Marketing usług zdrowotnych - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-264-5316-8
Język:
Polski
Rok wydania:
2012
Rozmiar pliku:
2,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
49,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
4900 pkt.

Pełny opis

.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, posiasc umiejetnosc dokonywania segmentacji rynku uslug zdrowotnych, zrozumiec znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. .. Przejrzysty uklad tresci ulatwia Czytelnikowi szybkie przejscie od teorii i defi nicji kluczowych pojec marketingu uslug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczacych budowy planu marketingowego. .. Adresatami ksiazki sa menedzerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, sluchacze szkól biznesu i kursów specjalizacyjnych.

Spis treści

Wstęp 7
Rozdział 1. Istota marketingu usług zdrowotnych 11
1.1. System marketingu usług 11
1.2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych 13
1.3. Plan marketingowy 14
1.4. Otoczenie marketingowe placówki opieki zdrowotnej 16
Rozdział 2. System informacji marketingowej w placówce opieki zdrowotnej 19
2.1. Informacja jako podstawa prawidłowego działania marketingowego 19
2.2. Badania marketingowe 22
2.3. Marketingowy system informacji 28
Rozdział 3. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych 32
3.1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych 32
3.2. Analiza szans i zagrożeń 34
3.3. Analiza wewnętrzna placówki opieki zdrowotnej - atuty i słabości 35
3.4. Analiza SWOT placówki opieki zdrowotnej 38
3.5. Określenie celów 41 Rozdział 4. Segmentacja rynku usług zdrowotnych 44
4.1. Istota segmentacji 44
4.2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu 45
4.3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych 48
Rozdział 5. Marketingowa strategia działania placówki opieki zdrowotnej i jej elementy 51
5.1. Pojęcie marketingu-mix 51
5.2. Produkt w działalności placówek opieki zdrowotnej 56
5.3. Jakość usługi zdrowotnej 60
5.4. Cena w marketingu usług 63
5.5. Dystrybucja i lokalizacja 65
5.6. Promocja usług zdrowotnych 69
5.7. Personel i jego rola 76
5.8. Marketingowe znaczenie pacjentów jako użytkowników usług zdrowotnych 80
Literatura 83
Spis ilustracji 85
Spis tabel 87
Indeks 89