Memoria - poradnik do gry - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-8055-614-0
Język:
Polski
Rok wydania:
2013
Rozmiar pliku:
9,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
7,40 zł
7,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
740 pkt.

Pełny opis

Poradnik do gry Memoria zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę wciągającą przygodówkę. To dokładna i bogato ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii.

Podporządkowana jest ona wyzwaniom, przed jakimi staje dwójka bohaterów: księżniczka Sadja i znany z Klątwy wron Geron, którymi sterujesz na przemian.

Ekwipunek pokazuje się po zjechaniu kursorem w dół ekranu. Przedmiotów nie wyjmujesz z niego w tradycyjny sposób, tak że są widoczne poza inwentarzem w swej normalnej postaci, tylko po kliknięciu LPM ich miniaturki pojawiają się w kółku kursora. Bywa to niekiedy mylące – co do tego, czy masz w dłoni właściwą rzecz, upewnisz się, sprawdzając, która z nich została w ekwipunku podświetlona. Trzymane przedmioty można zmieniać rolką myszki, a po kliknięciu ich PPM usłyszysz dodatkowy komentarz bohatera (zarówno w przypadku znajdziek, jak i obiektów w grze).

W inwentarzu znajdują się również czary, jakich używa każda z postaci. Możesz też przejść z niego do głównego menu (przywoływanego także klawiszem Esc) i questloga, który jest formą podpowiedzi odnośnie kolejnych zadań i ich realizacji, i w którym odblokowują się postacie oraz obiekty wraz z ich opisami, co stanowi uzupełnienie fabuły. W ekwipunku zlokalizujesz również symbol lupki ujawniającej hotspoty, które przywołasz także spacją. Ponadto w ustawieniach można zaznaczyć opcję pojawiania się jaśniejszej otoczki wokół kursora w przypadku użycia właściwego przedmiotu na właściwym obiekcie (domyślnie jest ona nieaktywna).

Uważaj podczas ewentualnego przewijania dialogów klawiszem Esc, bowiem omija on całe partie tekstu, przerzucając gracza od razu do momentu wyboru kwestii.

W grze występują bonusy (dostępne z poziomu głównego menu) w postaci 18 filmików (aktywujących się automatycznie w miarę postępów w rozgrywce) oraz 31 osiągnięć, z których część wpada samoistnie w trakcie zabawy, jednak by otrzymać większość z nich, trzeba się postarać. W treści poradnika podany jest moment i sposób ich zdobycia, ponadto w ostatnim rozdziale znajdziesz dokładny opis wszystkich achivementów.

Znajdźki, które powinny wylądować w ekwipunku bohaterów, zostały wyróżnione w tekście kolorem czerwonym, zaklęcia niebieskim, osiągnięcia zielonym, a rozwiązania zagadek i właściwe opcje dialogowe pogrubieniem.

Poradnik do gry Memoria stanowi kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia. Na każdym z załączonych w nim obrazków wyszczególnione zostały wszystkie istotne obiekty. Opracowanie zawiera ponadto liczne wskazówki i dokładny opis wszystkich osiągnięć.

Memoria - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zaczaruj małą fortecę z patyków, żeby się nie przewracała (Intro)
  • Wydostań magiczną laskę ze wspornika (Rozdział I)
  • Zinterpretuj właściwie tajemniczą wizję (Rozdział I)
  • Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii (Rozdział I)
  • Znajdź ukryty zamek do krypty (Rozdział I)
  • Zgromadź duchy wszystkich żywiołów i znajdź trzy sekretne komory (Rozdział V)
  • Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym (Rozdział VI)
  • Osiągnięcia
  • Stwórz kompletny szkic napastnika (2) (Rozdział II)
  • Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię (Rozdział VII)

Spis treści

-Memoria - poradnik do gry
-Intro
-Zaczaruj małą fortecę z patyków, żeby się nie przewracała
-Rozdział I
-Znajdź ukryty zamek do krypty
-Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii
-Zinterpretuj właściwie tajemniczą wizję
-Wydostań magiczną laskę ze wspornika
-Wydostań się z krypty
-Wyrwij drzwi z zawiasów
-Zajmij się raną Nuri
-Rozdział II
-Dostań się na polanę
-Usuń maskę z kamiennego filaru
-Poszukaj świadka w gospodzie
-Udowodnij, że opanowałeś nowy czar
-Stwórz kompletny szkic napastnika (1)
-Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego
-Stwórz kompletny szkic napastnika (2)
-Znajdź coś do jedzenia
-Rozdział III
-Podążaj śladami Rachwana
-Sforsuj cierniste krzewy pełne pająków i oswobodź magiczną laskę z pajęczyny
-Skradnij Rachwanowi naszyjnik bez zwracania na siebie uwagi
-Rozdział IV
-Dostań się do domu Owlrica
-Zbadaj miejsce zbrodni i dostań się do gabinetu Owlrica
-Przeszukaj gabinet Owlrica
-Nałóż maskę Rachwanowi
-Rozwiąż zagadkę szóstego ducha
-Rozdział V
-Ucieknij z pokoju gościnnego
-Przekonaj admirała do udziału Sadji w bitwie
-Porozmawiaj z kapłanem w bibliotece o Ogrodzie Zapomnienia
-Odzyskaj maskę
-Zgromadź duchy wszystkich żywiołów i znajdź trzy sekretne komory
-Rozdział VI
-Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym
-Rozdział VII
-Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię
-Odizoluj Kasima od unoszącej się komnaty
-Wygaś moc pięciu kryształów
-Pokonaj Kasima
-Rozdział VIII
-Daj Brydzie jakiś znak
-Przywróć się do właściwej postaci
-Udaj się za Brydą
-Porozmawiaj z Fahim i pokonaj dżinna
-Osiągnięcia