pojęcie wizerunku organizacji
    • 1.2. Definicja reputacji organizacji i jej konsekwencje dla pomiaru zjawiska
    • 1.3. Zależności między kulturą, tożsamością i organizacyjną reputacją organizacji
    • 1.4. Synteza elementów składowych reputacji jednostki osadniczej
  • 2. Marka jako instrument marketingu terytorialnego
    • 2.1. Istota marki jednostki terytorialnej
    • 2.2. Interesariusze marki jednostki terytorialnej
    • 2.3. Wizerunek jednostki terytorialnej
    • 2.4. Tożsamość jednostki terytorialnej
    • 2.5. Marka jednostki terytorialnej jako determinanta rozwoju lokalnego
    • 2.6. Proces budowania marki jednostki terytorialnej
    • 2.7. Bariery i ograniczenia procesu budowania marki terytorialnej
  • 3. Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów
    • 3.1. Wydatki na promocję w historii marketingu terytorialnego – wybrane przykłady efektywności i jej braku
    • 3.2. Skala oraz sposoby ewidencji wydatków na promocję polskich samorządów
    • 3.3. Istota optymalizacji
    • 3.4. Pomiar skuteczności i efektywności działań promocyjnych jako podstawa optymalizacji wydatków na promocję jednostek samorządu terytorialnego
    • 3.5. Źródła finansowania promocji miast i regionów
    • 3.6. Potencjalne obszary optymalizacji wydatków na promocję jednostek samorządu terytorialnego
    • Podsumowanie
  • 4. Media społecznościowe w działalności marketingowej miast i regionów
    • 4.1. Wyznaczniki współczesnej kultury dzielenia się informacjami
    • 4.2. Media społecznościowe – systematyka pojęć
    • 4.3. Cechy serwisów społecznościowych
    • 4.4. Działalność marketingowa miast i regionów w serwisach społecznościowych
    • 4.5. Analiza badania Fanpages Trends
    • 4.6. Polskie miasta na Facebooku
    • 4.7. Polskie regiony na Facebooku
    • Podsumowanie
  • 5. City placement – nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast
    • 5.1. Nowa komunikacja marketingowa miast i regionów
    • 5.2. Nowy cykl realizacyjny strategii promocji miast
    • 5.3. City placement – promocja bez promocji
    • 5.4. Miasto jako obiekt promocji w koncepcji „city placement”
    • 5.5. Film i nie tylko film w promocji miast
    • 5.6. City placement – ogólna charakterystyka i etapy działań
    • 5.7. Determinanty różnicowania strategii city placement miasta
    • 5.8. City placement – stopnie i determinanty identyfikacji miasta w produkcji audiowizualnej
    • 5.9. Miasto a zespół realizatorów filmowych
    • 5.10. City placement – strategia wyboru miasta filmowego
    • 5.11. City placement – główni adresaci – odbiorcy przekazu promocyjnego
    • 5.12. City placement a inne rodzaje promocji
    • 5.13. City placement a reklam
    • 5.14. Eventowa strategia city placement
    • 5.15. Skuteczność strategii city placement i jej determinanty
    • 5.16. Uwagi końcowe – o zaletach i wadach strategii city placement
  • 6. Małe miasto jako podmiot marketingu terytorialnego
    • 6.1. Istota małego miasta
    • 6.2. Przemiany strukturalne i funkcjonalne małych miast
    • 6.3. Orientacja marketingowa małych miast
    • 6.4. Ewolucja i etapy reorientacji zarządzania małymi miastami
    • 6.5. Identyfikacja podmiotów inicjujących działania marketingowe
    • 6.6. Strategia marketingowa małego miasta
    • 6.7. Cele marketingowe małych miast
    • 6.8. Strategia niszy rynkowej jako główny kierunek marketingu małych miast
    • 6.9. Koncepcja Cittaslow szansą na rozwój małego miasta
    • Podsumowanie
  • Bibliografia