Motywacja - tajemnica szkolnych sukcesów Jak wzbudzić w uczniach pragnienie uczenia się - poradnik nauczyciela - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
83-88285-79-3
Język:
Polski
Data wydania:
18 grudnia 2006
Rozmiar pliku:
483 KB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
33,50 zł
35,67 zł
Cena w punktach Virtualo:
3350 pkt.

Pełny opis

Tematyka

Praktyczny dokument w formacie pdf!

Przystępna w formie publikacja, która odpowiada na wiele istotnych pytań dotyczących zaangażowania uczniów w proces uczenia się, a także wyjaśnia jak, wzmocnić w każdym uczniu chęć do nauki.

 

Nasza publikacja pokazuje jak:

 

  • motywować uczniów bez względu na prowadzony przedmiot
  • pracować z dzieckiem uzdolnionym
  • prowadzić lekcje tak, by były dynamiczne i interesujące
  • pracować z uczniem mającym trudności w nauce
  • oceniać, by nie zniechęcić do nauki


Korzyści

Dzięki naszej publikacji prowadzenie lekcji stanie się łatwiejsze a uczniowie z niecierpliwością będą wypatrywać tego, co wydarzy się na następnych zajęciach.

Otrzymają Państwo:

 

  • gotowe narzędzia i strategie pomocne w codziennej pracy z uczniami o różnych typach osobowości, różnym stopniu zaangażowania w pracę na lekcji oraz zróżnicowanym poziomie zdolności
  • możliwość wykorzystania w nauczaniu każdego przedmiotu
  • pomoc w pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym oraz z uczniem mającym trudności w nauce
  • lepsze wykorzystanie narzędzi typu "praca domowa" czy "ocenianie" w motywowaniu ucznia
  • pomoc w prowadzeniu i organizacji czasu na lekcji
  • przejrzysta szata graficzna ułatwiająca korzystanie z publikacji i z odszukiwanie interesujących fragmentów

Spis treści

1. Informacje
1.1. Spis treści

1.2. Informacje o autorze
1.3. Wykaz piktogramów

 

2. Wstęp

 

3. Dlaczego motywacja w szkole jest ważna?
3.1. Co to jest motywacja?
3.2. Motywacja wewnętrzna
3.3. Motywacja zewnętrzna
3.4. Porównanie obu rodzajów motywacji
3.5. Rola nauczyciela w motywowaniu ucznia

 

4. Uczeń w systemie motywacji
4.1. Podstawy właściwej komunikacji
4.2. Unikanie barier komunikacyjnych
4.3. Preferencje sensoryczne
4.4. Typy inteligencji
4.5. Style uczenia się

 

5. Praca z uczniem szczególnie uzdolnionym
5.1. Rozpoznanie
5.2. Motywowanie ucznia szczególnie uzdolnionego
5.3. Indywidualny tok nauczania

 

6. Uczniowie mający trudności w nauce
6.1. Rozpoznanie
6.2. Motywowanie ucznia mającego trudności w nauce

 

7. Rola oceniania w motywowaniu
7.1. Rola informacji zwrotnej w ocenianiu
7.2. Ocenianie kształtujące
7.3. Zasady oceniania kształtującego
7.4. Nagrody i kary

 

8. Projektowanie pracy z uczniem
8.1. Formułowanie celów
8.2. Dobór działań
8.3. Sposoby angażowania uczniów

 

9. Praca z uczniem w klasie
9.1. Działania wprowadzające
9.2. Metody aktywizujące

 

10. Praca domowa w procesie motywowania ucznia
10.1. Celowość pracy domowej
10.2. Projektowanie pracy domowej

10.3. Sposób prezentacji i kontroli wykonania pracy domowej