Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-264-5801-9
Język:
Polski
Data wydania:
7 maja 2013
Rozmiar pliku:
2,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
69,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
6900 pkt.

Pełny opis

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.

"Opracowanie stanowi interesujące studium i może stać się wartościową publikacją użyteczną głównie w procesie akademickiego kształcenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejście do problematyki umiędzynarodowienia działań rynkowych oraz oryginalność modelu i analizy zależności stopnia internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowią bezsprzeczne atuty publikacji".

dr hab. Robert Kozielski, prof. Uniwersytetu Łódzkiego


Spis treści

Wstęp 9
1. Marketingowa strategia internacjonalizacji - istota, wymiary i determinanty 19
1.1. Istota marketingowej strategii internacjonalizacji 19
1.2. Strategie ekspansji zagranicznej 28
1.3. Strategie obsługi rynków zagranicznych 43
1.4. Determinanty marketingowej strategii internacjonalizacji 93
1.5. Podsumowanie - cel pracy i struktura dalszych rozważań 108
2. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw 109
2.1. Modele ekonomiczne internacjonalizacji przedsiębiorstwa 114
2.2. Modele produktowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 122
2.3. Modele finansowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 125
2.4. Modele behawioralne internacjonalizacji przedsiębiorstwa 132
2.5. Modele zasobowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa 146
2.6. Podsumowanie - teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa 160
3. Przegląd badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 170
3.1. Identyfikacja badań empirycznych internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 170
3.2. Charakterystyka badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów (relacja M-P) 172
3.3. Wyniki badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 209
3.4. Podsumowanie - ograniczenia i luki w badaniach internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 230
4. Metodyka i analiza wyników badań własnych 235
4.1. Metodyka badań własnych 235
4.2. Analiza strategii internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - wyniki badań 266
4.3. Podsumowanie i ograniczenia przeprowadzonych badań 311
Podsumowanie - interpretacja wyników badań i kierunki dalszych badań 319
Aneks. Wykaz badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów 325
Bibliografia 367
Indeks 401