Młodzi nabywcy na e-zakupach - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7488-060-2
Język:
Polski
Rok wydania:
2014
Rozmiar pliku:
5,9 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
55,20 zł
58,80 zł
Cena w punktach Virtualo:
5520 pkt.

Pełny opis

Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18−29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18−29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? 2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? 4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność? 6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie? 9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają? 10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Uwarunkowania zachowań nabywców w procesie zakupu

1.1. Potrzeby w teorii zachowań konsumenckich

1.2. Realizacja potrzeb klientów poprzez nabywanie produktów

1.3. Segmentacja rynku jako odpowiedź na potrzeby nabywców

1.4. Satysfakcja nabywców i jej wpływ na lojalność klientów

1.5.Znaczenie rekomendacji konsumenckich w procesie zakupów

Rozdział 2. Rozwój i wykorzystanie Internetu w Polsce

2.1. Istota Internetu

2.2. Rodzaje i wykorzystanie usług internetowych

2.3. Marketing internetowy

2.4. Handel internetowy

2.5. Specyfika procesu zakupu w Internecie

2.6. Czynniki kształtowania pozycji konkurencyjnej sprzedawców w Internecie

Rozdział 3. Charakterystyka segmentu „młodzi dorośli” w Polsce

3.1. Trendy w konsumpcji gospodarstw domowych

3.2. Przyczyny wyodrębniania segmentu rynku „młodzi dorośli”

3.3. Charakterystyka segmentu „młodzi dorośli" na podstawie źródeł wtórnych

3.3.1. Charakterystyka demograficzna i społeczno-ekonomiczna badanego segmentu

3.3.2. Charakterystyka socjologiczna badanego segmentu

3.4. Charakterystyka badanego segmentu na podstawie źródła pierwotnego – wyniki badania własnego

Rozdział 4. Wykorzystanie Internetu przez segment „młodych dorosłych”

4.1. Częstotliwość korzystania z Internetu

4.2. Urządzenia wykorzystywane do korzystania z Internetu

4.3. Postrzeganie Internetu przez młodych użytkowników

4.4. Korzystanie z usług internetowych

Rozdział 5. Analiza internetowych zakupów „młodych dorosłych”

5.1. Częstotliwość dokonywania zakupów

5.2. Doświadczenie w zakupach internetowych

5.3. Główne powody dokonywania zakupów przez Internet

5.4. Miejsca dokonywania zakupów poszczególnych dóbr i usług

5.5. Preferowane sposoby dokonywania zakupów w Internecie

Rozdział 6. Bezpieczeństwo dokonywania zakupów w Internecie w opinii „młodych dorosłych”

6.1. Znaczenie bezpieczeństwa w zakupach internetowych

6.2. Ocena bezpieczeństwa przez osoby dokonujące i niedokonujące zakupów w Internecie

6.3. Wykorzystanie źródeł informacji w celu zmiejszenia poczucia ryzyka

Rozdział 7. Bariery ograniczające dokonywanie zakupu „młodych dorosłych" w Internecie

7.1. Przyczyny niedokonywania zakupów przez Internet

7.2. Przyczyny niepodjęcia decyzji o zakupie w Internecie w przypadku wybranych dóbr konkumpcyjnych

7.3.Powody przerwania procesu zakupu przez Internet

Rozdział 8. Satysfakcja "młodych dorosłych" z zakupów dokonywanych przez Internet

8.1. Problem nieudanych zakupów w Internecie

8.2. Przyczyny braku satysfakcji z zakupu

8.3. Reakcje nieusatysfakcjonowanych konkumentów

Rozdział 9. Detrminanty konkurencyjności firm sprzedających w Internecie na podstawie analizy opinii „młodych dorosłych”

9.1. Czynniki wpływające na wybór konkretnego sprzedawcy w Internecie

9.2. Opinie o produktach znanych marek sprzedawanych przez Internet

9.3. Czynniki podnoszące wiarygodność sprzedawcy internetowego

9.4. Czynniki tworzące lojalność w stosunku do sklepów internetowych

Rozdział 10. Kierunki rozwoju sprzedaży internetowej na rynku „młodych dorosłych”

10.1. Podejście przedsiębiorstw do kształtowania przewagi konkurencyjnej

10.2. Oczekiwania „młodych dorosłych” w stosunku do oferty sklepów internetowych

10.3. Wybrane aspekty budowania przewagi konkurencyjnej przez sklepy internetowe

10.4. Wnioski dla firm

 

Bbliografia