Facebook - konwersja

Nieograniczony sukces w sprzedaży - audiobook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
10 października 2014
Czas:
8 godz. 29 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Nieograniczony sukces w sprzedaży - audiobook

Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi:

- siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,

- ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania,

- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,

- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,

- praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,

- skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,

- co mówić, gdy klient narzeka na cenę,

- dlaczego „pomyślę o tym” oznacza w języku klienta „żegnam” – i jak unikać tych słów,

- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji,

- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym „społeczeństwie rekomendacji”,

- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu,

- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności,

- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści,

- i dużo, dużo więcej!

Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy – to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki.

Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś „sztuczki” czy „sekretne metody”, ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.

BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów.

Spis treści

  1. Wprowadzenie. Sprzedaż – nowa rzeczywistość
  2. Rozdział 1. Psychologia sprzedaży
  3. Rozdział 2. Osobiste planowanie sprzedaży – zostań szefem
  4. firmy Ja, SA
  5. Rozdział 3. Pozyskiwanie nowych klientów
  6. Rozdział 4. Sprzedaż relacyjna
  7. Rozdział 5. Sprzedaż konsultacyjna
  8. Rozdział 6. Właściwa identyfikacja potrzeb
  9. Rozdział 7. Wpływanie na zachowanie klienta
  10. Rozdział 8. Prowadzenie przekonujących prezentacji
  11. Rozdział 9. Przełamywanie zastrzeżeń i wątpliwości
  12. Rozdział 10. Zamykanie sprzedaży .
  13. Rozdział 11. Uzyskiwanie sprzedaży ponownej i poleceń .
  14. Rozdział 12. Zarządzanie czasem dla handlowców
  15. Podsumowanie. Siedem sekretów sukcesu w sprzedaży
  16. O autorach
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7746-862-3
Rozmiar pliku: 234 MB

BESTSELLERY

Kategorie: