Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-01-18448-3
Język:
Polski
Rok wydania:
2015
Rozmiar pliku:
1,9 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
32,90 zł
35,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
3290 pkt.

Pełny opis

Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital. Przedstawione zagadnienia dotyczą wielu sektorów, m.in.: przedsiębiorczości społecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Różnorodność tematyczna oraz odniesienie się nie tylko do konkurencyjności, ale też przedsiębiorczości i zarządzania sprawia, że jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale też praktyków biznesu.

Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ 1. Modelowanie międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa w naukach ekonomicznych (Krzysztof Wach)

1.1. Wprowadzenie
1.2. Konkurencja i konkurencyjność w naukach ekonomicznych
1.3. Modelowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa
1.4. Swoistość mikrokonkurencyjności międzynarodowej
1.5. Wybrane modele międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa
1.6. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 2. Konkurencyjność modeli biznesu w wymiarze międzynarodowym. Kontekst polskich i chińskich przedsiębiorstw (Bogdan Rogoda)

2.1. Wprowadzenie
2.2. Model biznesu
2.3. Konkurencyjność i jej uwarunkowania w skali międzynarodowej
2.4. Innowacyjność modeli biznesu
2.5. Działalność badawczo-rozwojowa firm polskich i chińskich
2.6. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 3. Kreatywność a konkurencyjność przedsiębiorstw (Małgorzata Kosała)

3.1. Wprowadzenie
3.2. Pojęcie kreatywności
3.3. Kreatywna gospodarka
3.4. Sektory kreatywne
3.5. Sektor gospodarki kreatywnej w Polsce
3.6. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 4. Rola informatycznych systemów zarządzania w rozwoju przedsiębiorstwa i budowaniu pozycji konkurencyjnej (Marcin Piątkowski)

4.1. Wprowadzenie
4.2. System informacyjny a system informatyczny w rozwoju przedsiębiorstwa
4.3. Systemy informatyczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem 79 4.4. Znaczenie systemów informatycznych w budowaniu pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
4.5. Przedmiot i metodyka badań
4.6. Interpretacja wyników
4.6.1. Znaczenie systemów informatycznych w rozwoju przedsiębiorstw
4.6.2. Czynniki wpływające na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstw
4.6.3. Działania podejmowane na rzecz podniesienia poziomu konkurencyjności
4.7. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 5. Inwestycje funduszy venture capital a konkurencyjność firm (Rafał Morawczyński)

5.1. Wprowadzenie
5.2. Uzasadnienie teoretyczne
5.3. Specyfika źródła danych
5.4. Badania empiryczne
5.5. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 6. Zjawisko unikania rejestracji kosztów i rezultatów działalności przedsiębiorstw a konkurencyjność. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych (Izabela Czaja)

6.1. Wprowadzenie
6.2. Szara strefa i jej komponenty na rynku
6.3. Zjawisko unikania rejestracji kosztów i rezultatów działalności przedsiębiorstw w opinii przedsiębiorców
6.4. Działalność gospodarcza nierejestrowana a konkurencyjność sektora małych i średnich przedsiębiorstw
6.5. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 7. Czynniki kształtujące konkurencyjność przedsiębiorstw społecznych (Agnieszka Żur)

7.1. Wprowadzenie
7.2. Definicje i charakterystyka przedsiębiorstw społecznych
7.3. Konkurencyjność organizacji
7.4. Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych
7.5. Konkurencyjność przedsiębiorstw społecznych w świetle teorii interesariuszy
7.6. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 8. Czynniki przewagi konkurencyjnej ekoinnowacyjnych przedsiębiorstw (Maria Urbaniec)

8.1. Wprowadzenie
8.2. Istota i znaczenie konkurencyjności przedsiębiorstw
8.3. Ekoinnowacje jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw
8.4. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw w wyniku ekoinnowacyjnych działań
8.5. Ekoinnowacje a przewaga konkurencyjna w świetle badań ankietowych
8.5.1. Metodologia badawcza
8.5.2. Wyniki badań empirycznych
8.6. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 9. Determinanty osiągania oraz utrzymywania przewagi konkurencyjnej w sektorze fonograficznym (Zbigniew Michalik)

9.1. Wprowadzenie
9.2. Przewaga konkurencyjna a pozycjonowanie konkurencyjne
9.3. Czynniki umożliwiające osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w sektorze fonograficznym
9.4. Podsumowanie

Literatura