Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
13 lutego 2015
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - ebook

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1. Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw 
1.1. Media społecznościowe na mapie Web 2.0 
1.2. Cechy charakterystyczne mediów społecznościowych
1.3. Przemiany społeczne i profil użytkowników 
1.4. Technologie sieciowe wyzwaniem dla przedsiębiorstw
Rozdział 2. Znaczenie Web 2.0 w przedsiębiorstwie 
2.1. Przemiany technologiczno-społeczne motorem zmian organizacyjnych
2.2. Potencjał mediów społecznościowych dla poszczególnych obszarów funkcjonalnych 
2.3. Obszary wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie 
2.4. Przykłady stosowania mediów społecznościowych w różnych obszarach biznesowych 
2.4.1. Szukanie informacji, monitoring 
2.4.2. Wsparcie klienta
2.4.3. Komunikacja 
2.4.4. Współpraca z interesariuszami 
ROZDZIAŁ 3. Media społecznościowe motorem rozwoju nowych modeli biznesowych 
3.1. Przedstawienie i porównanie różnych modeli biznesowych
3.2. Współtworzenie
3.3. Współtworzenie a crowdsourcing 
3.4. Crowdsourcing w praktyce 
3.5. Zasady skutecznego stosowania współtworzenia i crowdsourcingu
3.6. Szanse i zagrożenia związane z czerpaniem „mądrości tłumu” 
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
4.1. Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysem 
4.2. Profile jednostek zainteresowanych kryzysem i społeczności kryzysowe
4.3. Reguły zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
4.3.1. Stworzenie planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych
4.3.2. Szybka reakcja
4.3.3. Troska o ludzi
4.3.4. Komunikacja proaktywna, dialog
4.3.5. Uczciwość, autentyczność, transparentność
4.3.6. Wyrażenie żalu i przyznanie się do błędu 

4.3.7. Pokazywanie „ludzkiego oblicza”
4.3.8. Traktowanie odbiorców jak przyjaciół 
4.3.9. Otwartość wobec mediów i internautów 
4.3.10. Spójność wypowiedzi 
4.3.11. Otoczenie się sojusznikami i liderami opinii 
4.3.12. Inspirowanie
4.4. Dobre przykłady zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
4.4.1. Dell
4.4.2. Toyota
4.4.3. Heyah
4.5. Antyprzykłady reakcji firm na wydarzenia w rzeczywistości cyfrowej
4.5.1. Clean Clothes Campaign? i H&M
4.5.2. Asiana Airlines lot 214
4.5.3. Adidas
4.5.4. Uważam Rze
4.5.5. Heinz
4.5.6. Shell
4.5.7. NC+
4.5.8. Katastrofa Rana Plaza
4.6. Dobre praktyki i powszechne błędy w zarządzaniu komunikacją kryzysową z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Zakończenie

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7561-505-0
Rozmiar pliku: 1,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: