3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook

Oceń:
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-65391-62-9
Język:
Polski
Rok wydania:
2016
Rozmiar pliku:
157 MB
Czas:
1 godz. 8 min.
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
29,00 zł
30,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
2900 pkt.

Pełny opis

Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej? Oczywiście, że tak!

Co ciekawe, zamiast podwyższać percepcję wartości oferowanych produktów/usług –  wiele osób popełnia błąd i wręcz obniża postrzeganą przez klientów wartość produktu. Przykładowo, dzieje się tak, kiedy robimy promocję (obniżamy cenę) na jakiś produkt lub usługę i nie podajemy klientom powodu tej obniżki. Wówczas klienci podświadomie uznają, że obniżka ceny im się należała, a pełna cena produktu nie odzwierciedlała jego wartości (była zawyżona). Na szczęście, z odpowiednią wiedzą na temat technik sprzedażowych można unikać tego typu błędów.

Przygotowaliśmy dla Ciebie praktyczne szkolenie z 3 technikami sprzedażowymi. Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to znany trener i praktyk biznesu. Regularnie od ponad 10 lat wdraża w swojej firmie najlepsze rozwiązania sprzedażowe. Dzięki temu jego firma stale się rozwija, a sprzedawane przez niego produkty są w oczach klientów uznawane za produkty o dużej wartości.

Czego dowiesz się z tego kursu?
Jak zmienić percepcję produktu/usługi i dzięki temu sprawić, że wzrośnie jego wartość?
Jak dotrzeć do klientów, którzy oczekują czegoś innego, niż do tej pory oferowałeś?
Jak zaspokoić różne potrzeby klientów?
W jaki sposób robić specjalne promocje na dany produkt, aby nie wywoływać u klienta podejrzeń, że coś jest nie tak z przecenianym produktem?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji w wysyłanym newsletterze za pomocą pewnej bardzo oryginalnej techniki? (z gotowym wzorem kopiuj-wklej do zastosowania)

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w firmie i szukasz gotowych rozwiązań do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest właśnie dla Ciebie. Inwestycja w to szkolenie pomoże Ci zwiększyć sprzedaż, a tym samym obroty firmy.

Zamów teraz kurs „3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie”, wykorzystaj te techniki w praktyce i niewielkim wysiłkiem zwiększ dochody.