Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku usług finansowych - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7488-046-6
Język:
Polski
Rok wydania:
2012
Rozmiar pliku:
2,9 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
49,30 zł
52,50 zł
Cena w punktach Virtualo:
4930 pkt.

Pełny opis

Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki któremu oferuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce. Rezultatem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez niefinansowe podmioty gospodarcze. Rynek usług finansowych jest zatem szkieletem, na którym opiera się funkcjonowanie całego systemu rynkowego.

Wszystko to daje asumpt do podjęcia kompleksowych badań nad nowymi trendami w zachowaniach konsumentów na tym rynku. Szczególną uwagę należy zwrócić na kwestię ocen, które z trendów i kierunków zmian w zachowaniach konsumentów mają charakter względnie trwały, a które incydentalny i krótkookresowy. I wreszcie, które z trendów będą się nasilać i w jakich grupach konsumentów, które będą przenikać do innych grup, ulegać modyfikacjom, a które będą z czasem zanikać. To właśnie było przedmiotem badań, których wyniki przedstawiono w tej książce.

Spis treści

Wstęp

Rozdział I Rola i znaczenie rynków finansowych  we współczesnej gospodarce

1.1. Rynki finansowe – pojęcie, charakterystyka

1.2. Podmioty rynków finansowych  – rodzaje, charakterystyka

1.3. Miejsce polskiego rynku finansowego  w globalnym systemie finansowym

Rozdział II Konsument  i jego zachowania   na rynkach finansowych

2.1. Konsument i jego rola na rynkach finansowych

2.2. Istota zachowań konsumentów  na rynkach finansowych

2.3. Proces decyzyjny konsumenta na rynkach  finansowych

Rozdział III Heterogenizacja a homogenizacja zachowań  konsumentów na rynkach finansowych

3.1. Potrzeby finansowe i wartości oczekiwane przez konsumentów na rynkach finansowych

3.2. Poszukiwanie i ocena możliwości zaspokojenia  potrzeb przez konsumentów na rynkach finansowych

3.3. Decyzje zakupu konsumentów na rynkach  finansowych

3.4. Ocena decyzji i wartości uzyskanych przez  konsumentów na rynkach finansowych

Rozdział IV Charakterystyka nowych trendów w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych

4.1. Wpływ globalizacji na zachowania konsumentów  na rynkach finansowych

4.2. Etnocentryzm konsumencki na rynkach  finansowych

4.3. Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynkach finansowych

4.4. Zjawisko podwójnego zagrożenia a lojalność  konsumentów na rynkach finansowych

4.5. Postawy etyczne konsumentów na rynkach  finansowych

Rozdział V Negatywne zjawiska w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych

5.1. Wpływ kryzysu gospodarczego na zachowania  konsumentów na rynkach finansowych

5.2. Analfabetyzm finansowy konsumentów

5.3. Wykluczenie finansowe konsumentów

5.4. Upadłość finansowa konsumentów

Rozdział VI Zmiany w zachowaniach konsumentów  na rynkach finansowych

6.1. Typologia konsumentów na rynkach finansowych  w świetle zmian rynkowych

6.2. Model zachowań konsumentów w świetle zmian  na rynkach finansowych

6.3. Kierunki zmian w zachowaniach konsumentów  na rynkach finansowych

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków i tabel

 

Załącznik