Motywacja - tajemnica szkolnych sukcesów Jak wzbudzić w uczniach pragnienie uczenia się - poradnik nauczyciela - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
18 grudnia 2006
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Motywacja - tajemnica szkolnych sukcesów Jak wzbudzić w uczniach pragnienie uczenia się - poradnik nauczyciela - ebook
Tematyka
Praktyczny dokument w formacie pdf!
Przystępna w formie publikacja, która odpowiada na wiele istotnych pytań dotyczących zaangażowania uczniów w proces uczenia się, a także wyjaśnia jak, wzmocnić w każdym uczniu chęć do nauki.
Nasza publikacja pokazuje jak:
- motywować uczniów bez względu na prowadzony przedmiot
- pracować z dzieckiem uzdolnionym
- prowadzić lekcje tak, by były dynamiczne i interesujące
- pracować z uczniem mającym trudności w nauce
- oceniać, by nie zniechęcić do nauki
Korzyści
Dzięki naszej publikacji prowadzenie lekcji stanie się łatwiejsze a uczniowie z niecierpliwością będą wypatrywać tego, co wydarzy się na następnych zajęciach.
Otrzymają Państwo:
Otrzymają Państwo:
- gotowe narzędzia i strategie pomocne w codziennej pracy z uczniami o różnych typach osobowości, różnym stopniu zaangażowania w pracę na lekcji oraz zróżnicowanym poziomie zdolności
- możliwość wykorzystania w nauczaniu każdego przedmiotu
- pomoc w pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym oraz z uczniem mającym trudności w nauce
- lepsze wykorzystanie narzędzi typu "praca domowa" czy "ocenianie" w motywowaniu ucznia
- pomoc w prowadzeniu i organizacji czasu na lekcji
- przejrzysta szata graficzna ułatwiająca korzystanie z publikacji i z odszukiwanie interesujących fragmentów
Spis treści
1. Informacje
1.1. Spis treści
1.2. Informacje o autorze
1.3. Wykaz piktogramów
2. Wstęp
3. Dlaczego motywacja w szkole jest ważna?
3.1. Co to jest motywacja?
3.2. Motywacja wewnętrzna
3.3. Motywacja zewnętrzna
3.4. Porównanie obu rodzajów motywacji
3.5. Rola nauczyciela w motywowaniu ucznia
4. Uczeń w systemie motywacji
4.1. Podstawy właściwej komunikacji
4.2. Unikanie barier komunikacyjnych
4.3. Preferencje sensoryczne
4.4. Typy inteligencji
4.5. Style uczenia się
5. Praca z uczniem szczególnie uzdolnionym
5.1. Rozpoznanie
5.2. Motywowanie ucznia szczególnie uzdolnionego
5.3. Indywidualny tok nauczania
6. Uczniowie mający trudności w nauce
6.1. Rozpoznanie
6.2. Motywowanie ucznia mającego trudności w nauce
7. Rola oceniania w motywowaniu
7.1. Rola informacji zwrotnej w ocenianiu
7.2. Ocenianie kształtujące
7.3. Zasady oceniania kształtującego
7.4. Nagrody i kary
8. Projektowanie pracy z uczniem
8.1. Formułowanie celów
8.2. Dobór działań
8.3. Sposoby angażowania uczniów
9. Praca z uczniem w klasie
9.1. Działania wprowadzające
9.2. Metody aktywizujące
10. Praca domowa w procesie motywowania ucznia
10.1. Celowość pracy domowej
10.2. Projektowanie pracy domowej
10.3. Sposób prezentacji i kontroli wykonania pracy domowej
Kategoria: | Naukowe i akademickie |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 83-88285-79-3 |
Rozmiar pliku: | 483 KB |